Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (108)Журнали та продовжувані видання (4)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (32)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Морзе Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Морзе Н. В. 
Створення електронної бібліотеки університету в середовищі EPrints [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. Г. Кузмінська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2010. - №. 8. - С. 119-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2010_8_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 790.719 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Морзе Н. В. 
Інформатичні компетентності професора – міф чи реальність? [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2010. - №. 9. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2010_9_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.489 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Жалдак М. І. 
Двадцять п'ять років інформатики в школі: проблеми і перспективи [Електронний ресурс] / М. І. Жалдак, Н. В. Морзе, Г. Г. Науменко, Ю. С. Рамський // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2009. - № 7. - С. 3-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2009_7_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 110.091 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Морзе Н. В. 
Як навчати вчителів, щоб комп'ютерні технології перестали бути дивом у навчанні? [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 6. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_6_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 353.128 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Морзе Н. В. 
Інформатична компетентність учнів може бути вищою від компетентності тих, хто їх навчає? (за матеріалами моніторингового дослідження з інформатичних компетентностей випускників в Україні) [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. В. Барна, В. П. Вембер, М. В. Золочевська, О. В. Ігнатенко, О. П Давиденко, О. Г. Кузьмінська // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2010. - № 8. - С. 3-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2010_8_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 213.335 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Морзе Н. В. 
Формування навичок ефективної співпраці студентів під час використання Вікі-порталу [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 40, вип. 2. - С. 92-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_40_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 541.516 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Морзе Н. В. 
Вебінари як засіб підвищення кваліфікації викладачів [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян, Л. О. Варченко-Троценко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 42, вип. 4. - С. 118-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_42_4_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 289.803 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Морзе Н. В. 
Модель стандарту ІКТ-компетентності викладачів університету в контексті підвищення якості освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 43, вип. 5. - С. 27-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_43_5_5
Проаналізовано шляхи підвищення якості вищої освіти в Україні в контексті Європейських стандартів якості до освітнього простору університету. Розглянуто тренди розвитку освіти під впливом сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Показано взаємозалежність якості освітнього середовища сучасного вищого навчального закладу і рівнем ІКТ-компетентності його науково-педагогічних працівників. Описано модель корпоративного стандарту ІКТ-компетентності науково-педагогічних працівників, розроблену в Київському університеті ім. Бориса Грінченка. Проаналізовано інструменти моніторингу рівня сформованості ІКТ-компетентності викладачів.Проанализированы пути повышения качества высшего образования в Украине в контексте Европейских стандартов качества к образовательному пространству университета. Рассмотрены тренды развития образования под воздействием современных информационно-коммуникационных технологий (ИКТ). Показана взаимозависимость качества образовательного пространства и уровнем ИКТ-компетентности его научно-педагогических работников. Описана модель корпоративного стандарта ИКТ-компетентности научно-педагогических работников, разработанная в Киевском университете им. Бориса Гринченко. Проанализированы инструменты мониторинга уровня сформированности ИКТ-компетентности преподавателей.The article studies ways to improve quality of Higher Education in Ukraine regarding the standards in the European Higher Education area. There is examined the influence of ICT on education trends. It is considered an interdependence between the quality of educational environment in Higher School and the ICT Competence of its educators. The model of ICT Competence standards for teaching staff is taken from experience by Borys Grinchenko University in Kyiv. There are analyzed the tools for monitoring a formation of teachers’ ICT Competence.
Попередній перегляд:   Завантажити - 313.408 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Морзе Н. В. 
Педагогічні аспекти використання хмарних обчислень [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. Г. Кузьмінська // Інформаційні технології в освіті. - 2011. - Вип. 9. - С. 20-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2011_9_4
Сучасні досягнення комп'ютерних наук у сфері забезпечення надлишковості та захисту призвели до спільного використання даних у багатьох різних сховищах. Сучасна інфраструктура зробила хмарні обчислення захищеними та надійними, а поширення таких обчислень кардинально змінює уявлення про використання ресурсів та послуг. Визначено педагогічні можливості використання хмарних обчислень для організації навчання на основі компетентнісного підходу та моніторингу успішності учнів (студентів).
Попередній перегляд:   Завантажити - 572.863 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Морзе Н. В. 
Використання вікі-рушіїв для організації електронного навчального середовища навчального закладу [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко, А. Б. Кочарян // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2014. - № 8. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2014_8_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.971 Mb    Зміст випуску     Цитування
11.

Морзе Н. В. 
Система інформаційної підтримки набуття магістрами наукової складової ІКТ-компетентності [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. Г. Кузьмінська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 44, вип. 6. - С. 42-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_44_6_7
Висвітлено питання системного підходу до формування ІКТ-компетентності магістрів за умов сучасного університету: розробка і затвердження корпоративного стандарту, визначення необхідних і достатніх умов для його забезпечення, розробка інструментів для оцінювання сформованості ІКТ-компетентності магістрів і механізмів інтеграції ІКТ у систему навчання. Наведено приклад одного зі шляхів формування ІКТ-компетентності у процесі здійснення наукової діяльності магістрів шляхом проведення навчання за спеціально розробленим навчальним курсом, який може стати прикладом відкритого курсу у неформальному навчанні, і систему оцінювання рівня їх сформованості на основі використання ресурсів е-середовища університету.Освещены вопросы системного подхода к формированию ИКТ-компетентности магистров в условиях современного университета: разработка и утверждение корпоративного стандарта, определение необходимых и достаточных условий для его обеспечения, разработка инструментов для оценки ИКТ-компетентности магистров и механизмов интеграции ИКТ в систему обучения. Приведен пример формирования ИКТ-компетентности в процессе осуществления научной деятельности магистров путем проведения обучения с использованием специально разработанного учебного курса, который может стать примером открытого курса при неформальном обучении, и система оценки уровня их сформированности на основе использования ресурсов е-среды университета.The article is devoted to a systematic approach to the formation of the masters’ ICT competence in the modern university: development and approval of corporate standard, identification of necessary and sufficient conditions for its software, development of tools for the evaluation of the masters’ ICT competence and mechanisms for the integration of ICT in education system. There is presented the example of one of the ways of forming the masters’ ICT competence in the process of scientific activity bytraining on a specially designed course of study, which can serve as an example of open course in informal learning, and evaluation system of their formation through the use of the University e-learning resources.
Попередній перегляд:   Завантажити - 595.095 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
12.

Морзе Н. В. 
Аналіз конкурентоспроможності економіки України через призму інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. В. Веселовська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 49, вип. 5. - С. 26-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_49_5_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.498 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Морзе Н. В. 
Е-портфоліо як інструмент відкритості та прозорості освітньої діяльності сучасного університету [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, Л. О. Варченко-Троценко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 52, вип. 2. - С. 62-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_52_2_9
Одним із показників якості вищої освіти є відкритість і прозорість результатів всіх видів діяльності університету, зокрема результатів навчально-наукової роботи кожного викладача. Тому сучасне електронне освітнє середовище університету має передбачати відкриту децентралізовану складову, що міститиме власну веб-сторінку кожного учасника освітнього процесу з якісними і кількісними показниками їх освітньої діяльності – е-портфоліо. До показників е-портфоліо мають входити ті, які є пріоритетними для розвитку університету та відповідають показникам провідних світових і державних рейтингів вишів. Існують різні шляхи створення і заповнення е-портфоліо науково-педагогічних працівників. Одним з них, що застосовується в Київському університеті імені Бориса Грінченка, є використання wiki-технології, яка забезпечує відкритість і прозорість результатів діяльності викладача, кожного структурного підрозділу й університету в цілому.Одним из показателей качества высшего образования является открытость и прозрачность результатов всех видов деятельности университета, в частности результатов учебно-научной работы каждого преподавателя. Поэтому современная электронная образовательная среда университета должна предусматривать открытую децентрализованную составляющую, содержащую собственную веб-страницу каждого участника образовательного процесса с качественными и количественными показателями их образовательной деятельности – э-портфолио. К показателям э-портфолио должны входить те, которые являются приоритетными для развития университета и соответствуют показателям ведущих мировых и государственных рейтингов ВУЗ. Существуют различные пути создания и заполнения электронного портфолио научно-педагогических работников. Одним из них, который применяется в Киевском университете имени Бориса Гринченко, является использование wiki-технологии, обеспечивающей открытость и прозрачность результатов деятельности преподавателя, каждого структурного подразделения и университета в целом.The most effective higher education quality indicators are openness and transparency of all the University activities results, including the results of educational and scientific work of every teacher and student. That is why modern electronic university learning environment should provide open decentralizing component that would contain a webpage with every educational process participants’ qualitative and quantitative indicators of educational activity – an e-portfolio. Indicators of a portfolio should include those of a priority for university development at a certain time and be taken into account on different ratings, including international and Ukrainian. There are different ways of creating and filling an e-portfolio. One of them is the Wiki-technology use that ensures openness and transparency of the performance of the teacher, each structural unit and the university as a whole, used at Borys Grinchenko Kyiv University.
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.094 Mb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
14.

Морзе Н. В. 
Як сформувати ІКТ-компетентність сучасного магістра [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 10-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_4
Описано модель, рівні ІКТ-компетентності (базовий, поглиблений, професійний) та інструменти моніторингу її формування у майбутніх фахівців. Визначено необхідні для магістра знання та уміння, здібності та уявлення відповідно до рівнів ІКТ-компетентності, необхідні та достатні умови формування ІКТ-компетентності. Запропоновано приклади компетентнісних завдань і вимоги до персонального освітнього електронного простору студента й освітнього електронного простору університету. Рекомендовано для студентів V курсу (магістрів) пройти навчання у ІТ-Академії; оволодіти всіма можливостями корпоративної пошти та супутніми безкоштовними сервісами; опанувати відкритий курс "Представлення результатів наукових досліджень магістрів з використанням ІКТ", який розміщено на вікі-порталі університету. Описаны модель, уровни ИКТ-компетентности (базовый, углубленный, профессиональный) и инструменты мониторинга ее формирования у будущих специалистов. Определены необходимые для магистра знания и умения, способности и представления в соответствии с уровнями ИКТ-компетентности, необходимые и достаточные условия формирования ИКТ-компетентности. Предложены примеры компетентностных заданий и требования к персональному образовательному электронному пространству студента и образовательному электронному пространству университета. Рекомендовано для студентов V курса (магистров) пройти обучение в ИТ-Академии; овладеть всеми возможностями корпоративной почты и сопутствующими бесплатными сервисами; освоить открытый курс "Представление результатов научных исследований магистров с использованием ИКТ", который размещен на вики-портале университета.The article describes the model, ICT competence levels (basic, advanced, professional) and tools for monitoring its formation among future specialists. It determines knowledge and skills, abilities and performance which are necessary for Master according to the levels of ICT competence, important and suffi cient conditions for the formation of ICT competence. It suggests examples of tasks and competence requirements for student’s personal electronic educational environment and electronic educational environment of the university.
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.771 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Морзе Н. В. 
Інформаційно-комунікаційна компетентність науково-педагогічних працівників університету. Історичний розвиток формування понятійного апарату [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян. // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_5
Подано результати узагальненого аналізу розвитку понятійного апарату інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічного працівника університету. Проаналізовано міжнародні документи, які сприяли розвитку концептуальних засад формування змісту інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічного працівника. Описано експериментальну модель корпоративного стандарту інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічного працівника Київського університету ім. Б. Грінченка. Зроблено висновок, що сучасний викладач має вміти обирати та використовувати електронні ресурси для навчання студентів; організовувати співробітництво та комунікацію між учасниками навчального процесу; проектувати електронні ресурси й освітнє електронне середовище, бути фасилітатором і помічником для студентів, добре розуміти та враховувати у навчальному процесі їх потреби та особливості, пізнавальні стилі навчання, нові сервіси та інструменти для ефективної співпраці, комунікації, володіти навичками ХХІ ст.Даны результаты обобщенного анализа развития понятийного аппарата информационно-коммуникационной компетентности научно-педагогического работника университета. Проанализированы международные документы, которые способствовали развитию концептуальных основ формирования содержания информационно-коммуникационной компетентности научно-педагогического работника. Описана экспериментальная модель корпоративного стандарта информационно-коммуникационной компетентности научно-педагогического работника Киевского университета им. Б. Гринченко. Сделан вывод, что современный преподаватель должен уметь выбирать и использовать электронные ресурсы для обучения студентов; организовывать сотрудничество и коммуникацию между участниками учебного процесса; проектировать электронные ресурсы и образовательную электронную среду, быть фасилитатором и помощником для студентов, хорошо понимать и учитывать в учебном процессе их потребности и особенности, познавательные стили обучения, новые сервисы и инструменты для эффективного сотрудничества, коммуникации, владеть навыками XXI в.The article analyzes development of the conceptual apparatus of the information and communication competence of the university scientifi c and teaching staff . It examines international documents contributed to the development of conceptual principles of formation of the content of information and communication competence of scientifi c and pedagogical staff. It describes experimental model of corporate standard of information and communication competence of teaching staff at the Borys Grinchenko Kyiv University.
