Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (29)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Лазарєва Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Лазарєва Т. А. 
Виробничі функції інженера-технолога харчової галузі як основа формування змісту творчої професійної підготовки [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 4. - С. 237-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_4_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.988 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Лазарєва Т. А. 
Аналіз структури професійної діяльності інженера-технолога харчової галузі [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 38-39. - С. 281-287. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_38-39_44
Розглянуто структуру професійної діяльності інженера-технолога харчової галузі. Зазначено, що теоретичну модель професійної діяльності складають організаційна та психологічна підсистеми. Визначено зміст складових організаційної підсистеми, а саме: суб’єкта, процесу, предмета, засобів, умов та продукту професійної діяльності. З’ясовано, що зміст цих складових має творчий характер. Установлено, що зміст елементів організаційної підсистеми повинен стати основою для розробки системи професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі до творчої діяльності.Рассмотрена структура профессиональной деятельности инженера-технолога пищевой отрасли. Отмечено, что теоретическую модель профессиональной деятельности составляют организационная и психологическая подсистемы. Проведен анализ содержания составляющих организационной подсистемы, а именно: субъекта, процесса, предмета, средств, условий и продукта профессиональной деятельности. Выяснено, что содержание этих составляющих носит творческий характер. Установлено, что содержание элементов организационной подсистемы должно стать основой для разработки системы профессиональной подготовки будущих инженеров-технологов пищевой отрасли к творческой деятельности.The article considered the structure of professional activity of engineer of food industry. The author showed that theoretical model of professional activities are constituted of organizational and psychological subsystems. The analysis of the contentof components of organizational subsystems is made of the subject of the process, the subject of the conditions and the product of professional activity. It was found that the content of these components is creative. Found that the content of the elements of the organizational subsystem should be the basis for the development of vocational training of future engineers of the food industry to creative activity.
Попередній перегляд:   Завантажити - 233.661 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Лазарєва Т. А. 
Моделювання змісту творчого навчання з технологічного обладнання харчової галузі інженерів-технологів [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 37. - С. 81-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_37_16
Розглянуто питання підвищення якості професійної підготовки майбутніх фахівців харчової галузі за допомогою моделювання змісту навчання технологічного обладнання. Проведено аналіз методів розробки та вдосконалення технологічного обладнання. Запропоновано використання дидактичної тривимірної моделі, в основі створення якої - методи комбінаторики, евристичних прийомів, багаторівневих морфологічних таблиць.Рассмотрены вопросы повышения качества профессиональной подготовки будущих инженеров-технологов при помощи моделирования содержания обучения технологическому оборудованию. Проведен анализ методов разработки и усовершенствования оборудования. Предложено использовать дидактическую трехмерную модель, в основе создания которой лежат методы комбинаторики, эвристических приемов, многоуровневых морфологических таблиц.The paper deals with the questions of improving the quality of training the future engineers by modeling the training content of processing equipment. The author shows the analysis of methods of equipment development and improvement. It was proposed to use three-dimensional didactic model, which are based on a combinatorial methods, heuristic methods, multilevel morphological tables.
Попередній перегляд:   Завантажити - 345.509 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Лазарєва Т. А. 
Структура професійно важливих якостей творчої особистості інженера-технолога [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 26-27. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_26-27_15
Проанализирована деятельность инженера–технолога и рассмотрены её основные виды: проектно-конструкторская, технологическая, организационно-управленческая, эксплуатационная и научно-исследовательская. Разработана структурная модель профессионально важных качеств творческой личности инженера–технолога.Проаналізовано діяльність інженера–технолога та розглянуто основні види: проектно-конструкторську, технологічну, організаційно-управлінську, експлуатаційну та науково-дослідну. Визначено структурну модель професійно важливих якостей творчої особистості інженера–технолога.The article analyzes the industrial engineer’s activities, the basic kinds of his/her activities are being considered: design, technological, organizational managing, operational and research. There has been defined a structural model of professionally significant qualities of an industrial engineer’s personality.
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.168 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Лазарєва Т. А. 
Методика проведення експериментального дослідження з технічних дисциплін [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2007. - № 18-19. - С. 274-280. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2007_18-19_34
Визначено цілі, завдання, вимоги, методи та критерії ефективності експериментального дослідження на прикладі загальної хімічної технології. Виявлено, що розроблена методична система навчання загальної хімічної технології майбутніх інженерів забезпечує більш високий рівень формування професійних умінь.Определены цели, задачи, требования, методы и критерии эффективности экспериментального исследования на примере общей химической технологии. Выявлено, что разработанная методическая система обучения общей химической технологии будущих инженеров обеспечивает более высокий уровень формирования профессиональных умений.Experimental research goals, objectives, demands, methods and criteria are defined in the article, general chemical technology as an example. It has been found that the developed methodological system of teaching future engineers to chemical technology provides for higher level of professional skills formation
Попередній перегляд:   Завантажити - 323.581 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Лазарєва Т. А. 
Оновлення змісту навчання з новітніх харчових продуктів у професійній підготовці майбутніх фахівців харчової галузі [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 30-31. - С. 74-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_30-31_12
Розглянуто сучасні тенденції розвитку харчової галузі, визначено основні завдання щодо розширення асортименту харчової продукції та створення нового напряму продуктів – продуктів функціонального призначення. Визначено, що поява нової продукції, технології та обладнання повинна бути відображена у змісті освіти з професійної підготовки фахівців харчової галузі. Запропоновано шляхи оновлення змісту навчання, визначено міжпредметні зв’язки та перспективи підготовки фахівців харчової галузі.Рассмотрены современные тенденции развития пищевой отрасли, определены основные задачи по расширению ассортимента пищевой продукции и созданию нового направления – продуктов функционального назначения. Определено, что появление новых продуктов, технологии и оборудования должно быть отображено в содержании образования и профессиональной подготовки специалистов пищевой отрасли. Предложены пути обновления содержания образования, определены межпредметные связи и перспективы подготовки специалистов пищевой отрасли.The article treats modern trends of developing the food industry. The basic tasks have been defined concerning expansion of foodstuff assortment and creating a new field-foodstuffs of functional purpose. In has been concluded that new foodstuffs, technologies and equipment used must be reflected in contents of education and professional training of food industry specialists. Ways of updating education contents are suggested, intersubject links and prospects of food industry specialists are defined.
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.592 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Лазарєва Т. А. 
Напрями оновлення змісту навчання технологічному обладнанню харчової галузі у професійній підготовці майбутніх інженерів-технологів [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2011. - № 32-33. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2011_32-33_11
Розглянуто сучасні тенденції розвитку харчової галузі та основні проблеми професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів. Визначено, що зміст навчання технологічного обладнання потребує оновлення та відображення інноваційних підходів удосконалення існуючого та розробки нового обладнання. Проведено аналіз напрямів удосконалення обладнання за галузями виробництва харчової продукції. Запропоновано критерії вдосконалення технологічного обладнання.Рассмотрены современные тенденции развития пищевой отрасли и основные проблемы подготовки будущих инженеров-технологов. Определено, что содержание обучения технологическому оборудованию требует обновления и отображения инновационных подходов по усовершенствованию существующего и разработки нового оборудования. Проведен анализ направлений усовершенствования оборудования по отраслям производства пищевой продукции. Предложены критерии усовершенствования технологического оборудования.In article modern lines of development of food branch and the basic problems of preparation of future process engineers are considered. It is defined, that the contents of training to the process equipment demands updating and reflection of innovativeapproaches to the improvement of existing and of a new equipment. The analysis of directions of improvement of the equipment in the branches of development food industry is carried out. Criteria of improvement of the process equipment are offered.
Попередній перегляд:   Завантажити - 340.661 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Лазарєва Т. А. 
Моделювання змісту креативного навчання з харчових продуктів у підготовці інженерів-технологів [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 34-35. - С. 97-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_34-35_16
Розглянуто сучасні тенденції розвитку харчової галузі в напряму вдосконалення та розширення асортименту харчової продукції. Зазначено, що у процесі професійної підготовки фахівців-науковців, здатних розробляти рецептуру та технології харчової продукції, більше уваги слід приділяти змісту креативного навчання. Визначено, що зміст такого навчання повинен бути прогностичним та динамічним. Запропоновано процес моделювання змісту креативного навчання з харчової продукції за допомогою тривимірних моделей.Рассмотрены современные тенденции развития пищевой отрасли по усовершенствованию и расширению ассортимента пищевой продукции. Указано, что в процессе профессиональной подготовки специалистов-ученых, способных разрабатывать рецептуры и технологии пищевой продукции, необходимо больше внимания уделять содержанию креативного обучения. Определено, что содержание такого обучения должно быть прогнозируемым и динамичным. Рассмотрен процесс моделирования содержания креативного обучения пищевым продуктам при помощи трехмерных моделей.The article considers modern trends in the food industry with goal to improve and expand the range of food products. There is good evidence that for the effective process of professional training future specialists, who will be able to develop recipesand food technology teachers should pay more attention to the creative content of training. It was determined that the content of such training should be predictable and dynamic. This article describes the process of modeling the content of creative learning in the discipline “provision” with three-dimensional models.
Попередній перегляд:   Завантажити - 402.947 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Лазарєва Т. А. 
Формування цілей професійної підготовки інженерів-технологів харчової галузі до науково-дослідної діяльності [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2013. - № 40-41. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2013_40-41_12
Встановлено актуальну проблему професійної підготовки інженерів-технологів харчової галузі до науково-дослідної діяльності, а саме: обгрунтування та розробку цілей навчання майбутніх фахівців. Визначено, що в процесі формування цілей професійної підготовки інженерів-технологів до науково-дослідної діяльності слід застосовувати компетентнісний підхід. За цих умов встановлюють перелік знань, умінь та професійно важливих якостей, що складають науково-дослідну компетенцію майбутнього інженера-технолога харчової галузі.Выявлена актуальная проблема профессиональной подготовки инженеров-технологов пищевой отрасли к научно-исследовательской деятельности, а именно обоснование и разработка целей обучения будущих специалистов. Установлено, что в процессе формирования целей профессиональной подготовки инженеров-технологов к научно-исследовательской деятельности необходимо учитывать компетентностный подход. При этом устанавливают знания, умения и профессионально важные качества, которые составляют научно-исследовательскую компетенцию будущего инженера-технолога пищевой отрасли.This article established the actual problem of training engineers of food industry to research activities. It is proved and developed learning objectives for future professionals. The role of competence approach in shaping the purposes of training engineers in research activities is defined. The knowledge, skills and professionally important qualities that make up the research competence of the future engineer food industry are established.
Попередній перегляд:   Завантажити - 294.748 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Лазарєва Т. А. 
Система критеріїв та параметрів удосконалення харчових продуктів, технологій, обладнання як основа формування змісту творчої професійної підготовки фахівців харчової галузі [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(4). - С. 150-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(4)__24
Обгрунтовано вплив змісту творчого навчання майбутніх інженерів-технологів харчової галузі на рівень їх професійної підготовки. Визначено, що до змісту творчого навчання майбутніх фахівців слід внести систему критеріїв і параметрів удосконалення харчових продуктів, технологій, обладнання. Розроблено систему критеріїв і параметрів удосконалення харчових продуктів, технології та обладнання.
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.803 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Свідло К. В. 
Хлібобулочні функціональні вироби для геродієтичного харчування [Електронний ресурс] / К. В. Свідло, Т. А. Лазарєва // Прогресивні техніка та технології харчових виробництв ресторанного господарства і торгівлі. - 2011. - Вип. 1. - С. 71-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pt_2011_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 239.547 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Лазарєва Т. А. 
Структура інноваційного змісту творчої професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів харчової галузі [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 143-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 267.267 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Лазарєва Т. А. 
Мотивація професійної діяльності майбутніх інженерів-технологів харчової галузі [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 2. - С. 118-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_2_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.594 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Лазарєва Т. А. 
Удосконалення змісту навчання з харчових продуктів майбутніх інженерів-технологів [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2011. - Вип. 27. - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2011_27_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 260 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Лазарєва Т. А. 
Експериментальне дослідження мотивації навчальної діяльності майбутніх інженерів-технологів [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2011. - Вип. 14. - С. 241-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2011_14_59
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.279 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Лазарєва Т. А. 
Формування змісту творчого навчання харчовим технологіям майбутніх інженерів-технологів [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2013. - Вип. 21. - С. 170-175. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2013_21_44
Попередній перегляд:   Завантажити - 424.612 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Лазарєва Т. А. 
Формування змісту творчого навчання з технологічного обладнання харчових виробництв майбутнього інженера-технолога [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 15. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_15_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.6 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Лазарєва Т. А. 
Формування професійно важливих якостей творчої діяльності у майбутніх інженерів-технологів харчової галузі [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2015. - № 46. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2015_46_18
Розглянуто проблему формування професійно важливих якостей творчої діяльності у майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. Теоретично обгрунтовано структуру професійно важливих якостей, що складається з блоку мотиваційно-цільових, когнітивних, світоглядних та організаційно-діяльнісних якостей майбутнього фахівця. Встановлено складові системи професійно важливих якостей, що обумовлюють творчу діяльність майбутнього фахівця у процесі розробки та удосконалення харчових продуктів, технологій та обладнання.Рассмотрена проблема формирования профессионально важных качеств творческой деятельности у будущих инженеров-технологов пищевой отрасли. Теоретически обосновано структуру профессионально важных качеств, которая состоит из блоков мотивационно-целевых, когнитивных, мировоззренческих и организационно-деятельностных качеств будущих специалистов. Определены составляющие системы профессионально важных качеств , которые сопровождают творческую деятельность специалиста в процессе разработки и усовершенствования пищевых продуктов, технологий и оборудования.The problem of formation of professionally important qualities of creativity for future engineers the food industry are reviewed in the paper. Found that creative activity engineer associated with the development and improvement of food products, technologies and equipment. Structure professionally important qualities of creativity theoretically are grounded. It consists of a motivational target, cognitive, ideological and organizational qualities of future-activity specialist.
Попередній перегляд:   Завантажити - 446.73 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Лазарєва Т. А. 
Структура мотивації творчої навчальної діяльності майбутніх інженерів-технологів [Електронний ресурс] / Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2010. - № 28-29. - С. 227-233 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2010_28-29_36
Проаналізовано відомі теорії мотивації та визначено механізми формування мотивації в процесі навчальної діяльності. Розглянуто структуру навчальної діяльності та проаналізовано кожний її елемент. Запропоновано структуру творчої навчальної діяльності з оперативною мотивацією на кожному етапі діяльності в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-технологів.Проведен анализ известных теорий мотивации и определены механизмы формирования мотивации в процессе учебной деятельности. Рассмотрена структура учебной деятельности и проведен анализ каждого ее элемента. Предложена структура творческой учебной деятельности с оперативной мотивацией на каждом этапе деятельности.The article analyzes well-known motivation theories and defines motivation formation mechanisms in the process of educational activities. The structure of educational activity was considered. And the structure of creative educational activity with efficient motivation at each stage of activity was proposed.
Попередній перегляд:   Завантажити - 336.078 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Шапошник А. М. 
Формування концептуальної моделі поняття "обладнання хімічної технології" [Електронний ресурс] / А. М. Шапошник, Т. А. Лазарєва // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2017. - № 54-55. - С. 124-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2017_54-55_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.429 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського