Пошуковий запит: (<.>A=Лодатко Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Лодатко Є. О. Математична культура вчителя початкових класів в умовах упровадження нового стандарту загальної початкової освіти [Електронний ресурс] / Є. О. Лодатко // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2012. - № 3. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2012_3_25 Висвітлено сутність математичної культури (МК) та її вплив на інтелектуальний розвиток суспільства. Проаналізовано теоретико-методологічні питання, пов'язані з МК вчителя початкових класів, її діагностуванням і розвитком. Розглянуто аксіологічну, соціально-комунікативну, смислоутворювальную та регулятивну функції МК. Охарактеризовано дидактичні умови розвитку та засоби формування миследіяльнісних складників МК вчителя початкових класів. Увагу приділено діагностуванню математичного світогляду, методико-математичної підготовленості, логічної та лінгвальної розвиненості вчителя.
|
2. |
Лодатко Є. О. Математична культура в інформаційному вимірі сучасного соціуму [Електронний ресурс] / Є. О. Лодатко // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2013. - № 2. - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2013_2_27
|
3. |
Лодатко Є. О. Структурне моделювання педагогічного експерименту [Електронний ресурс] / Є. О. Лодатко // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2014. - Вип. 2. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_2_3
|
4. |
Лодатко Є. О. Освітні парадигми в історичному вимірі соціуму [Електронний ресурс] / Є. О. Лодатко, М. І. Лук’янова // Наукова скарбниця освіти Донеччини. - 2014. - № 1. - С. 6-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsod_2014_1_3
|
5. |
Лодатко Є. Інформаційно-технологічна компетентність як основа підготовки майбутніх інженерів-педагогів до розвитку технічної творчості учнів [Електронний ресурс] / Є. Лодатко // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 13-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_7_4 Проаналізовано зв’язок інформаційно-технологічної компетентності інженерів-педагогів зі затністю до формування в учнів професійно-технічних закладів освіти міжпредметного мислення у контексті вирішення стандартних і нестандартних завдань, що вимагають досвіду творчої діяльності та слугують основою технічної творчості. Зазначено, що комплекс пов'язаних із цим питань може розглядатися на рівні виняткової цінності для сучасної вищої професійної освіти. Обгрунтовано правомірність такої постановки питання, що зумовлено тією увагою до інформаційного й технологічного розвитку суспільства, яка задекларована на державному рівні.Проанализирована связь информационно-технологической компетентности инженеров-педагогов со способностью к формированию у учащихся профессионально-технических учебных заведений межпредметного мышления в контексте решения стандартных и нестандартных задач, требующих опыта творческой деятельности и служащих основой технического творчества. Мотивирована целесообразность информационно-технологической интеграции знаний, умений и имеющегося профессионального опыта, направленной на развитие социально ценных проектов и инициатив, в основе которых лежат результаты технического творчества.The relation of information-and-technological competence of engineers-pedagogists with the ability to form in students of professional-and-technical educational establishments interdisciplinary thinking in the context of the resolution of standard and non-standard tasks that require creativity and experience and are the foundation for technical creativity is analyzed in the paper. The feasibility of information-technological integration of knowledge, skills and existing professional experience, aimed at the development of socially valuable projects and initiatives, which are based on the results of technical creativity, is substantiated in the paper.
|
6. |
Лодатко Є. О. Що треба знати майбутньому організатору освітнього процесу про гуманістичні системи [Електронний ресурс] / Є. О. Лодатко // Науковий вісник Льотної академії. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 1. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbfasps_2017_1_18
|
7. |
Лодатко Є. О. Структурні компоненти готовності майбутніх магістрів до освітньо-наукової діяльності в умовах масового навчання [Електронний ресурс] / Є. О. Лодатко // Педагогічний альманах. - 2018. - Вип. 38. - С. 175-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2018_38_28
|
8. |
Лодатко Є. О. Інформаційно-аналітична компетентність майбутніх фахівців у контексті сучасних освітніх реалій [Електронний ресурс] / Є. О. Лодатко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 155. - С. 176-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2018_155_41
|
9. |
Лодатко Є. Організаційно-педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності та професійного самовизначення здобувачів освіти – майбутніх офіцерів запасу [Електронний ресурс] / Є. Лодатко // Молодь і ринок. - 2019. - № 8. - С. 16-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_8_5
|
10. |
Лодатко Є. О. Діагностування сформованості математичного світогляду вчителя початкових класів [Електронний ресурс] / Є. О. Лодатко // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2006. - № 1. - С. 84-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2006_1_14
|
11. |
Лодатко Є. О. Діагностування логічної розвиненості вчителів початкових класів [Електронний ресурс] / Є. О. Лодатко // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2006. - № 2. - С. 93-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2006_2_15
|
12. |
Лодатко Є. О. Цілі математичної освіти в контексті соціокультурних трансформацій суспільства [Електронний ресурс] / Є. О. Лодатко // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2007. - № 1. - С. 94-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2007_1_16
|