Попередній перегляд:   Завантажити - 193 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Морзе Н. В. 
Підвищення рівня інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічних працівників – ключова вимога якості освітнього процесу [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 59, вип. 3. - С. 189-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_59_3_19
Проаналізовано одну з основних умов забезпечення якості вищої освіти відповідно із системою внутрішніх стандартів забезпечення якості ESG (European quality assurance standards and guidelines) – підвищення ІК-компетентності науково-педагогічних працівників ВНЗ. Описано реалізовану у Київському університеті ім. Бориса Грінченка модульну систему підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників. Особливу увагу приділено опису системи підвищення рівня сформованості ІК-компетентності як однієї з ключових компетентностей сучасного викладача. Система підвищення кваліфікації, що базується на заснуванні змішаного навчання і технологій «перевернутого класу», формувального оцінювання, інноваційних педагогічних та ІК технологій за спеціально розробленим змістовим модулем «Інформаційно-комунікаційні технології» дозволяє науково-педагогічним працівникам якісно опанувати сучасні ІКТ і педагогічні технології для подальшого їх застосування у наданні освітніх послуг і розробці відкритого якісного навчального контенту й відкритого освітнього е-середовища, доступного студенту у будь-який зручний для нього час, що суттєво підвищить якість освітнього процесу.Проанализировано одно из основных условий обеспечения качества высшего образования в соответствии с системой внутренних стандартов качества ESG (European quality assurance standards and guidelines) – повышение ИК-компетентности научно-педагогических работников ВУЗ. Описана реализованная в Киевском университете им. Бориса Гринченко модульная система повышения квалификации научно-педагогических работников. Особое внимание уделено описанию системы повышения уровня формирования ИК-компетентности, как одной из ключевых компетентностей современного преподавателя. Система повышения квалификации, которая базируется на использовании смешанного обучения и технологий «перевернутого класса», формирующего оценивания, инновационных педагогических и ИК технологий по специально разработанному содержательному модулю «Информационно-коммуникационные технологии» позволяет научно-педагогическим работникам качественно освоить современные ИКТ и педагогические технологии для дальнейшего их применения при предоставлении образовательных услуг и разработке открытого качественного учебного контента, а также открытой образовательной э-среды, доступных студенту в любое удобное для него время, что существенно повышает качество образовательного процесса.In the article it was analyzed one of the basic conditions of providing the quality of higher education according to the system of internal quality assurance standards ESG (European quality assurance standards and guidelines) to increase the ICT competence of scientific-pedagogical staff of the University. It was described the modular system of training for scientific and pedagogical staff of the Borys Grinchenko Kyiv University. Special attention is paid to the description of the system of raising the level of formation the ICT competence as one of the key competences of the modern teacher. The system of professional development, which is based on creating mixed studying and technology of "flipped classroom", formative assessment, innovative educational and ICT technologies according to the specially designed informative module "Informational and communication technologies", which allows scientific-pedagogical staff to use modern ICT and educational technologies effectively for their further applying in the provision of educational services and the development of quality of open educational content and open educational e-environment available to the student at any convenient time, which will significantly improve the quality of the educational process.
Попередній перегляд:   Завантажити - 391.877 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Морзе Н. В. 
Підготовка менеджерів е-навчання: компетентнісний підхід [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. Г. Глазунова, О. Г. Кузьмінська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 60, вип. 4. - С. 220-238. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_60_4_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 662.356 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Жалдак М. І. 
Пам'яті Андрія Вікторовича Пенькова [Електронний ресурс] / М. І. Жалдак, Н. В. Морзе, Ю. С. Рамський, Ю. В. Горошко, Г. Ю. Цибко, Є. Ф. Вінниченко, А. О. Костюченко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2016. - № 18. - С. 165-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2016_18_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 516.171 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Морзе Н. В. 
Система рейтингових показників оцінювання діяльності викладачів сучасних університетів [Електронний ресурс] / Н. В. Морзе, О. П. Буйницька // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2017. - № 19. - С. 34-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2017_19_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.216 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.
 

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern university : електрон. наук. фах. вид. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка. – Київ: [б. в.], 2015. - Виходить двічі на рік. - ISSN 2414-0325

Додаткові відомості та надходження

...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського