Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (2)Реферативна база даних (18)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Оршанський Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 47
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Оршанський Л. В. 
Професійна спрямованість гуманітарної підготовки як педагогічна проблема сучасності [Електронний ресурс] / Л. В. Оршанський. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2010. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2010_5_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.359 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Оршанський Л. 
Проблеми, пріоритетні напрями та завдання вітчизняної професійної освіти [Електронний ресурс] / Л. Оршанський // Гуманізація навчально-виховного процесу. - 2014. - Вип. 14(спец. вип.). - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gnvp_2014_14(spets
На основі аналізу існуючих проблем у галузі професійної освіти в Україні та з урахуванням загальносвітових тенденцій здійснено спробу визначити пріоритетні напрями, завдання та механізми її подальшого розвитку. Наголошено на тому, що головним стратегічним напрямом сучасної державної політики має стати забезпечення умов для задоволення потреб громадян, суспільства та ринку праці в якісній професійній освіті шляхом створення нових, більш гнучких механізмів регулювання цієї сфери, оновлення її структури і змісту, розвитку фундаментальності та практичної спрямованості освітніх програм, формування системи навчання протягом усього життя, що стане одним з основоположних чинників забезпечення конкурентоспроможності України на світовому рівні. На основе анализа существующих проблем в области профессионального образования в Украине и с учетом общемировых тенденций предпринята попытка определить его приоритетные направления, задачи и механизмы дальнейшего развития. Отмечено, что главным стратегическим направлением современной государственной политики должно стать обеспечение условий для удовлетворения потребностей граждан, общества и рынка труда в качественном профессиональном образовании путем создания новых, более гибких механизмов регулирования этой сферы, обновление ее структуры и содержания, развития фундаментальности и практической направленности образовательных программ, формирования системы обучения в течении всей жизни, что станет одним из основополагающих факторов обеспечения конкурентоспособности Украины на мировом уровне.On the basis of the existing problems in the field of vocational education in Ukraine and taking into account global trends attempted to identify priority areas, objectives and mechanisms for its further development. Emphasized that the main strategic direction of contemporary public policy should be to ensure conditions for meeting the needs of citizens, society and the labor market in quality vocational education by creating new, more flexible mechanisms to regulate this area, updating its structure and content, the development of fundamental and practical orientation educational programs, forming a system of lifelong learning that will be one of the fundamental factors ensuring the competitiveness of Ukraine worldwide.
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.402 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Оршанський Л. 
Проблеми, пріоритетні напрями та завдання вітчизняної професійної освіти [Електронний ресурс] / Л. Оршанський // Молодь і ринок. - 2014. - № 11. - С. 16-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_11_5
На основі аналізу існуючих проблем у галузі професійної освіти в Україні та з урахуванням загальносвітових тенденцій здійснено спробу визначити пріоритетні напрями, завдання та механізми її подальшого розвитку. Наголошено на тому, що головним стратегічним напрямом сучасної державної політики має стати забезпечення умов для задоволення потреб громадян, суспільства та ринку праці в якісній професійній освіті шляхом створення нових, більш гнучких механізмів регулювання цієї сфери, оновлення її структури і змісту, розвитку фундаментальності та практичної спрямованості освітніх програм, формування системи навчання протягом усього життя, що стане одним з основоположних чинників забезпечення конкурентоспроможності України на світовому рівні. На основе анализа существующих проблем в области профессионального образования в Украине и с учетом общемировых тенденций предпринята попытка определить его приоритетные направления, задачи и механизмы дальнейшего развития. Отмечено, что главным стратегическим направлением современной государственной политики должно стать обеспечение условий для удовлетворения потребностей граждан, общества и рынка труда в качественном профессиональном образовании путем создания новых, более гибких механизмов регулирования этой сферы, обновление ее структуры и содержания, развития фундаментальности и практической направленности образовательных программ, формирования системы обучения в течении всей жизни, что станет одним из основополагающих факторов обеспечения конкурентоспособности Украины на мировом уровне.On the basis of the existing problems in the field of vocational education in Ukraine and taking into account global trends attempted to identify priority areas, objectives and mechanisms for its further development. Emphasized that the main strategic direction of contemporary public policy should be to ensure conditions for meeting the needs of citizens, society and the labor market in quality vocational education by creating new, more flexible mechanisms to regulate this area, updating its structure and content, the development of fundamental and practical orientation educational programs, forming a system of lifelong learning that will be one of the fundamental factors ensuring the competitiveness of Ukraine worldwide.
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.569 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Оршанський Л. В. 
Структурно-функціональна модель фахового навчання майбутніх учителів технологій у галузі художньої обробки деревини [Електронний ресурс] / Л. В. Оршанський, В. Ю. Цісарук // Наука і освіта. - 2014. - № 7. - С. 136-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2014_7_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 416.575 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Оршанський Л. 
Формування художньої культури особистості вчителя у контексті глобалізації [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, Г. Доліновська // Молодь і ринок. - 2010. - № 6. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_6_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.11 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Оршанський Л. 
Вплив музеїв на становлення і розвиток художньо-промислової освіти Галичини (ІІ полов. ХІХ – поч. ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, Л. Молоствова // Молодь і ринок. - 2010. - № 7-8. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_7-8_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 383.922 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Оршанський Л. В. 
Мотивація професійного самовдосконалення майбутнього інженера-механіка засобами САПР [Електронний ресурс] / Л. В. Оршанський. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2015. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2015_3_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 279.194 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Оршанський Л. 
Етнодизайн як інноваційний художньо-естетичний компонент технологічної освіти [Електронний ресурс] / Л. Оршанський // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 38-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_1_10
Продемонстровано роль, місце та актуальність впровадження етнодизайну в зміст професійної підготовки майбутніх учителів технологій. Підсумовано, що саме дизайн є першоосновою у виробництві промислових виробів, до яких виявляє утилітарні, ергономічні, художньо-естетичні вимоги споживач. Зазначено, що дизайн об'єднує як технічний, так і художній боки, однак останній у вітчизняній промисловості й технологічній освіті, зазвичай, має другорядне значення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.959 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Оршанський Л. 
Формування національних цінностей школярів у процесі художньо-трудової діяльності [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, Н. Кізан // Молодь і ринок. - 2011. - № 5. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_5_7
Обгрунтовано взаємозв'язок художньо-трудової діяльності та рівня сформованості в учнів національних цінностей. Розкрито можливості виховного впливу декоративно-ужиткового мистецтва за сучасних умов реалізації завдань освітньої галузі "Технології". З'ясовано, що художньо-трудова діяльність, спрямована на формування у школярів конструкторсько-технологічних та художньо-естетичних знань, умінь і навичок.
Попередній перегляд:   Завантажити - 304.994 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Гера Т. 
Елементи професійно зорієнтованого тренінгу в системі дистанційного навчання [Електронний ресурс] / Т. Гера, Л. Оршанський // Молодь і ринок. - 2011. - № 9. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_9_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.487 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Оршанський Л. 
Шляхи організації інноваційного навчання у вищих закладах освіти [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, О. Абрамчук // Молодь і ринок. - 2012. - № 6. - С. 19-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_6_7
Розкрито сутність понять “інновація”, “інноваційне навчання”, “організація інноваційного навчання”, визначено особливості цього типу навчання та його організації у процесі підготовки фахівців до майбутньої професійної діяльності. Зазначено, що успішність організації інноваційного навчання можлива завдяки впровадженню кредитно-модульної системи організації навчального процесу, системи академічного консультування, а також використанню системи індивідуальних завдань творчого характеру.
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.518 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Оршанський Л. 
Про потребу кардинальних змін у галузі вітчизняної освіти [Електронний ресурс] / Л. Оршанський // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2016. - Вип. 16. - С. 371-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2016_16_49
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.704 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Оршанський Л. 
Дизайн як культурно-ціннісна універсалія [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, М. Курач // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2013. - Вип. 27. - С. 138-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2013_27_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 165.324 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Ковальчук В. 
Професійна підготовка майбутніх фахівців сфери обслуговування на засадах компетентнісного підходу [Електронний ресурс] / В. Ковальчук, Л. Оршанський // Молодь і ринок. - 2016. - № 11-12. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_11-12_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.293 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Оршанський Л. В 
Історичний аспект становлення і розвитку вітчизняної інженерно-педагогічної освіти [Електронний ресурс] / Л. В Оршанський, М. Ю. Скварок // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 33-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_6
Розглянуто історичний аспект становлення та перспектив розвитку вітчизняної системи інженерно-педагогічної освіти в сучасних умовах входження України до Європейського освітнього простору.Рассмотрен исторический аспект становления и перспектив развития отечественной системы инженерно-педагогического образования в современных условиях вхождения Украины в Европейское образовательное пространство.The historical aspect of national engineering and pedagogical educational system foundation and the prospect of its development in modern conditions that are when Ukraine integrates into European educational environment are concidered.
Попередній перегляд:   Завантажити - 215.491 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Оршанський Л. 
Проблема розвитку творчої особистості: філософський та психолого-педагогічний аспекти [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, А. Валько // Молодь і ринок. - 2013. - № 2. - С. 20-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 274.085 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Оршанський Л. 
Використання мультимедійних навчальних об’єктів у процесі профільного навчання автосправі учнів старших класів [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, М. Гелетій // Молодь і ринок. - 2017. - № 5. - С. 32-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_5_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 253.938 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Оршанський Л. 
Проблеми та напрями модернізації вітчизняної вищої освіти [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, С. Івах // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 5. - С. 118–128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2017_5_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 441.719 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Оршанський Л. 
Професійний розвиток і формування професійного іміджу майбутнього вчителя технологій у навчально-професійній діяльності [Електронний ресурс] / Л. Оршанський // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2015. - Вип. 52. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2015_52_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 249.12 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Оршанський Л. 
Естетичне виховання особистості: від Сократа до Даттона [Електронний ресурс] / Л. Оршанський, І. Нищак, Ж. Ясеницька // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 3. - С. 231-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_3_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 937.884 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського