Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69843:Пед./2016/69(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]
.- Херсон, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Секція 1. Методологія та історія педагогіки

  4. Будянський Д. В. Використання українського фольклору в системі розвитку риторичної культури особистості. - C. 7-11.
  5. Галян О. І. Моніторинг суб’єктності школяра засобом психолого-педагогічної характеристики: історико-педагогічний аспект. - C. 12-17.
  6. Голубнича Л. О. Організація самостійної роботи студентів ВНЗ Східної України у 80-ті рр. ХХ ст.: історіографія. - C. 17-22.
  7. Дембровська Г. М. Організаційно-педагогічна структура та наповнюваність дитячо-юнацьких спортивних шкіл у 50–70-ті роки ХХ століття в Україні. - C. 22-26.
  8. Желан А. В. Становлення та розвиток професійної музичної освіти в Херсонській губернії (II половина XIX – початок XX століття). - C. 27-32.
  9. Замороцька В. В. Навчально-методичне забезпечення підготовки майбутнього вихователя у ВНЗ України: історіографічний аспект. - C. 33-37.
  10. Запотічна М. І. Характеристика інтеграційних процесів в історії розвитку освіти корінних народів Канади. - C. 37-41.
  11. Кін О. М. Витоки розвитку громадської активності студентів вищих навчальних закладів України. - C. 42-47.
  12. Кравцова Н. Г. Чиказька експериментальна школа-лабораторія Джона Дьюї як "громадоцентричний" заклад середньої освіти. - C. 47-52.
  13. Новаківська Л. В. Розвиток поняття словесність: історико-педагогічний аспект. - C. 52-56.
  14. Прокоф’єв Є. Г. Принципи методологічного проектування в сучасній педагогічній освіті. - C. 56-64.
  15. Саяпіна С. А. Системний підхід до визначення предмета та основних категорій дошкільної педагогіки. - C. 64-68.
  16. Сокол М. О. Наукові підходи щодо проведення педагогічних досліджень з проблеми детермінації поняття "виховання". - C. 69-73.
  17. Сотер М. В. Сутність поняття "міжкультурна комунікація". - C. 73-78.
  18. Терлецька Л. М. Навчання усного іншомовного мовлення учнів педагогічних училищ України в другій половині XX століття. - C. 78-83.
  19. Федчишин Н. О. До витоків гербартіанської педагогіки. - C. 84-88.
  20. Царик О. М. Формування культури писемного мовлення учнів у загальноосвітніх закладах Галичини початку XX століття. - C. 89-94.
  21. Сяо Су, Цзян Сяоянь Распространение идей В. А. Сухомлинского в контексте развития образования в Китае. - C. 94-101.
  22. Чижик Т. Г. Сучасні напрями наукових досліджень у галузі фізичної культури і спорту. - C. 101-105.
  23. Ярова О. Б. Роль шкільної інспекції в забезпеченні якості європейської початкової освіти. - C. 106-110.
  24. Секція 2. Теорія і практика навчання

  25. Асадчих О. В. Теоретико-методичні основи формування вмінь академічної грамотності у студентів-японістів мовних ВНЗ України. - C. 111-116.
  26. Білоцерковець М. А. Модель евристичного освоєння студентами теоретичних знань. - C. 116-120.
  27. Боряк О. В. Психолого-педагогічні умови формування та корекції мовленнєвої діяльності розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку. - C. 121-126.
  28. Буданoва Л. Г. Теоретичні основи моніторингу якості навчальних досягнень студентів за спеціальністю "Фармація" в університетах країн Східної Європи. - C. 127-132.
  29. Бурлака О. В. Формування в учнів з порушеннями слуху географічних понять. - C. 132-136.
  30. Женжера Ю. О. Педагогічна взаємодія вчителя й учнів у процесі проектної діяльності на уроках фізики. - C. 137-139.
  31. Компаній О. В. Організація навчання створювати тексти різних жанрів розповідного характеру на завершальному етапі мовної початкової освіти з позиції наступності. - C. 140-144.
  32. Кріт Н. В. Модель формування вмінь самостійної роботи учнів основної школи з підручником фізичної географії. - C. 145-151.
  33. Кузьміна Л. В. Навчання українського професійного мовлення в технічних ВНЗ: особистісно орієнтований підхід. - C. 152-156.
  34. Касперський А. В., Немченко Ю. В., Кучменко О. М., Дейнека О. М. Особливості інтегрованого тестового контролю технічних дисциплін і природничо-математичних дисциплін в середніх професійно-технічних навчальних закладах. - C. 157-161.
  35. Маркова Т. В. Аналіз застосування ігор у позааудиторній навчальній діяльності. - C. 161-165.
  36. Миркович И. Л. Экспериментальная апробация методики интегрированного обучения англоязычной диалогической речи учащихся четвёртых классов на основе драматизации сказок. - C. 166-171.
2016
Вип. 69(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського