Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (89)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (31)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Тименко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Тименко В. П. 
Наступність формування базових понять з навчального предмета "Технології" в учнів початкової і основної школи [Електронний ресурс] / В. П. Тименко. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 108.2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_2_108_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 500.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Тименко В. М. 
Тенденції розвитку європейської державної молодіжної політики [Електронний ресурс] / В. М. Тименко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 1. - С. 164-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.712 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Тименко В. П. 
Формування професійної готовності майбутніх учителів до виявлення і підтримки естетичної обдарованості учнів початкової школи [Електронний ресурс] / В. П. Тименко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 6. - С. 101-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_6_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 999.384 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Тименко В. П. 
Обдарованість дошкільників за теорією Говарда Гарднера [Електронний ресурс] / В. П. Тименко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2014. - № 8. - С. 84-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2014_8_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 636.714 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Тименко В. 
Науково-методичні засади розвитку літературної творчості старшокласників у процесі вивчення української літератури [Електронний ресурс] / В. Тименко // Теоретична і дидактична філологія. - 2014. - Вип. 18. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tidf_2014_18_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.249 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Тименко В. М. 
Робочий зошит як компонент навчально-методичного комплекту вивчення української літератури [Електронний ресурс] / В. М. Тименко // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 733-741. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_85
Попередній перегляд:   Завантажити - 361.33 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Тименко В. 
Формування у старшокласників інтересу до літературної творчості через взаємодію різних видів мистецтв [Електронний ресурс] / В. Тименко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 1. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ulvzsh_2011_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 73.234 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Тименко В. М. 
Метод структурно-логічних схем у літературній творчості старшокласників [Електронний ресурс] / В. М. Тименко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 12. - С. 242-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_12_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.239 Mb    Зміст випуску     Цитування
9.

Тименко В. 
Формування готовності майбутніх учителів до навчання ігрового дизайну учнів початкових класів [Електронний ресурс] / В. Тименко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 10(3). - С. 211-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_10(3)__35
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.968 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Тименко В. 
Інформаційно-особистісне та інформаційно-педагогічне середовище обдарованої дитини [Електронний ресурс] / В. Тименко // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 18-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_1_6
Встановлено взаємодію зовнішнього інформаційно-педагогічного та внутрішнього інформаційно-особистісного середовищ. Для діагностики і, водночас, корекції обдарованості обрано дизайн-діяльність, у якій синтезуються однаковою мірою всі три види творчості: інтелектуальна, художня і технічна. З'ясовано, що синтез охоплює всі здібності, притаманні людині, забезпечено їх взаємодію, взаємодоповнення, а в результаті досягається високоуспішна діяльність у будь-якій галузі.
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.697 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Тименко В. П. 
Готовність майбутніх учителів до діагностики естетичної обдарованості учнів початкової школи [Електронний ресурс] / В. П. Тименко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 8-9. - С. 67-80 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_8-9_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 457.419 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Тименко В. 
Культурно-екологічні принципи в українській дизайн-освіті [Електронний ресурс] / В. Тименко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2011. - Вип. 20. - С. 144-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2011_20_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.588 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Вознюк Н. В. 
Професійне вигорання фахівців соціальної сфери [Електронний ресурс] / Н. В. Вознюк, В. М. Тименко // Соціальна робота в Україні: теорія і практика. - 2015. - № 1-4. - С. 167-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/srutip_2015_1-4_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.802 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Нежинська О. О. 
Використання коучингу в системі вищої освіти України [Електронний ресурс] / О. О. Нежинська, В. М. Тименко // Вісник післядипломної освіти. - 2015. - Вип. 15. - С. 236-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2015_15_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 364.106 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Дмитриченко М. 
Обґрунтування актуальності дослідження практичного інтелекту у майбутніх фахівців транспортних технологій та систем [Електронний ресурс] / М. Дмитриченко, В. Тименко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2016. - Вип. 2. - С. .56-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2016_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 367.754 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Нежинська О. О. 
Коучинг як інструмент соціально-психологічної допомоги клієнту [Електронний ресурс] / О. О. Нежинська, В. М. Тименко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 11 : Соціальна робота. Соціальна педагогіка. - 2017. - Вип. 23. - С. 182-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_011_2017_23_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.596 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Тименко В. 
Теоретичні засади етнічного дизайну у професійній освіті [Електронний ресурс] / В. Тименко // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика. - 2017. - Вип. 1. - С. 75-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nivoo_2017_1_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 333.883 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Тименко В. 
Етнометодологічні засади діагностики практичного інтелекту учнівської молоді [Електронний ресурс] / В. Тименко, В. Бовсунівський // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2018. - Вип. 2. - С. 68-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2018_2_12
Розглянуто проблему знеособлення навчальної дисципліни "Методологія наукових досліджень" у закладах вищої освіти. Вказано на відсутність наукових методів самопізнання учнівською молоддю власного єства. Обгрунтовано необхідність використання надбань українського і закордонного наукознавств. Запропоновано включити у професійну підготовку студентів закладів вищої освіти навчальну дисципліну "Етнометодологія". Подано низку понять з історичної етнології. Сформульовано визначення предмета наукового дослідження етнометодології - системи методів, що спрямовані на розвиток практичного мислення учнівської молоді, розв'язання сучасних проблем буденної життєдіяльності студентської молоді, на реалізацію їх обдарованості практичним інтелектом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 475.5 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Тименко В. 
Підготовка майбутніх учителів до виявлення і підтримки профілів обдарованості учнів [Електронний ресурс] / В. Тименко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2016. - Вип. 14. - С. 378-387. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2016_14_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 652.898 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Тименко В. П. 
Професійне самовизначення дизайн-обдарованих учнів мистецьких ліцеїв засобами педагогічної діагностики [Електронний ресурс] / В. П. Тименко, Ю. С. Дідовець // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2019. - № 3. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2019_3_5
Сформульовано теоретико-методичні засади професійного самовизначення ліцеїстів-митців, які обдаровані здатністю до проектування. Обгрунтовано педагогічну діагностику особистісних чинників дизайн-обдарованості. Запропоновано авторське визначення поняття "дизайн-обдарованість" як покликання учнів до комплексного проектування (наукового, художнього, технічного). Передбачено успішність самовизначення обдарованих ліцеїстів-митців щодо нестандартної міжособистісної професії консалтингу - дизайн-менеджера. Зроблено припущення, що професійне самовизначення ліцеїстів-митців щодо професії дизайн-менеджера буде ефективним у процесі проектно-орієнтованого активного навчання (Project-Based Learning - PjBL).
Попередній перегляд:   Завантажити - 727.656 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського