Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж24982/2010/7-8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Молодь і ринок
: щоміс. наук.-пед. журн..- Дрогобич
Molodʹ ì rinok

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Скотний В. Аксіологічні орієнтири особистості: суперечності плюралізму. - C. 7-11.
  4. Торубара О. Практичні заняття в системі підготовки майбутніх учителів до використання інформаційних технологій. - C. 12-15.
  5. Штефан Л. Застосування вокалотерапії в освітньому процесі педагогічного вузу. - C. 16-18.
  6. Оршанський Л., Молоствова Л. Вплив музеїв на становлення і розвиток художньо-промислової освіти Галичини (ІІ полов. ХІХ – поч. ХХ ст.). - C. 19-23.
  7. Бєлошицький О. Конструкторська діяльність учнів на уроках праці. - C. 23-27.
  8. Камінецький Я. Сучасні проблеми і перспективи управління розвитком професійної освіти і навчання в Україні очима науковця. - C. 28-32.
  9. Мадзігон В. Історія розвитку підприємництва як соціально-економічного явища. - C. 33-37.
  10. Копельчак М. Культура управління як складова формування сучасного керівника професійно-технічного навчального закладу. - C. 38-41.
  11. Шиделко А. Проблеми підготовки педагогічних працівників до здійснення статевого виховання в Україні. - C. 42-47.
  12. Неговський І. Формування основ педагогічного професіоналізму у майбутніх учителів. - C. 47-51.
  13. Любарець В. Вимоги до професійної підготовки майбутніх агентів з організації туризму. - C. 52-55.
  14. Мусаєв К. Методологічні основи формування програм позашкільних установ для створення європейського виміру в Україні. - C. 56-59.
  15. Жигірь В. Методи дослідження статистичних даних професійної педагогіки у підготовці менеджерів до освітньої діяльності. - C. 60-65.
  16. Герега М. Поліінструменталізм у стилістиці фортепіанних композицій Оксани Герасименко. - C. 66-69.
  17. Зварич І. Педагогічні принципи оцінювання якості викладання навчальної дисципліни у вищих навчальних закладах України і США. - C. 70-78.
  18. Петрицин І. Застосування мультимедійних технологій на лекційних заняттях. - C. 78-83.
  19. Турянська О. Компетентнісний підхід і його місце у особистісно орієнтованому навчанні історії в школі. - C. 84-88.
  20. Ашиток Н. Мовна картина світу як засіб національної ідентифікації в умовах глобалізації. - C. 89-93.
  21. Божук Т., Малик Л. Роль зворотного зв’язку в навчальному процесі: досвід застосування методів "Три конверти” та анкетування. - C. 94-98.
  22. Пискун О. Зміст художньо-конструкторської компетенції вчителя трудового навчання. - C. 98-102.
  23. Невмержицька О. Виховний ідеал у польській педагогічній думці першої третини ХХ ст. - C. 102-105.
  24. Вакалюк П. Художня семантика образів мідних духових інструментів в українському народному та професійному мистецтві. - C. 105-109.
  25. Вербанова Т. Аналіз психічних станів курсантів прикордонних навчальних центрів в умовах відносної соціальної ізоляції. - C. 109-114.
  26. Білецька О. Методична типологія вправ з урахуванням соціально-психологічних передумов формування граматичної компетенції. - C. 114-118.
  27. Гурій М. Зміст та специфіка громадянознавства у Великій Британії в умовах розвитку міжкультурної комунікації та глобалізації суспільства. - C. 119-123.
  28. Коцюба І. Орфоепічні особливості комунікації молоді ФРН. - C. 123-128.
  29. Долинський Є. Формування комунікативної компетентності майбутніх перекладачів у процесі дистанційного навчання. - C. 128-132.
  30. Перішко І. Обдарованість як рівень сформованості інтелектуальних здібностей індивідів. - C. 132-136.
  31. Партика І. Психологічні аспекти управління людськими ресурсами. - C. 137-141.
  32. Калита Н. К.Д. Ушинський про моральне виховання особистості. - C. 141-146.
  33. Городиська В. Гуманітарний цикл предметів як чинник естетизації освіти у школах Західної України (кінець XIX – XX ст.). - C. 146-149.
  34. Приступа В. Економічна компетентність майбутніх інженерів радіозв’язку як засіб самореалізації фахівців. - C. 150-153.
  35. Ковальчук О. Поняття системи комплаєнс-контроль та особливості управління ризиком комплаєнс у банках України. - C. 153-157.
  36. Овчар О. Математика в економіці. - C. 158-162.
2010
№ 7-8 (66-67)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського