Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (11)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мірошніченко Д$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18
1.

Мірошніченко Д. 
Постать Ф. Прокоповича в [Електронний ресурс] / Д. Мірошніченко // Історико-педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 1. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2012_1_11
Проаналізовано педагогічні та гуманістичні погляди видатного педагога, філософа та богослова Ф. Прокоповича. Висвітлено діяльність ученого на посаді ректора Києво-Могилянської академії, яка була спрямована на вдосконалення освіти й діяльності академії як центру академічного інтелектуального життя молоді. Досліджено його наукову спадщину. Зазначено, що праці Ф. Прокоповича продовжують привертати увагу навіть і сьогодні.
Попередній перегляд:   Завантажити - 169.167 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Мірошніченко Д. В. 
Морально-духовні якості як показник вихованості сучасної університетської молоді [Електронний ресурс] / Д. В. Мірошніченко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 5. - С. 169-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_5_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 271.88 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мірошніченко Д. В. 
Педагогічні погляди М.І. Пирогова [Електронний ресурс] / Д. В. Мірошніченко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2011. - Вип. 2. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2011_2_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.419 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мірошніченко Д. В. 
Педагогічна і просвітницька діяльність М.І. Пирогова [Електронний ресурс] / Д. В. Мірошніченко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2011. - Вип. 6. - С. 60-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2011_6_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.842 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Корж О. В. 
Клінічні особливості перебігу ко-інфекції туберкульоз/віл у осіб з різним ступенем імуносупресії [Електронний ресурс] / О. В. Корж, О. В. Павєнко, Т. В. Тлустова, Д. С. Мірошніченко // Український пульмонологічний журнал. - 2012. - № 1. - С. 13-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Upj_2012_1_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 112.169 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Зленко А. М. 
Професійний розвиток персоналу як передумова підвищення рівня продуктивності праці [Електронний ресурс] / А. М. Зленко, Д. А. Мірошніченко // Економічний вісник університету. - 2015. - Вип. 24(1). - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2015_24(1)__8
Розкрито роль та обгрунтовано необхідність професійного розвитку і навчання персоналу, а також здійснюється аналіз основних напрямів і форм професійного навчання і підвищення кваліфікації персоналу. Предметом дослідження є професійне навчання персоналу. Мета написання статті полягає у розкритті основних напрямів, форм та методів професійного розвитку персоналу, організації навчання персоналу. Результати роботи можуть знайти практичне застосування на будь-якому підприємстві, організації чи установі де керівництво дбає про професійну підготовку персоналу враховуючи як інтереси підприємства у швидкому заповненні вакантних місць, економію витрат, пов'язаних з підготовкою працівників, так і інтереси працівників - одержати повноцінну професійну підготовку. В наш час працівник повинен володіти такими якостями, як стратегічне мислення, підприємливість, широка ерудиція, висока культура. Сьогодні постає вимога безперервного розвитку персоналу, тобто проведення заходів, що сприяють повному розкриттю особистого потенціалу працівників. Такі заходи можуть бути індивідуальними чи груповими, проводитися на робочому місці чи спеціалізовано, бути орієнтованими на розвиток загальних чи специфічних навичок і вмінь. Система розвитку персоналу на підприємстві має бути гнучкою, здатною змінювати зміст, методи та організаційні форми згідно з потребами виробництва і ситуацією, яка складається на ринку праці. У зв'язку з цим управління персоналом повинно сконцентрувати свої зусилля на вирішення таких проблем: розробка стратегії з питань формування кваліфікованого персоналу; визначення потреб у навчанні працівників в розрізі спеціальностей та професії; вибір форм і методів професійного розвитку персоналу; вибір програмно-методичного та матеріально-технічного забезпечення процесу навчання як важливої умови його якості; фінансове забезпечення всіх видів навчання в потрібній кількості. Навчання персоналу дозволяє вирішувати основні завдання як в інтересах організації - підвищення ефективності і якості праці, так і в інтересах людини - підвищується рівень життя, створюється можливість для реалізації своїх здібностей. Працівник стає конкурентоспроможним на ринку праці. Отже, на сучасному етапі першочерговими для організацій постають завдання забезпечення підготовки конкурентоспроможного персоналу. Його важливими якостями стають гнучкість, мобільність, професійна підготовка і високий культурно-технічний рівень, вміння швидко поповнювати свій багаж знань. Керівництво, служба персоналу організації мають у своєму розпорядженні широкий арсенал форм, методів і засобів навчання працівників, вибір яких залежить від стратегічних завдань розвитку персоналу, розуміння змісту цього процесу, ефективності використання його складових.
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.67 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Мірошніченко Д. 
Пироговські з’їзди лікарів та їх вплив на розробку профілактичних засад земської медицини в 1885 – 1919 рр [Електронний ресурс] / Д. Мірошніченко // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 62-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_9_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 256.428 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Мірошніченко Д. В. 
Проблема формування морально-духовних якостей у сучасної університетської молоді [Електронний ресурс] / Д. В. Мірошніченко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2014. - Вип. 3. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2014_3_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 163.102 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Мірошніченко Д. В. 
Модель формування морально-духовних якостей у сучасної університетської молоді [Електронний ресурс] / Д. В. Мірошніченко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2014. - Вип. 4. - С. 119-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2014_4_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.053 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Мірошніченко Д. А. 
Формування корпоративної культури інструментами внутрішнього PR [Електронний ресурс] / Д. А. Мірошніченко // Економічний вісник університету. - 2015. - Вип. 25(1). - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2015_25(1)__13
Розглянуто сутність і типи корпоративних культур, проаналізовано внутрішній PR як фактор формування корпоративної культури та визначено методи для роботи із внутрішньою громадськістю. Проаналізовано вплив зв'язків з громадськістю на формування корпоративної культури. Розглянуто корпоративну культуру та інструментарій внутрішнього піару. Мета роботи - визначити та проаналізувати особливості формування корпоративної культури засобами внутрішнього PR. Результати роботи можуть знайти практичне застосування на будь-якому підприємстві, організації чи установі де керівництво дбає про розвиток корпоративної культури, що об'єднує працівників компанії в єдину команду, формує єдине розуміння місії та цілей, поставлених перед компанією, а також мотивує працівників до їх досягнення. Сучасна теорія і практика управління визначає корпоративну культуру як систему цінностей, переконань, вірувань, уявлень, очікувань, символів, а також ділових принципів, норм поведінки, традицій, ритуалів і т.д., які склалися в організації або її підрозділах за час діяльності та які приймаються більшістю співробітників. В роботі з підтримки корпоративної культури одним із найважливіших моментів є PR - як зовнішній, так і внутрішній. Внутрішній PR має підвищувати рівень лояльності та вмотивованості персоналу, а значить, і ефективність його діяльності. Крім того, створення позитивного іміджу компанії в очах власних співробітників впливає на імідж компанії ззовні, позаяк персонал є одним із каналів трансляції інформації назовні. Всередині компанії PR виконує цілий ряд життєво важливих для сучасного бізнесу функцій: допомога працівникам і фахівцям в ознайомленні із цілями, можливостями й традиціями фірми; роз'яснення загальної політики керівництва й принципів його роботи з персоналом; задоволення потреби персоналу в інформації про події у фірмі й навколо неї; забезпечення й стимулювання двосторонньої комунікації між керівництвом і її працівниками; сприяння розвитку позитивної мотивації в кожного працівника стосовно компанії й щодо високої якості роботи; формування організаційної культури й фірмового стилю; виховання працівників як представників компанії, носіїв її іміджу й культури. Отже, для будь-якої бізнес-структури, що діє в сучасних умовах ринку необхідно створення системи внутрішньо-фірмових комунікацій між співробітниками компанії, оскільки ці взаємодії формують її організаційну культуру. І якщо подібний механізм внутрішнього спілкування налагоджено, то між учасниками комунікацій виникає симпатія, гармонізується психологічний клімат, у роботі підвищується рівень взаємовиручки й взаємодопомоги, підвищується відповідальність, знижуються рівень і гострота конфліктів. Розвиток корпоративних відносин сприяє поліпшенню економічних показників діяльності організації. Контроль за ними допомагають здійснювати так звані "інструменти внутрішнього PR".
Попередній перегляд:   Завантажити - 377.038 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Голуб О. 
Типові помилки студентів при передачі українських власних імен людей латиницею у перекладах з української на англійську мову [Електронний ресурс] / О. Голуб, Д. Мірошніченко // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2016. - Вип. 3. - С. 246-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2016_3_34
Проаналізовано особливості передавання власних імен українців засобами латиниці у перекладах на англійську мову. Подано огляд основних способів передавання власних імен людей у перекладах з української мови на англійську. Систематизовано типові студентські помилки з транслітерування власних імен українців латиницею.
Попередній перегляд:   Завантажити - 172.985 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Мірошніченко Д. В. 
Критерії сформованості морально-духовних якостей сучасної університетської молоді [Електронний ресурс] / Д. В. Мірошніченко // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. - 2012. - Вип. 6. - С. 117-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/domtp_2012_6_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.648 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Мірошніченко Д. А. 
Імідж як складова корпоративної культури сучасного вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Д. А. Мірошніченко, А. М. Зленко, О. Д. Ісайкіна // Економічний вісник університету. - 2017. - Вип. 34(1). - С. 7-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2017_34(1)__3
Розвиток конкуренції між навчальними закладами спонукає освітні установи займати активну ринкову позицію, підвищувати якість освітніх послуг, вивчати попит на освітні продукти і потреби ринку праці. Високі вимоги споживачів освітніх послуг, підштовхують керівників вузів до використання інструментів, які сприяють залученню різних груп споживачів. Перед сучасними освітніми установами постає необхідність формування власного іміджу. Ця потреба визначається кількома чинниками: складною демографічною ситуацією; диференціацією та варіативністю системи вищої школи; складністю вибору напрямів і перспектив навчання; потребою освітньої й управлінської практики у формуванні уявлень про навчальний заклад; наявністю досвіду роботи освітніх установ у даній галузі. Предметом дослідження є імідж як складова корпоративної культури вищого навчального закладу на сучасному освітньому ринку. Мета публікації - з'ясування суті поняття, розгляд структури, дослідження основних етапів формування і систематизування теоретичних положень, щодо формування корпоративної культури та іміджу ВНЗ на ринку освітніх послуг. Результати роботи можуть знайти своє практичне застосування під час здійснення комунікації у процесі формування позитивного іміджу між ВНЗ та споживачами освітніх послуг. Формування іміджу - це одночасно процес і функція: моделювання та конструювання, побудова, збереження, моніторинг, захист, корекція, тобто управління. Це особливий комплекс заходів, що сприяє зростанню лояльності з боку клієнтів, залучення нових споживачів, посиленню образу унікальності сучасного університету. Вирішуючи завдання формування іміджу, слід передусім відзначити, що імідж пов'язаний з враженням про університет і з його образом, який може бути позитивним і негативним. Це важлива складова системи управління сучасним ВУЗом, що створює умови для його виживання і розвитку, має на меті змінити у бажаному напрямі поведінку людей, що вимагає застосування спеціальних форм, методів, інструментів, заходів для психологічного, соціального, економічного і управлінського впливу на людей всередині і поза університетом.
Попередній перегляд:   Завантажити - 391.696 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Зленко А. М. 
Особливості національного рекрутингу [Електронний ресурс] / А. М. Зленко, О. Д. Ісайкіна, Д. А. Мірошніченко // Економічний вісник університету. - 2018. - Вип. 37(1). - С. 75-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvu_2018_37(1)__13
Значення слова "рекрутинг" походить від французького "recruit", "рекрутувати", тобто набирати будь-кого, вербувати, поповнювати будь-ким, наймати на службу за гроші. Сьогодні, так скорочено називають пошук і підбір кваліфікованих фахівців на платній основі. Процес залучення потенційних кандидатів для встановлення з ними трудових відносин складається з таких етапів: проведення кампанії набору; формування бази даних про потенційних претендентів; складання переліку вакантних або таких, що можуть стати вакантними, посад і робочих місць; формулювання вимог до претендентів на кожну посаду; пошук і оброблення інформації про можливих кандидатів на посади в базі даних; первинне знайомство з потенційними претендентами на кожну конкретну посаду; відбір найпридатнішої кандидатури серед кандидатів на посаду; наймання працівника і оформлення з ним трудових відносин; адаптація працівника до робочого місця і в колективі. Щоб правильно визначити критерії відбору, слід ясно сформулювати якості працівника, необхідні для відповідного виду діяльності. Критерії варто формувати таким чином, щоб вони всебічно характеризували працівника: досвід, стан здоров'я і особистісні характеристики. Предмет дослідження - підбір персоналу. Мета роботи - дослідження особливостей національного рекрутингу, здійснення комплексного аналізу критеріїв, технологій і методів, що використовуються під час внутрішнього і зовнішнього рекрутингу та з'ясування ролі рекрутингових агенцій у пошуці і підборі персоналу. Результати роботи можуть знайти своє практичне застосування в менеджменті сучасних вітчизняних підприємств та організацій. Отже, рекрутинг - складний багатоетапний і багатогранний процес. Якість здійснення якого залежить від професійного рівня служби персоналу загалом, і тих співробітників, які відповідають за підбір кадрів, а результативність його безпосередньо впливає на кінцеві результати і ступінь досягнення організацією стратегічних і оперативних цілей виробничо-господарської діяльності. Під час визначеня придатності кандидатів до найму в організації використовують широке коло різноманітних методів, кожен з яких, а особливо їх комплекс, сприяють якісному підбору персоналу.
Попередній перегляд:   Завантажити - 647.736 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Євтушенко Д. О. 
Сучасний погляд на лапароскопічні методи в діагностиці та лікуванні спайкової кишкової непрохідності та спайкової хвороби [Електронний ресурс] / Д. О. Євтушенко, І. А. Тарабан, Д. В. Мінухін, О. М. Шевченко, Д. О. Мірошніченко // Харківська хірургічна школа. - 2019. - № 1. - С. 203-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Khkhsh_2019_1_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 344.867 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Шимченко Л. 
Цифрова трансформація України як механізм ефектизації комунікації влади з народом [Електронний ресурс] / Л. Шимченко, Д. Мірошніченко, Д. Костенко // Соціум. Документ. Комунікація. - 2022. - Вип. 14. - С. 304-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cdk_2022_14_17
Досліджено цифрову трансформацію України в ракурсі ефектизації комунікації влади з народом. За рахунок цифрових технологій забезпечується механізм відкритості інформаційного поля, доступності у використанні інформації як ресурсу. Акцентовано увагу як на позитивних сторонах цифрової трансформації (наближення до світових технологічних змін, поліпшення в сфері послуг для населення, зниження рівня корумпованості державних органів влади та ін.), так і на негативні у формі зростання можливостей до цілеспрямованої обробки масової свідомості людей з послідуючими негативними проявами: девальвацією цінностей, гіпердевіантною поведінкою частини населення, асоціальними діями. Увага звернута на негативні впливи на молодь, підлітків з послідуючими невротизаційними проявами. Зважаючи на масовізацію негативних проявів, увагу звернуто на механізми ефективної кіберсоціалізації молоді, людей з особливими потребами, осіб старшого віку. Акцентовано увагу на розробці та шляхах до реалізації Національної стратегії зі створення безбар'єрного простору в Україні. Рівень нових використовуваних форм комунікації настільки високий, що автори взяли на себе сміливість погодитись з думкою частини науковців про комунікативну революцію, про цифрову комунікацію як стратегічний засіб розвитку сучасного суспільства. На користь думки про цифрову комунікацію як базис для соціальної революції в статті наводяться аргументи: рівня, кількості і якості електронних послуг; участі людини в системі електронних платежів; поширення мережі інтернет, зростання цифрової грамотності та ін. Для проведення ефективної соціальної революції увагу звернуто на "правильне насичення" інформаційного поля, на необхідності формування моделі публічного управління з базовою цифровою платформою, електронним урядуванням та загальною цифровізацією соціуму. Звернута увага на підготовці спеціалістів, відповідальних за комунікації в державних органах. Сучасна нормативно-правова база не охоплює всі основні елементи, необхідні для забезпечення ефективної комунікації між владою і народом, тому варто вказати на необхідність подальших наукових досліджень проблеми цифрової трансформації в Україні, особливо що стосується технологій по забезпеченню поліпшення комунікації влади з народом і навпаки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.163 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Батигін Ю. В. 
Електричні схеми резонансного перетворення реактивної потужності на активну [Електронний ресурс] / Ю. В. Батигін, Т. В. Гаврилова, С. О. Шиндерук, Є. О. Чаплигін, Д. В. Мірошніченко // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. - 2022. - Вип. 98. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vhad_2022_98_12
Запропоновано схеми і розраховано реальні характеристики резонансного перетворювача реактивної потужності на активну. Проведено чисельні оцінки для експериментальної моделі, виконаної за схемою з додатковим джерелом гармонійної напруги. Продемонстровано практичну дієвість та ефективність процесу перетворення реактивної потужності на активну.
Попередній перегляд:   Завантажити - 749.605 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
18.

Бокшиц О. 
Історія розвитку та сучасний стан формування фахової мотивації у майбутніх педагогів професійного навчання [Електронний ресурс] / О. Бокшиц, І. Каменська, Д. Мірошніченко // Соціум. Документ. Комунікація. - 2022. - Вип. 15. - С. 12-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/cdk_2022_15_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 696.104 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського