Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (22)Автореферати дисертацій (7)Реферативна база даних (33)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ярова О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Джуран В. М. 
Друга Всеукраїнська наукова конференція "Синантропізація рослинного покриву України" (27—28 вересня 2012 р., м. Переяслав-Хмельницький) [Електронний ресурс] / В. М. Джуран, Н. І. Крецул, Л. І. Довгопола, О. А. Ярова, Т. С. Двірна, М. О. Голівець // Український ботанічний журнал. - 2013. - Т. 70, № 1. - С. 135-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UBJ_2013_70_1_29
Попередній перегляд:   Завантажити - 66.998 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ярова О. А. 
Раритетне фіторізноманіття національного природного парку "Білоозерський": сучасний стан та аналіз [Електронний ресурс] / О. А. Ярова, П. М. Устименко, М. М. Федорончук // Чорноморський ботанічний журнал. - 2012. - Т. 8, №. 3. - С. 335-341. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chbj_2012_8_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.588 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ярова О. А. 
Перший на Лівобережжі Середнього Придніпров’я Національний природний парк "Білоозерський" [Електронний ресурс] / О. А. Ярова, М. М. Федорончук // Чорноморський ботанічний журнал. - 2013. - Т. 9, №. 1. - С. 139-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chbj_2013_9_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.968 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ярова О. А. 
Систематична структура флори Національного природного парку "Білоозерський" [Електронний ресурс] / О. А. Ярова, М. М. Федорончук // Український ботанічний журнал. - 2013. - Т. 70, № 5. - С. 610-613. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UBJ_2013_70_5_7
Проанализирована таксономическая структура флоры сосудистых растений парка (512 видов, 315 родов, 92 семейства, 4 отдела). Ведущее место в спектре флоры парка, как и в большинстве голарктических флор, занимает семейство Astеraceae (13,7 %). Индекс соотношения числа видов семейств Astеraceae и Lamiaceae - 2,5, что является характерным для флор Бореальной и Неморальной областей (2,1 - 3,8). Однако индекс соотношения Astеraceae и Cyperaceae значительно больше (5,8), что присуще флорам Бореальной и Неморальной областей (0,6 - 1,8) и приближается к флорам Средиземноморской флористической области (3,6 - 7,8). Этот артефакт можна объяснить низким процентом видов осоковых во флоре НПП, что обусловлено малым количеством характерных для видов семейства Cyperaceae биотопов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 443.037 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Ярова О. А. 
Про групи, усі власні підгрупи яких близькі до абелевих [Електронний ресурс] / О. А. Ярова // Доповiдi Національної академії наук України. - 2009. - № 7. - С. 34-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dnanu_2009_7_8
Вивчено локально ступінчасті групи, у яких усі підгрупи або нормальні, або мають черніковський комутант.
Попередній перегляд:   Завантажити - 102.618 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Ярова О. 
Автономія вчителя початкової школи в країнах Європейського Союзу [Електронний ресурс] / О. Ярова // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 4. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 211.761 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ярова О. 
Тенденції упровадження європейського виміру у початкову освіту Євросоюзу [Електронний ресурс] / О. Ярова // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 4. - С. 63-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_4_12
Розглянуто явище європейського виміру як одного з принципів модернізації змісту освіти та тенденції його упровадження в початковій школі країн-членів ЄС. Досліджено шляхи інтеграції європейського виміру освіти до змісту початкової освіти, технології та методи, що їх використовують учителі для виховання молодих європейців. Виокремлено сучасні тенденції запровадження європейського виміру на рівні початкової освіти в державах-членах ЄС, в т.ч. включення його як обов'язкового елементу змісту освіти до освітніх програм МСКО-1 у більшості країн ЄС; інтеграція європейського вибору до змісту початкової освіти шляхом багатодисциплінарного (включення знань про Європу до змісту таких дисциплін, як історія, географія, іноземні мови й громадянознавство) або міждисциплінарного підходу, що надає можливість презентувати спільні теми, присвячені "європейській" ідеї, під час викладання різних предметів та активізувати формування в учнів демократичних цінностей. Досліджено тенденції запровадження європейського вибору освіти на рівні початкової школи у країнах-членах ЄС у контексті модернізації змісту освіти. Розглянуто технології, методи та шляхи євроінтеграції змісту початкової освіти.Рассмотрено явление европейского измерения как одного из принципов модернизации содержания образования стран-членов ЕС. Исследованы пути интеграции европейского измерения образования к содержанию начального образования; технологии и методы, используемые учителем для воспитания молодых европейцев. Выделены современные тенденции внедрения европейского измерения на уровне начального образования в государствах-членах ЕС, в т.ч. включение его как обязательного элемента содержания образования в образовательных программах МСКО-1 в большинстве стран ЕС; интеграция европейского измерения к содержанию начального образования путем многодисциплинарного (включение знаний о Европе к содержанию таких дисциплин, как история, география, иностранные языки) или междисциплинарного подхода, позволяющего представить общие темы, посвященные "европейской" идее.The article studies the phenomenon of the European dimension as one of the principles of education content modernization. The author points out and describes the main trends of ED implementation in primary schools of the EU member countries among which are making the ED a compulsory element of the content of educational programmes at ISCED 1 in most of the EU countries and in some countries even at ISCED 0; implementing an interdisciplinary approach to teaching the ED through primary education; adding to the "European" topics of the primary school curriculum events of national history and facts about outstanding personalities in connection with the history of Europe, information about the continent geography, linguistic diversity and cultural richness in Europe, the emergence of the Union, the place of Europe in the world; developing students’ skills to use the received knowledge in practice; practicing games and interactive teaching methods in groups and teams; using actively ICT.
Попередній перегляд:   Завантажити - 436.34 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Ярова О. 
Моделі релігійної освіти молодших школярів у країнах Європейського Союзу [Електронний ресурс] / О. Ярова // Порівняльно-педагогічні студії. - 2014. - № 1. - С. 72-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2014_1_14
Розглянуто принципи та підходи до організації релігійної освіти молодших школярів у державах-членах Європейського Союзу. Проаналізовано практику релігійної освіти на рівні МСКО 1. Охарактеризовано основні моделі релігійної освіти. Визначено спільні для країн ЄС риси та виклики в організації релігійної освіти на початковому рівні.Рассмотрены принципы и подходы к организации религиозного образования младших школьников в государствах-членах Европейского Союза. Проанализирована практика религиозного образования на уровне МСКО 1. Даны основные модели религиозного образования. Определены общие для стран ЕС черты и вызовы в организации религиозного образования на начальной ступени.Principles and approaches to religious education primary school children in the Member States of the European Union. Analyzed the practice of religious education at ISCED 1. The characteristic basic models of religious education. Determined to common EU features and challenges of religious education at an early stage.
Попередній перегляд:   Завантажити - 451.277 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Ярова О. Б. 
Білінгвальна освіта як тенденція розвитку початкової школи євросоюзу [Електронний ресурс] / О. Б. Ярова // Молодий вчений. - 2014. - № 1(03). - С. 189- 192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_1(03)__44
Попередній перегляд:   Завантажити - 155.382 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Ярова О. Б. 
Фізкультурна освіта і спорт у початковій школі Євросоюзу: сучасний стан і тенденції розвитку [Електронний ресурс] / О. Б. Ярова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 4. - С. 401-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_4_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.351 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Ярова О. А. 
Географічна структура флори Національного природного парку "Білоозерський" [Електронний ресурс] / О. А. Ярова, М. М. Федорончук // Український ботанічний журнал. - 2014. - Т. 71, № 3. - С. 296-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UBJ_2014_71_3_6
Результаты географического анализа флоры парка НПП "Белоозерский", проведенного по схеме ботанико-географического районирования, розработанного Г. Мойзелем с соавторами, показали, что в широтном спектре хорологических групп превалируют температно-субмеридиональные виды (26,4 %), и это характерно для равнинных умеренно широтных флор Голарктики. В спектре региональных хорологических групп флоры большинство составляют виды евроазиатской группы, виды с европейским ареалом и циркумполярные, которые распространены, главным образом, в температной и бореальной зонах. Незначительную роль в формировании исследуемой флоры играют виды-космополиты. По соотношению к океаничности - континентальности преимущество имеют виды эвриокеанической группы и индифферентная к океаничности и континентальности группа. Соотношение океанических и континентальных климатипов ареалов в основном подтверждает промежуточный характер флоры парка. В хорологическом отношении исследуемая флора отображает общие черты структуры флор лесостепного характера среднеевропейских флор с большинством голарктических, европейских и центральноевропейских типов ареалов. Анализ флоры парка по климатическим показателям (терморежим, контрасторежим, омброрежим, криорежим) показал, что очерченная зона этих показателей в целом находится в пределах Северной Лесостепи и достаточно точно характеризует закономерности организации географической структуры флоры.
Попередній перегляд:   Завантажити - 273.621 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Ярова О. 
Національна політика та виклики в початковій математичній освіті країн Європейського союзу [Електронний ресурс] / О. Ярова // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_8_7
Розглянуто особливості організації математичної освіти у початковій школі держав-членів Європейського Союзу. Проаналізовано шляхи модернізації її змісту. Охарактеризовано систему контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів з математики, зокрема наведено кількісні критерії ефективності багаторівневої системи оцінювання знань учнів. Вивчено досвід країн Євросоюзу щодо професійної підготовки та розвитку вчителів початкової школи.Рассмотрены особенности организации математического образования, реализации национальных курикулум, оценка учебных достижений учащихся в начальной школе государств-членов Евросоюза. Анализируются меры поддержки учебных программ и факторы успешности учащихся начальной школы по математике. Изучен опыт педагогического образования и профессионального развития европейских учителей математики.Features of the organization of mathematics education, implementation of the national curriculum, assessment of student achievements in elementary school EU member states. Analyzed measures to support curriculum and student performance factors elementary school mathematics.
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.392 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Ярова О. А. 
Географічна структура синантропної флори національного природного парку "Білоозерський" [Електронний ресурс] / О. А. Ярова, М. М. Федорончук // Чорноморський ботанічний журнал. - 2014. - Т. 10, №. 3. - С. 365-371. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Chbj_2014_10_3_11
Результати географічного аналізу синантропної флори парку НПП "Білоозерський", проведеного за схемою ботаніко-географічного районування, розробленої Г. Мойзелем із співавторами, показали, що в широтному спектрі хорологічних груп переважають температно-субмеридіональні види (43,7 %), і це характерно для рівнинних помірно широтних флор Голарктики. У спектрі регіональних хорологічних груп синантропної флори більшість складають види євразійської групи, види з європейським ареалом і циркумполярні, які поширені головним чином в температній і бореальній зонах. У співвідношенні до океанічності - континентальності перевагу мають види евриокеанічної та індиферентної до океанічності і континентальності групи. Співвідношення океанічних і континентальних кліматипів ареалів загалом підтверджує проміжний характер флори парку. У хорологічному відношенні досліджувана флора відображає загальні риси структури флор лісостепового характеру середньоєвропейських флор з більшістю голарктичних, європейських і центральноєвропейських типів ареалів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 707.377 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Ярова О. Б. 
Ключові компетентності в змісті початкової освіти країн Європейського Союзу [Електронний ресурс] / О. Б. Ярова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 1. - С. 343-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpufn_2015_1_60
Попередній перегляд:   Завантажити - 278.018 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Ярова О. 
Сучасна початкова освіта Данії: здобутки та вектори розвитку [Електронний ресурс] / О. Ярова // Початкова школа. - 2013. - № 12. - С. 51-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Psh_2013_12_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 58.729 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Ярова О. А. 
О поведении нормирующего множителя генератора в аппроксимации случайных процессов [Електронний ресурс] / О. А. Ярова, Я. И. Елейко // Кибернетика и системный анализ. - 2016. - Т. 52, № 2. - С. 147-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/KSA_2016_52_2_18
Досліджено марковські випадкові еволюції та їх апроксимації. Основним об'єктом дослідження є генератори випадкових процесів з незалежними приростами. Ці процеси розглядаються у схемах пуассонової апроксимації та апроксимації Леві. Генератори випадкових процесів нормуються параметрами, які є нелінійними функціями. Наведено явний вигляд таких параметрів нормування. Виведено асимптотичне представлення генераторів у схемах обох апроксимацій. Наведено нормувальні множники випадкових еволюцій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 85.999 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Ярова О. Б. 
Психологічні теорії ХХ століття та їх вплив на розвиток європейської початкової освіти [Електронний ресурс] / О. Б. Ярова // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 1. - С. 135-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 556.074 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Ярова О. Б. 
Школо-базований менеджмент як інструмент демократизації європейської початкової освіти [Електронний ресурс] / О. Б. Ярова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 1. - С. 342-349. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2016_1_58
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.15 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Целуйко В. Й. 
Клініко-генетичні чинники, пов’язані з виявами ішемічної хвороби серця у пацієнтів з атеросклерозом периферійних артерій нижніх кінцівок [Електронний ресурс] / В. Й. Целуйко, Л. М. Яковлева, О. Д. Ярова // Серце і судини. - 2016. - № 2. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sis_2016_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 960.554 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Ярова О. Б. 
Роль шкільної інспекції в забезпеченні якості європейської початкової освіти [Електронний ресурс] / О. Б. Ярова // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 69(1). - С. 106-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_69(1)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.43 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського