Пошуковий запит: (<.>A=Оршанський Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Оршанський Л. В. Професійна спрямованість гуманітарної підготовки як педагогічна проблема сучасності [Електронний ресурс] / Л. В. Оршанський. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_5_13
|
2. |
Оршанський Л. Проблеми, пріоритетні напрями та завдання вітчизняної професійної освіти [Електронний ресурс] / Л. Оршанський // Гуманізація навчально-виховного процесу. - 2014. - Вип. 14(спец. вип.). - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gnvp_2014_14(spets На основі аналізу існуючих проблем у галузі професійної освіти в Україні та з урахуванням загальносвітових тенденцій здійснено спробу визначити пріоритетні напрями, завдання та механізми її подальшого розвитку. Наголошено на тому, що головним стратегічним напрямом сучасної державної політики має стати забезпечення умов для задоволення потреб громадян, суспільства та ринку праці в якісній професійній освіті шляхом створення нових, більш гнучких механізмів регулювання цієї сфери, оновлення її структури і змісту, розвитку фундаментальності та практичної спрямованості освітніх програм, формування системи навчання протягом усього життя, що стане одним з основоположних чинників забезпечення конкурентоспроможності України на світовому рівні. На основе анализа существующих проблем в области профессионального образования в Украине и с учетом общемировых тенденций предпринята попытка определить его приоритетные направления, задачи и механизмы дальнейшего развития. Отмечено, что главным стратегическим направлением современной государственной политики должно стать обеспечение условий для удовлетворения потребностей граждан, общества и рынка труда в качественном профессиональном образовании путем создания новых, более гибких механизмов регулирования этой сферы, обновление ее структуры и содержания, развития фундаментальности и практической направленности образовательных программ, формирования системы обучения в течении всей жизни, что станет одним из основополагающих факторов обеспечения конкурентоспособности Украины на мировом уровне.On the basis of the existing problems in the field of vocational education in Ukraine and taking into account global trends attempted to identify priority areas, objectives and mechanisms for its further development. Emphasized that the main strategic direction of contemporary public policy should be to ensure conditions for meeting the needs of citizens, society and the labor market in quality vocational education by creating new, more flexible mechanisms to regulate this area, updating its structure and content, the development of fundamental and practical orientation educational programs, forming a system of lifelong learning that will be one of the fundamental factors ensuring the competitiveness of Ukraine worldwide.
|
3. |
Оршанський Л. Проблеми, пріоритетні напрями та завдання вітчизняної професійної освіти [Електронний ресурс] / Л. Оршанський // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_11_5 На основі аналізу існуючих проблем у галузі професійної освіти в Україні та з урахуванням загальносвітових тенденцій здійснено спробу визначити пріоритетні напрями, завдання та механізми її подальшого розвитку. Наголошено на тому, що головним стратегічним напрямом сучасної державної політики має стати забезпечення умов для задоволення потреб громадян, суспільства та ринку праці в якісній професійній освіті шляхом створення нових, більш гнучких механізмів регулювання цієї сфери, оновлення її структури і змісту, розвитку фундаментальності та практичної спрямованості освітніх програм, формування системи навчання протягом усього життя, що стане одним з основоположних чинників забезпечення конкурентоспроможності України на світовому рівні. На основе анализа существующих проблем в области профессионального образования в Украине и с учетом общемировых тенденций предпринята попытка определить его приоритетные направления, задачи и механизмы дальнейшего развития. Отмечено, что главным стратегическим направлением современной государственной политики должно стать обеспечение условий для удовлетворения потребностей граждан, общества и рынка труда в качественном профессиональном образовании путем создания новых, более гибких механизмов регулирования этой сферы, обновление ее структуры и содержания, развития фундаментальности и практической направленности образовательных программ, формирования системы обучения в течении всей жизни, что станет одним из основополагающих факторов обеспечения конкурентоспособности Украины на мировом уровне.On the basis of the existing problems in the field of vocational education in Ukraine and taking into account global trends attempted to identify priority areas, objectives and mechanisms for its further development. Emphasized that the main strategic direction of contemporary public policy should be to ensure conditions for meeting the needs of citizens, society and the labor market in quality vocational education by creating new, more flexible mechanisms to regulate this area, updating its structure and content, the development of fundamental and practical orientation educational programs, forming a system of lifelong learning that will be one of the fundamental factors ensuring the competitiveness of Ukraine worldwide.
|
4. |
Оршанський Л. В. Структурно-функціональна модель фахового навчання майбутніх учителів технологій у галузі художньої обробки деревини [Електронний ресурс] / Л. В. Оршанський, В. Ю. Цісарук // Наука і освіта. - 2014. - № 7. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_7_33
|
5. |
Оршанський Л. Формування художньої культури особистості вчителя у контексті глобалізації [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, Г. Доліновська // Молодь і ринок. - 2010. - № 6. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_6_7
|
6. |
Оршанський Л. Вплив музеїв на становлення і розвиток художньо-промислової освіти Галичини (ІІ полов. ХІХ – поч. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, Л. Молоствова // Молодь і ринок. - 2010. - № 7-8. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_7-8_6
|
7. |
Оршанський Л. В. Мотивація професійного самовдосконалення майбутнього інженера-механіка засобами САПР [Електронний ресурс] / Л. В. Оршанський. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2015. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2015_3_13
|
8. |
Оршанський Л. Етнодизайн як інноваційний художньо-естетичний компонент технологічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Оршанський // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_1_10 Продемонстровано роль, місце та актуальність впровадження етнодизайну в зміст професійної підготовки майбутніх учителів технологій. Підсумовано, що саме дизайн є першоосновою у виробництві промислових виробів, до яких виявляє утилітарні, ергономічні, художньо-естетичні вимоги споживач. Зазначено, що дизайн об'єднує як технічний, так і художній боки, однак останній у вітчизняній промисловості й технологічній освіті, зазвичай, має другорядне значення.
|
9. |
Оршанський Л. Формування національних цінностей школярів у процесі художньо-трудової діяльності [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, Н. Кізан // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_5_7 Обгрунтовано взаємозв'язок художньо-трудової діяльності та рівня сформованості в учнів національних цінностей. Розкрито можливості виховного впливу декоративно-ужиткового мистецтва за сучасних умов реалізації завдань освітньої галузі "Технології". З'ясовано, що художньо-трудова діяльність, спрямована на формування у школярів конструкторсько-технологічних та художньо-естетичних знань, умінь і навичок.
|
10. |
Гера Т. Елементи професійно зорієнтованого тренінгу в системі дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Т. Гера, Л. Оршанський // Молодь і ринок. - 2011. - № 9. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_9_5
|
11. |
Оршанський Л. Шляхи організації інноваційного навчання у вищих закладах освіти [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, О. Абрамчук // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_6_7 Розкрито сутність понять “інновація”, “інноваційне навчання”, “організація інноваційного навчання”, визначено особливості цього типу навчання та його організації у процесі підготовки фахівців до майбутньої професійної діяльності. Зазначено, що успішність організації інноваційного навчання можлива завдяки впровадженню кредитно-модульної системи організації навчального процесу, системи академічного консультування, а також використанню системи індивідуальних завдань творчого характеру.
|
12. |
Оршанський Л. Про потребу кардинальних змін у галузі вітчизняної освіти [Електронний ресурс] / Л. Оршанський // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2016. - Вип. 16. - С. 371-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2016_16_49
|
13. |
Оршанський Л. Дизайн як культурно-ціннісна універсалія [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, М. Курач // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 27. - С. 138-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_27_45
|
14. |
Ковальчук В. Професійна підготовка майбутніх фахівців сфери обслуговування на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / В. Ковальчук, Л. Оршанський // Молодь і ринок. - 2016. - № 11-12. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_11-12_3
|
15. |
Оршанський Л. В Історичний аспект становлення і розвитку вітчизняної інженерно-педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. В Оршанський, М. Ю. Скварок // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_6 Розглянуто історичний аспект становлення та перспектив розвитку вітчизняної системи інженерно-педагогічної освіти в сучасних умовах входження України до Європейського освітнього простору.Рассмотрен исторический аспект становления и перспектив развития отечественной системы инженерно-педагогического образования в современных условиях вхождения Украины в Европейское образовательное пространство.The historical aspect of national engineering and pedagogical educational system foundation and the prospect of its development in modern conditions that are when Ukraine integrates into European educational environment are concidered.
|
16. |
Оршанський Л. Проблема розвитку творчої особистості: філософський та психолого-педагогічний аспекти [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, А. Валько // Молодь і ринок. - 2013. - № 2. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_2_6
|
17. |
Оршанський Л. Використання мультимедійних навчальних об’єктів у процесі профільного навчання автосправі учнів старших класів [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, М. Гелетій // Молодь і ринок. - 2017. - № 5. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_5_8
|
18. |
Оршанський Л. Проблеми та напрями модернізації вітчизняної вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, С. Івах // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 5. - С. 118–128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2017_5_15
|
19. |
Оршанський Л. Професійний розвиток і формування професійного іміджу майбутнього вчителя технологій у навчально-професійній діяльності [Електронний ресурс] / Л. Оршанський // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2015. - Вип. 52. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2015_52_13
|
20. |
Оршанський Л. Естетичне виховання особистості: від Сократа до Даттона [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, І. Нищак, Ж. Ясеницька // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 3. - С. 231-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_3_23
|
| |