Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (43)Журнали та продовжувані видання (7)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (14)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Морська Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Морська Л. І. 
Реалізація системи підготовки майбутніх учителів іноземних мов до використання інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Л. І. Морська // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні та психологічні науки. - 2013. - № 2. - С. 167-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2013_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 546.368 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Морська Л. І. 
Робота у малих групах як форма інтерактивної взаємодії на заняттях іноземної мови [Електронний ресурс] / Л. І. Морська, Н. В. Якимчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 39. - С. 269-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_39_84
Попередній перегляд:   Завантажити - 287.849 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Морська Л. І. 
Сутність і класифікація комунікативних стратегій у професійному дискурсі [Електронний ресурс] / Л. І. Морська // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 29. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_29_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.13 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Морська Л. І. 
Можливості використання методики "Peer tеаching" у навчанні іноземної мови [Електронний ресурс] / Л. І. Морська // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 37. - С. 217-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_37_69
Попередній перегляд:   Завантажити - 345.199 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Морська Л. І. 
Можливості використання методики "peer teaching" у навчанні іноземної мови [Електронний ресурс] / Л. І. Морська // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 33. - С. 204-207. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_33_66
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.344 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Морська Л. М. 
Інтерактивний метод викладання англійської мови у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Л. М. Морська // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. - 2009. - Вип. 4. - С. 135-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apftp_2009_4_55
Попередній перегляд:   Завантажити - 419.51 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Морська Л. І. 
Особливості організації та проведення уроку іноземної мови з використанням інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Л. І. Морська // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 25. - С. 211-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_25_75
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.214 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Морська Л. 
Організація навчання іноземних мов у сучасній профільній школі: обґрунтування вибору навчальних технологій [Електронний ресурс] / Л. Морська, Дж. Скібська // Молодь і ринок. - 2014. - № 6. - С. 12-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_6_4
З’ясовано методичні труднощі, що виникають у зв’язку з відносною новизною процесу профілізації для освітньої системи України, етапи допрофільної підготовки учнів та основні засади навчання власне іноземної мови. Охарактеризовано основні варіанти запровадження профільного навчання в старшій школі. Виділено основні форми профільного навчання в сучасній вітчизняній школі. Розглянуто найбільш ефективні особистісно-орієнтовані технології профільного навчання: “навчання у співробітництві”, “метод проектів”, “професійно-орієнтована рольова гра” та “портфоліо учня”. Досліджено особливості вивчення іноземних мов у профільній загальноосвітній школі.Выяснены методические трудности, возникающие в связи с относительной новизной процесса профилизации для образовательной системи Украины, этапы допрофильной подготовки учеников и основные принципы обучения иностранному языку. Охарактеризованы основные варианты внедрения профильного обучения в старшей школе. Выделены основные формы профильного обучения в современной отечественной школе. Рассмотрены наиболее эффективные личностно-ориентированные технологии профильного обучения: “обучение в сотрудничестве”, “метод проектов”, “профессионально-ориентированная ролевая игра” и “портфолио ученика”. Исследованы особенности изучения иностранных языков в профильной общеобразовательной школе.The necessity to professionally orient foreign language education of schoolchildren has been substantiated in the article. On the basis of the analysis of better worldwide experience the array of problems has been defined which need urgent solution to raise Ukrainian secondary school education quality to world standards. The solvation of the defined problems has been suggested by the author through a set of educational technologies which have proved to be effective in the formation of foreign language productive skills in schoolchildren according to the chosen professional orientation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.764 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Морська Л. І. 
Методичні аспекти конструювання комп’ютеризованого уроку з іноземних мов [Електронний ресурс] / Л. І. Морська // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 64. - С. 65-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_64_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 322.709 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Морська Л. І. 
Інтерференційні процеси в навчанні граматики англійської та німецької мов майбутніх філологів [Електронний ресурс] / Л. І. Морська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 3. - С. 130-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_3_23
Проаналізовано чинники, що зумовлюють міжмовну інтерференцію у процесі вивчення контактних іноземних мов, і специфіку ряду класифікацій типів інтерференції. Розглянуто негативний вплив на граматичному рівні української та німецької мов на англійську мову. Запропоновано класифікації граматичної інтерференції. Обгрунтовано морфологічну та синтаксичну граматичні інтерференції під час навчання граматики англійської мови після німецької майбутніх філологів та охарактеризовано їх типи. Визначено види граматичної інтерференції за психолінгвістичними чинниками. Запропоновано можливі шляхи уникнення зазначеної інтерференції у процесі одночасного вивчення цих іноземних мов.Проанализированы факторы, обуславливающие межъязыковую интерференцию в процессе обучения контактирующих иностранных языков, и специфику ряда классификаций типов интерференции. Рассмотрено негативное влияние на грамматическом уровне украинского и немецкого языка на английский. Предложены классификации грамматической интерференции. Обосновано морфологическую и синтаксическую грамматические интерференции во время обучения грамматики английского языка после немецкого будущих филологов и охарактеризовано ее типы. Определены виды грамматической интерференции за психолингвистическими факторами. Предложены возможные пути избежания указанной интерференции в процессе одновременного обучения этих языков.The analysis of factors influencing the interlanguage interference in the course of the study of contact foreign languages has been carried out, which laid the basis for further analysis of a set of classifications of interference types. The negative influence of Ukrainian and German grammars on English grammar has been analyzed. The interference classifications have been characterized. Morphological and syntactic grammar interferences in the process of teaching and learning English grammar after German of future philologists have been substantiated, their types have been characterized.
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.597 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Морська Л. І. 
Модель професійної підготовки майбутнього викладача іноземних мов вищого навчального закладу економічного профілю [Електронний ресурс] / Л. І. Морська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2010. - Вип. 15. - С. 334-339. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2010_15_56
Попередній перегляд:   Завантажити - 288.69 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Морська Л. І. 
Міжкультурна комунікативна компетентність: навчальні аспекти [Електронний ресурс] / Л. І. Морська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 5. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_5_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 257.27 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Морська Л. І. 
Сутність і визначення комунікативних стратегій у професійному дискурсі [Електронний ресурс] / Л. І. Морська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2012. - № 3. - С. 67-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2012_3_15
Досліджено проблему стратегічності іншомовного спілкування з позиції дискурсної лінгвістики та лінгводидактики. Така необхідність зумовлена певними відмінностями використання учасниками спілкування комунікативних стратегій під час вирішення професійних комунікативних завдань, які можна поділити на макро- і мікростратегії. Запропоновано дефініційний аналіз поняття «стратегія», досліджено сутнісні ознаки комунікативних стратегій у професійному дискурсі, наведено приклади використання стратегічного мовлення у медіа, політичному, юридичному та етнічному дискурсі.Исследована проблема стратегического иноязычного общения с позиции дискурсивной лингвистики и лингводидактики. Такая необходимость обусловлена рядом различий в использовании участниками коммуникации стратегий в решении профессиональных коммуникативных задач, которые можно разделить на макро- и микростратегии. Предложен анализ дефиниции понятия «стратегия». Исследованы существенные признаки коммуникативных стратегий в профессиональном дискурсе, приведены примеры использования стратегической речи в медиа, политическом, юридическом и этническом дискурсе.The problem of strategic speech from the perspective of Discourse Linguistics and Linguodidactics has been investigated in the article. Such necessity is predetermined by a few differences in the use of communicative strategies by communicants while solving their professional communicative tasks. The strategies can be subdivided into macro and micro strategies. The definition analysis of the notion “strategy” has been carried out, the core peculiarities of communicative strategies in professional discourse have been studied, the examples of the use of strategic speech in media, political, law and ethnic discourse have been suggested in the article.
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.928 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Морська Л. 
Мовна особистість учителя іноземних мов та проблеми методики її формування [Електронний ресурс] / Л. Морська // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2010. - Вип. 91. - С. 155-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2010_91_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 423.113 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Морська Л. І.  
Методологічні орієнтири іншомовної підготовки фахівців нефілологічного спрямування у Польщі [Електронний ресурс] / Л. І. Морська. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2015_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 266.334 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Морська Л. М. 
Лінгвістичні особливості наукових статей економічної тематики [Електронний ресурс] / Л. М. Морська // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 6. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_6_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 321.433 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Морська Л. 
Англійська мова для спеціальних цілей (esp): історія виникнення підходу та його специфіка [Електронний ресурс] / Л. Морська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2012. - Вип. 25. - С. 136-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2012_25_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 176.354 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Морська Л. М. 
Соціальна детермінація мови і мовленнєвої діяльності [Електронний ресурс] / Л. М. Морська // Мова і культура. - 2011. - Вип. 14, т. 5. - С. 108-111. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2011_14_5_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 346.233 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Морська Л. І. 
Дискурсивна компетентність як складова професійно орієнтованої комунікативної культури майбутніх фахівців нефілологічного спрямування [Електронний ресурс] / Л. І. Морська. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2017_4_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.521 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Морська Л. І. 
Модель системи формування медіаторської компетентності майбутніх юристів [Електронний ресурс] / Л. І. Морська // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2015. - № 2. - С. 20-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2015_2_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 488.79 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського