Пошуковий запит: (<.>A=Струтинська О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Струтинська О. В. Курс "Соціальна інформатика" у педагогічному університеті [Електронний ресурс] / О. В. Струтинська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2012. - №. 12. - С. 182-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2012_12_27
|
2. |
Кузьміна Н. М. Методика використання НІС для підтримки навчання інформаційних систем і технологій майбутніх учителів економіки [Електронний ресурс] / Н. М. Кузьміна, О. В. Струтинська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2010. - №. 8. - С. 74-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2010_8_13
|
3. |
Кузьміна Н. М. Автоматизоване робоче місце майбутнього вчителя економіки [Електронний ресурс] / Н. М. Кузьміна, О. В. Струтинська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2011. - №. 10. - С. 45-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2011_10_6
|
4. |
Кузьміна Н. М. Компетентнісний підхід до навчання інформаційних систем і технологій майбутніх учителів економіки [Електронний ресурс] / Н. М. Кузьміна, О. В. Струтинська // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 9. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_9_8 Розглянуто можливості використання компетентнісного підходу до навчання інформаційних систем і технологій майбутніх учителів економіки.
|
5. |
Струтинська О. В. Зміст та особливості методики навчання комп’ютерного моделювання майбутніх учителів інформатики [Електронний ресурс] / О. В. Струтинська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2012. - № 13. - С. 113-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2012_13_17
|
6. |
Струтинська О. В. Особливості формування компетентностей у галузі дистанційного навчання інформатичних дисциплін майбутніх учителів інформатики [Електронний ресурс] / О. В. Струтинська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2014. - № 14. - С. 108-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2014_14_19
|
7. |
Струтинська О. В. Зарубіжний досвід підготовки майбутніх учителів інформатики (на прикладі Нідерландів) [Електронний ресурс] / О. В. Струтинська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2016. - № 18. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2016_18_7
|
8. |
Струтинська О. В. Впровадження технології МООС у процес підготовки майбутніх учителів інформатики [Електронний ресурс] / О. В. Струтинська, М. А. Умрик // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2017. - № 19. - С. 157-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2017_19_31
|
9. |
Струтинська О. В. Сучасний стан і перспективи розвитку технологій тривимірного моделювання та друкування [Електронний ресурс] / О. В. Струтинська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2018. - № 20. - С. 88-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2018_20_17
|
10. |
Морзе Н. В. Освітня робототехніка як перспективний напрям розвитку STEM-освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. В. Струтинська, М. А. Умрик // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2018. - Вип. 5. - С. 178-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2018_5_22
|
11. |
Струтинська О. В. Тенденції розвитку освітньої робототехніки в закладах позашкільної освіти [Електронний ресурс] / О. В. Струтинська, С. С. Баранов // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 1. - С. 196-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_1_33 Розглянуто тенденції розвитку освітньої робототехніки в закладах позашкільної освіти. Популярність даного напряму в позашкільній освіті пов'язана зі зростанням популярності робототехніки як технічного напряму, розширенням сфери використання роботів і відсутністю системного підходу в галузі навчання робототехніки в межах шкільної освіти. Робототехніка є однією з галузей науки і техніки в світі, що інтенсивно розвивається. Основна мета підготовки сучасної молоді до конструювання, програмування та використання робототехнічних систем пов'язана з вимогами сьогодення, а саме з появою нових професій робототехнічної галузі. За умов відсутності систематичного навчання освітньої робототехніки в шкільний освіті спостерігається бурхливий розвиток даного напряму в закладах позашкільної освіти. У процесі дослідження використано такі методи дослідження, як аналіз даних, зібраних на тематичних заходах, присвячених робототехніці, системний аналіз наукових і методичних джерел з проблеми дослідження, аналіз Інтернет-джерел, присвячених робототехніці. На пеідставі аналізу діяльності закладів позашкільної освіти для навчання освітньої робототехніки та власного досвіду визначено умови та орієнтовний зміст навчання робототехніки для учнів шкільного віку; обгрунтовано необхідність введення освітньої робототехніки як обов'язкової складової шкільної освіти та потребу в підготовці кваліфікованих вчителів даної галузі; запропоновано шляхи впровадження освітньої робототехніки в навчальний процес закладів освіти. Для підготовки майбутніх учителів робототехніки на факультеті інформатики Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова розроблено освітньо-професійні програми "Середня освіта (інформатика) та робототехніка" для підготовки бакалаврів і магістрів за спеціальністю 014.09. На підставі досліджень тенденцій розвитку освітньої робототехніки в закладах позашкільної освіти планується уточнювати зміст підготовки майбутніх учителів робототехніки. В перспективах подальших досліджень - відслідковування трендів у галузі робототехніки для оновлення змісту навчання освітньої робототехніки в педагогічному університеті.
|
12. |
Струтинська О. Актуальність впровадження освітньої робототехніки в українську школу [Електронний ресурс] / О. Струтинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2019. - Вип. спецвип.. - С. 324-344. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2019_spetsvip
|
13. |
Струтинська О. В. Деякі аспекти навчання мов та технологій програмування систем штучного інтелекту майбутніх магістрів інформатики [Електронний ресурс] / О. В. Струтинська, М. А. Умрик // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2019. - № 21. - С. 92-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2019_21_17
|
14. |
Струтинська О. Використання робототехніки та 3d технологій в умовах розвитку STEM освіти [Електронний ресурс] / О. Струтинська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - 2019. - Вип. 7. - С. 96-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2019_7_12
|
15. |
Струтинська О. В. Зарубіжний досвід навчання освітньої робототехніки [Електронний ресурс] / О. В. Струтинська // Фізико-математична освіта. - 2019. - Вип. 3. - С. 140-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2019_3_23 Розглянуто зарубіжний досвід навчання освітньої робототехніки в закладах освіти, а також досвід підготовки вчителів робототехніки. Популярність освітньої робототехніки пов'язана із розширенням сфери використання роботів. Стрімкий розвиток робототехнічної галузі спричиняє потребу в підготовці відповідних кваліфікованих фахівців, оскільки вже зараз існує нагальна потреба у спеціалістах з розробки, конструювання та програмування роботів. Це сприяє зростанню популярності робототехніки як освітнього тренду в Україні та світі. Для ефективного впровадження освітньої робототехніки у навчальний процес в Україні важливим є вивчення зарубіжного досвіду її навчання учнів та підготовки майбутніх вчителів робототехніки. У процесі дослідження використовувались такі методи дослідження, як системний аналіз наукових і методичних джерел з проблеми дослідження, аналіз популярності робототехніки як прикладної галузі та освітнього тренду, порівняння зарубіжних навчальних програм з освітньої робототехніки в закладах шкільної, позашкільної та університетської освіти. Вивчення зарубіжного досвіду навчання освітньої робототехніки в закладах шкільної та позашкільної освіти, а також підготовки вчителів робототехніки показало, що освітня робототехніка за кордоном є популярним напрямом у закладах позашкільної освіти, що пов'язано з тим, що, в основному, не існує систематичного її впровадження в шкільні навчальні програми. Підходи до її навчання мають несистемний характер, в основному, організовані в позаурочний час як курси для учнів, літні школи, табори, в т.ч. для підготовки до змагань з робототехніки. Підготовка майбутніх учителів робототехніки в деяких країнах відбувається в рамках магістерських програм, в які її інтегрують як окремі модулі інформатики та/або STEM-предметів. Але, в основному, в багатьох зарубіжних країнах для підвищення кваліфікації практикуючих вчителів організовані різноманітні курси, тренінги, семінари, вебінари з робототехніки. Висновки: підготовка майбутніх фахівців у галузі робототехніки потребує оновлення змісту навчання шкільної та університетської освіти відповідно до вимог сьогодення. Тому на сьогодні особливого значення набувають питання впровадження робототехніки у навчальний процес закладів освіти як обов'язкової складової. Вивчення та аналіз досвіду зарубіжних країн з питань навчання освітньої робототехніки дозволить використати кращі методики в Україні для підготовки майбутніх учителів, які будуть навчати освітньої робототехніки.
|
16. |
Струтинська О. В. Міжпредметні зв’язки освітньої робототехніки [Електронний ресурс] / О. В. Струтинська // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. - 2019. - Вип. 34. - С. 221-228. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VLNU_Ped_2019_34_26
|
17. |
Струтинська О.В. Підготовка майбутніх учителів інформатики до навчання освітньої робототехніки засобами неформальної освіти [Електронний ресурс] / О.В. Струтинська // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2019_2_29
|
18. |
Нечипорук В. М. Особливості впливу гіпергомоцистеїнемії на метаболізм сірковмісних амінокислот у печінці щурів з різною функцією щитоподібної залози [Електронний ресурс] / В. М. Нечипорук, Н. В. Заічко, А. В. Мельник, О. Б. Струтинська, М. М. Корда // Медична та клінічна хімія. - 2019. - Т. 21, № 1. - С. 103-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Medkh_2019_21_1_17
|
19. |
Паламарчук І. В. Вплив метформіну та його поєднання з натрій гідрогенсульфідом на стан системи H2S та асоційовані біохімічні порушення в міокарді та нирках щурів за стрептозотоцин-індукованого діабету [Електронний ресурс] / І. В. Паламарчук, О. Б. Струтинська, А. В. Мельник, Н. В. Заічко // Вісник проблем біології і медицини. - 2020. - Вип. 3. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2020_3_31
|
20. |
Мельник А. В. Аналіз впливу статевих гормонів на біохімічні показники стану серця щурів: зв’язок з рівнем гідроген сульфіду в міокарді [Електронний ресурс] / А. В. Мельник, Н. В. Заічко, С. О. Качула, О. Б. Струтинська // ScienceRise. Medical science. - 2017. - № 3. - С. 35-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcsrm_2017_3_9
|
| |