Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Стаднік Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Стаднік Н. В. 
Інформаційно-просвітницька робота з батьками молодших школярів у взаємодії школи і сім’ї [Електронний ресурс] / Н. В. Стаднік // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2013. - Вип. 17(2). - С. 313-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2013_17(2)__36
Попередній перегляд:   Завантажити - 94.97 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Стаднік Н. 
Оптимізація морального виховання підлітків як організованої складової їх соціалізації [Електронний ресурс] / Н. Стаднік // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 47. - С. 277-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_47_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.259 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Стаднік Н. В. 
Теоретичні підходи до визначення сутності поняття "педагогічна культура батьків" [Електронний ресурс] / Н. В. Стаднік // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2014. - Вип. 18(2). - С. 280-289. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2014_18(2)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 127.145 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Стаднік Н. 
Формування готовності майбутнього вчителя до виховання молодших школярів [Електронний ресурс] / Н. Стаднік // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(2). - С. 326-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_2_63
Розкрито сутність поняття "готовність до виховної діяльності", охарактеризовано її основні складові, визначено конкретні вміння, якими має володіти майбутній учитель для ефективного здійснення такої діяльності. Наведено експериментальні методики, які були апробовані у процесі експериментальної роботи, спрямованої на формування готовності майбутніх учителів до виховання молодших школярів.Раскрыта сущность понятия "готовность к воспитательной деятельности", охарактеризованы ее основные составляющие, определены конкретные умения, которыми должен обладать будущий учитель для эффективной реализации такой деятельности. Приведены экспериментальные методики, которые были апробированы в процессе экспериментальной работы, направленной на формирование готовности будущих учителей к воспитанию младших школьников.Essence of concept "readiness to an upbringing activity' is exposed, the basic constituents of this readiness are described, concrete abilities which a future teacher must has for effective realization of such activity are certain. Experimental methods, which were approved in the process of experimental work, directed on forming of readiness of future teachers for upbringing the junior schoolboys, are brought over.
Попередній перегляд:   Завантажити - 190.279 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Стаднік Н. В. 
Сутнісні характеристики соціальної відповідальності студентів [Електронний ресурс] / Н. В. Стаднік // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2015. - № 3. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2015_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.574 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Стаднік Н. В. 
Відповідальність як моральна цінність сучасного студентства [Електронний ресурс] / Н. В. Стаднік // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. - 2015. - Вип. 19(2). - С. 269-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tmpvd_2015_19(2)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 112.726 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Стаднік Н. В. 
Комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи: актуалізація проблеми [Електронний ресурс] / Н. В. Стаднік // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 93-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_17
Обгрунтовано важливість запровадження компетентнісного підходу у навчальному процесі вищої школи. Розкрито сутність компетентнісного підходу, показано його відмінності від традиційного навчання. Розглянуто основні характеристики комунікативної компетентності як здатності визначати мету комунікації, обирати та використовувати найбільш ефективну модель її реалізації залежно від ситуації, здатність обирати емоційний тон у процесі взаємодії з іншими, реалізовувати цю взаємодію, регулювати міжособистісні відносини. Доведено необхідність її формування у майбутнього вчителя початкової школи. Запропоновано можливі напрями застосування моделі "навчання в дії" для формування у майбутнього вчителя початкової школи комунікативної компетентності, що передбачає широке застосування різноманітних активних та інтерактивних методів навчання, внесення відповідних додаткових завдань у зміст педагогічної практики.Обоснована важность внедрения компетентностного подхода в учебном процессе высшей школы. Раскрыта сущность компетентностного подхода, показаны его отличия от традиционного обучения. Рассмотрены основные характеристики коммуникативной компетентности как способности определять цель коммуникации, выбирать и использовать наиболее эффективную модель ее реализации в зависимости от ситуации, способность выбирать эмоциональный тон в процессе взаимодействия с другими, реализовывать это взаимодействие, регулировать межличностные отношения. Доказана необходимость ее формирования у будущего учителя начальной школы. Предложены возможные направления применения модели "обучение в действии" для формирования у будущего учителя начальной школы коммуникативной компетентности, что предусматривает широкое использование разнообразных активных и интерактивных методов обучения, включение соответствующих дополнительных заданий в содержание педагогической практики.The article deals with the importance of introduction of competence-based approach in the educational process at higher school. It examines the essence of competence-based approach, determines its diff erence in traditional training. It presents the main features of communicative competence as a capacity to determine the purpose of communication, choose and use the most eff ective model of its realization according to the situation, ability to choose and implement emotional tone of the interaction with others, to carry out this intercourse, to regulate interpersonal relations; justifi es importance of its development for the future primary school teacher.
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.389 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Міщенко Т. О. 
Студентоцентричне навчання як вектор розвитку гуманітарної парадигми освіти [Електронний ресурс] / Т. О. Міщенко, Н. В. Стаднік // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 17. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_17_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 138.109 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Волинець Ю. О. 
Формування професійно-дослідницької компетентності майбутніх педагогів дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Ю. О. Волинець, Н. В. Стаднік // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 17. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_17_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.605 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Стаднік Н. В. 
Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до партнерської взаємодії з батьками вихованців [Електронний ресурс] / Н. В. Стаднік, Ю. О. Волинець // Народна освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 41-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2018_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 451.59 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Волинець Ю. О. 
Формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до екологічного виховання дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Ю. О. Волинець, Н. В. Стаднік // Молодий вчений. - 2018. - № 2(1). - С. 237-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_2(1)__59
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.443 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Стаднік Н. В. 
Формування відповідальності у майбутніх педагогів дошкільної освіти у позааудиторній діяльності [Електронний ресурс] / Н. В. Стаднік // Молодий вчений. - 2017. - № 3.2. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.509 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Стаднік Н. В. 
Реалізація навчальної програми "Організація співпраці з батьками" у процесі підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Стаднік, Ю. О. Волинець // Народна освіта. - 2018. - Вип. 3. - С. 25-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2018_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 438.759 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Волинець К. І. 
Теоретичні засади наступності дошкільної і початкової освіти як проблема сучасної освіти [Електронний ресурс] / К. І. Волинець, Ю. О. Волинець, Н. В. Стаднік // Народна освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 19-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2019_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 466.208 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Волинець Ю. О. 
Організація експериментально-дослідницької діяльності дітей дошкільного віку на основі взаємодії фахівців закладів дошкільної освіти з батьками [Електронний ресурс] / Ю. О. Волинець, Н. В. Стаднік // Народна освіта. - 2019. - Вип. 2. - С. 125-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2019_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 587.731 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Волинець Ю. О. 
Проблема відповідальності як складової професійної готовності майбутнього дошкільного педагога в позааудиторній діяльності [Електронний ресурс] / Ю. О. Волинець, Н. В. Стаднік // Молодий вчений. - 2018. - № 8.1. - С. 33-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 160.297 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Волинець Ю. О. 
Упровадження інформаційних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх дошкільних педагогів [Електронний ресурс] / Ю. О. Волинець, Н. В. Стаднік // Народна освіта. - 2020. - Вип. 2. - С. 4-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2020_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 521.624 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Стаднік Н. В. 
Проблема готовності батьків до виховання дітей раннього віку в сучасній педагогічній теорії і практиці [Електронний ресурс] / Н. В. Стаднік, О. В. Матушевська // Народна освіта. - 2020. - Вип. 2. - С. 34-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NarOsv_2020_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 453.501 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Волинець Ю. О. 
Підготовка майбутніх дошкільних педагогів до художньо-естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / Ю. О. Волинець, Н. В. Стаднік // Молодий вчений. - 2019. - № 10(2). - С. 538-542. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_10(2)__40
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.408 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Волинець Ю. 
Етапи формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до дослідницької діяльності [Електронний ресурс] / Ю. Волинець, Н. Стаднік // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. - 2018. - № 1. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2018_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.03 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського