Пошуковий запит: (<.>A=Роєнко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Роєнко Л. Підготовка студентів до удосконалення графічних навичок письма молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. Роєнко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 43(2). - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_43(2)__10
|
2. |
Роєнко Л. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до розвитку критичного мислення при опрацюванні художнього твору [Електронний ресурс] / Л. Роєнко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 46. - С. 45-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_46_9
|
3. |
Роєнко Л. Етапи становлення початкових шкіл Англії XIX століття [Електронний ресурс] / Л. Роєнко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - Вип. 24. - С. 179-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_24_30
|
4. |
Роєнко Л. Технології розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках рідної мови та читання [Електронний ресурс] / Л. Роєнко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. - 2009. - № 4. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2009_4_15
|
5. |
Волошина Г. Вправи як ефективний засіб засвоєння лінгводидактичних термінів і понять майбутніми учителями початкової школи [Електронний ресурс] / Г. Волошина, Л. Роєнко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2016. - Вип. 54. - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2016_54_3
|
6. |
Волошина Г. Підготовка майбутнього вчителя до застосування прийомів розвитку критичного мислення на уроках літературного читання [Електронний ресурс] / Г. Волошина, Л. Роєнко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2017. - Вип. 57. - С. 16-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2017_57_4
|
7. |
Роєнко Л. Фахова підготовка майбутніх учителів до навчання української мови у початковій школі [Електронний ресурс] / Л. Роєнко, Т. Торчинська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2018. - Вип. 59. - С. 21-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2018_59_4
|
8. |
Торчинська Т. Підготовка майбутніх учителів до формування мовно-мовленнєвої компетентності молодших школярів на основі лінгвокультурологічного підходу [Електронний ресурс] / Т. Торчинська, Л. Роєнко // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2018. - Вип. 18. - С. 94-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2018_18_13
|
9. |
Роєнко Л. Підготовка вчителя до розвитку літературно-творчих здібностей молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. Роєнко // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 2. - С. 128-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_2_19
|
10. |
Волошина Г. Термінологічна підготовка учителя початкової школи [Електронний ресурс] / Г. Волошина, П. Волошин, Л. Роєнко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. - 2015. - Вип. 2. - С. 73-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2015_2_11
|
11. |
Роєнко Л. Використання інтерактивних технологій на уроках рідної мови в початкових класах [Електронний ресурс] / Л. Роєнко // Збірник наукових праць [Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини]. - 2009. - Вип. 3. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2009_3_24 Розглянуто проблеми впровадження інтерактивних технологій навчання у початковій школі на уроках рідної мови. Наведено приклади використання інтерактивних технологій на різних етапах уроку. Висвітлено досвід педагогів, які в своїх працях велику увагу приділяли проблемі активної взаємодії вчителя і учня. З'ясовано, що інтерактивне навчання сприяє формуванню умінь і навичок, створює атмосферу співпраці, взаємодії, розвиває мову та мислення, формує культуру спілкування молодших школярів.
|
12. |
Роєнко Л. В. Вимоги до автентичних матеріалів та їх значення у формуванні іншомовної компетенції на заняттях зі студентами немовних факультетів закладів вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. В. Роєнко // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2020. - № 3(2). - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2020_3(2)__34
|
13. |
Роєнко Л. Особливості перекладу юридичних текстів [Електронний ресурс] / Л. Роєнко, О. Горлатова, С. Редько // Актуальні питання іноземної філології. - 2021. - Вип. 15. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/akpif_2021_15_15
|
14. |
Роєнко Л. Розвиток мовлення молодших школярів за допомогою наочних моделей В. Проппа [Електронний ресурс] / Л. Роєнко // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2022. - Вип. 2. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2022_2_17
|