Пошуковий запит: (<.>A=Курінна С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Курінна С. М. Деякі аспекти виховання дітей-сиріт в дитячих будинках різних типів [Електронний ресурс] / С. М. Курінна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(4). - С. 174-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(4)__25
|
2. |
Курінна С. М. Особливості системи соціально-педагогічної підтримки дитинства і подолання соціального сирітства в Україні [Електронний ресурс] / С. М. Курінна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(1). - С. 257-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(1)__39
|
3. |
Курінна С. М. Роль дитячого будинку при вирішенні соціальних проблем дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування [Електронний ресурс] / С. М. Курінна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 267-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_45
|
4. |
Курінна С. М. Оцінка підготовленості фахівців дитячих будинків до соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами [Електронний ресурс] / С. М. Курінна // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету . Педагогічні науки. - 2013. - № 2. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpbdpu_2013_2_15
|
5. |
Курінна С. М. Роль соціального педагога дитячого будинку в процесі соціалізації його мешканців [Електронний ресурс] / С. М. Курінна // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 2. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2013_2_4 Розглянуто дефініцію "соціальний педагог", розкрито сутнісні характеристики соціального педагога дитячого будинку з позиції його ролі як інтегратора різних суспільних впливів на соціалізацію дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
|
6. |
Курінна С. Особливості соціалізації дитини в дитячому будинку [Електронний ресурс] / С. Курінна // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 40. - С. 120-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_40_20
|
7. |
Курінна С. М. Дитяче сирітство в Україні: теоретико-методологічний аналіз проблеми [Електронний ресурс] / С. М. Курінна // Педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 16. - С. 234-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2012_16_42
|
8. |
Курінна С. М. Теоретичні аспекти соціально-педагогічної роботи в дитячому будинку [Електронний ресурс] / С. М. Курінна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 22(4). - С. 29-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_22(4)__7 Наведено теоретичний аналіз деяких аспектів соціально-педагогічної роботи в дитячому будинку, а саме: специфіки соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування; загальних і специфічних технологій соціально-педагогічної діяльності соціальних педагогів; головних методичних моделей соціально-педагогічної роботи в дитячому будинку. Висвітлено провідний метод соціально-педагогічної роботи - супроводження та підтримки.
|
9. |
Курінна С. М. Аналіз соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами в дитячому будинку [Електронний ресурс] / С. М. Курінна // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2013. - Вип. 14. - С. 352-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2013_14_70
|
10. |
Курінна С. М. Роль соціально-педагогічної служби дитячого будинку в період трансформації закладів інтернатного типу [Електронний ресурс] / С. М. Курінна // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 48. - С. 41-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_48_7
|
11. |
Курінна С. М. Особливості соціально-педагогічної роботи з дітьми-сиротами щодо формування у них позитивного "Я” [Електронний ресурс] / С. М. Курінна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 45. - С. 146-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_45_21
|
12. |
Аматьєва О. Ресурсний центр факультету дошкільної освіти та практичної психології як засіб удосконалення підготовки фахівців [Електронний ресурс] / О. Аматьєва, С. Курінна, М. Головко // Рідна школа. - 2014. - № 3. - С. 41-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_3_10 Охарактеризовано діяльність факультету дошкільної освіти Донбаського державного педагогічного університету як регіонального центру освіти, науки та культури. Значну увагу приділено студентській науковій, навчальній і культурно-виховній роботі. Розкрито принципи здійснення самоврядування студентів на факультеті дошкільної освіти. Проаналізовано практичну складову підготовки студентів факультету дошкільної освіти до майбутньої професійної діяльності. Наведено приклади застосування методів популяризації педагогічних знань і створення позитивної громадської думки щодо діяльності факультету та педагогічної діяльності. Визначено мету створення ресурсного центру на базі факультету, його структуру й основні напрямки діяльності, а також прогнози впливу діяльності центру на якість вищої освіти.Охарактеризована деятельность факультета дошкольного образования Донбасского государственного педагогического университета как регионального центра образования, науки и культуры. Значительное внимание уделено студенческой научной, учебной и культурно-воспитательной работе. Раскрыты принципы осуществления самоуправления студентов на факультете дошкольного образования. Проанализирована практическая составляющая подготовки студентов факультета дошкольного образования к будущей профессиональной деятельности. Приведены примеры применения методов популяризации педагогических знаний и создания позитивного общественного мнения о деятельности факультета и педагогической деятельности. Определены цели создания ресурсного центра на базе факультета, его структура и основные направления деятельности, а также прогнозы влияния деятельности центра на качество высшего образования.Сharacterized is the activity of the Faculty of Preschool Education Donbass State Pedagogical University as a regional center for education, science and culture. Special attention is paid to the student's scientific, educational, cultural and educational work. Revealed are the principles of self-government students at the Faculty of preschool education. Analyzed is the practical component of training students of pre-school education to future careers. Exemplified are the application and popularization of pedagogical knowledge and the creation of positive public opinion about the activities of faculty and teaching activities. Determined is the goal of creating a resource centre at the Department, its structure and main activities, and forecasts the impact of the center on the quality of higher education.
|
13. |
Курінна С. Роль різних соціальних інституцій у соціальному становленні особистості дитини дошкільного віку [Електронний ресурс] / С. Курінна, Н. Мащенко // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2019. - Вип. 10. - С. 82-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2019_10_10
|
14. |
Курінна С. М. Досвід організації соціальної роботи з дітьми-сиротами в дитячому будинку [Електронний ресурс] / С. М. Курінна, О. С. Яртим // Молодий вчений. - 2018. - № 10.1. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2018_10
|
15. |
Курінна С. М. Особливості роботи соціального педагога в закладах інтернатного типу на шляху їх трансформації [Електронний ресурс] / С. М. Курінна, Я. В. Курінний // Гуманізація навчально-виховного процесу. - 2020. - Вип. 1. - С. 293-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gnvp_2020_1_32
|
16. |
Данько Н. І. Сучасні тенденції маркетингу на туристичних підприємствах [Електронний ресурс] / Н. І. Данько, С. С. Курінна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. - 2018. - Вип. 7. - С. 102-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhMv_2018_7_17
|
17. |
Курінна С. М. Педагогічний супровід процесу соціалізації дітей-сиріт в умовах закладів інтернатного типу [Електронний ресурс] / С. М. Курінна // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2015. - № 2. - С. 53–59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2015_2_10
|