Пошуковий запит: (<.>A=Кравчинська Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17
|
1. |
Кравчинська Т. Аналіз особливостей мотивації професійної діяльності керівників дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. Кравчинська // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 6. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_6_4
|
2. |
Кравчинська Т. Чинники розвитку мотивації професійної діяльності керівників дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. Кравчинська // Обрії. - 2015. - № 1. - С. 27–30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2015_1_11
|
3. |
Кравчинська Т. С. Модель управління формуванням мотивації професійної діяльності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. С. Кравчинська. // Теорія та методика управління освітою. - 2015. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2015_1_15
|
4. |
Кравчинська Т. С. Критерії професійного розвитку методистів районних методичних кабінетів у вимірі сучасного суспільства [Електронний ресурс] / Т. С. Кравчинська // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2016. - Вип. 1. - С. 138-144 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2016_1_19
|
5. |
Кравчинська Т. С. Управління мотивацією професійної діяльності педагогічних працівників: основні теоретичні підходи [Електронний ресурс] / Т. С. Кравчинська // Вісник післядипломної освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 77-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2014_10_10 Досліджено проблеми управління мотивацією професійної діяльності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. На основі аналізу сучасних науково-теоретичних досліджень у сфері управління, педагогіки, психології розглянуто та розкрито сутність основних підходів до управління мотивацією професійної діяльності. З'ясовано сутність понять ''управління", "мотивація", "управління мотивацією професійної діяльності", "моніторинг мотивації професійної діяльності". Здійснено аналіз сучасного стану мотивації професійної діяльності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель управління мотивацією професійної діяльності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. Результатом упровадження моделі є підвищення рівня розвитку мотивації професійної діяльності педагогічних працівників задля досягнення цілей дошкільного закладу. Висвітлено методику проведення констатувального та формувального етапів експерименту, проаналізовано результати дослідження, розроблено методичні рекомендації для керівників дошкільних навчальних закладів щодо впровадження моделі, для керівників районних (міських) відділів освіти систематизовано діагностичні методики для моніторингу процесу мотивації професійної діяльності.
|
6. |
Кравчинська Т. С. Етапи професіогенезу методистів районних методичних кабінетів у вимірі сучасного суспільства [Електронний ресурс] / Т. С. Кравчинська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 70(2). - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_70(2)__15
|
7. |
Кравчинська Т. С. Особливості управління освітнім процесом за дистанційною формою навчання [Електронний ресурс] / Т. С. Кравчинська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 75(2). - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_75(2)__25
|
8. |
Кравчинська Т. С. Показники та рівні професійного розвитку методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів) у вимірі сучасного суспільства [Електронний ресурс] / Т. С. Кравчинська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2017. - Вип. 29. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2017_29_5
|
9. |
Кравчинська Т. С. Формування громадянської компетентності педагога Нової Української школи [Електронний ресурс] / Т. С. Кравчинська // Вісник післядипломної освіти. Серія : Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 8. - С. 74-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpopn_2019_8_8
|
10. |
Кравчинська Т. С. Аналіз впливу задоволеності основних потреб керівників дошкільних навчальних закладів на розвиток мотивації професійної діяльності [Електронний ресурс] / Т. С. Кравчинська // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2015. - № 4(5). - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_4(5)__15
|
11. |
Кравчинська Т. С. Розвиток мотивації професійної діяльності керівників дошкільних навчальних закладів як чинник задоволеності роботою [Електронний ресурс] / Т. С. Кравчинська // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2015. - № 9(5). - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_9(5)__8
|
12. |
Кравчинська Т. С. Психодіагностичне дослідження професійного розвитку методичних працівників районних (міських) методичних кабінетів (центрів) [Електронний ресурс] / Т. С. Кравчинська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 62. - С. 113-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_62_29
|
13. |
Кириченко М. О. Нелінійне світорозуміння освіти дорослих: неформальна освіта в системі українського відкритого університету післядипломної освіти [Електронний ресурс] / М. О. Кириченко, О. В. Просіна, Т. С. Кравчинська, Я. Л. Швень // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2020. - Вип. 77. - С. 113-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2020_77_27
|
14. |
Кравчинська Т. С. Управління мотивацією професійної діяльності педагогічних працівників: основні теоретичні підходи [Електронний ресурс] / Т. С. Кравчинська // Вісник післядипломної освіти. Серія : Управління та адміністрування. - 2016. - Вип. 1. - С. 70-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpoupra_2016_1_9 Досліджено проблеми управління мотивацією професійної діяльності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. На основі аналізу сучасних науково-теоретичних досліджень у сфері управління, педагогіки, психології розглянуто та розкрито сутність основних підходів до управління мотивацією професійної діяльності. З'ясовано сутність понять ''управління", "мотивація", "управління мотивацією професійної діяльності", "моніторинг мотивації професійної діяльності". Здійснено аналіз сучасного стану мотивації професійної діяльності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. Розроблено, теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель управління мотивацією професійної діяльності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. Результатом упровадження моделі є підвищення рівня розвитку мотивації професійної діяльності педагогічних працівників задля досягнення цілей дошкільного закладу. Висвітлено методику проведення констатувального та формувального етапів експерименту, проаналізовано результати дослідження, розроблено методичні рекомендації для керівників дошкільних навчальних закладів щодо впровадження моделі, для керівників районних (міських) відділів освіти систематизовано діагностичні методики для моніторингу процесу мотивації професійної діяльності.
|
15. |
Скрипник М. І. Проблема навчальних текстів цифрової ери: питання теорії та практики [Електронний ресурс] / М. І. Скрипник, Т. С. Кравчинська, Н. П. Волинець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2021. - Вип. 80(2). - С. 136-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2021_80(2)__30
|
16. |
Скрипник М. І. Віртуальний освітній простір, що узгоджує когніції суб’єктів учіння з технічною архітектурою [Електронний ресурс] / М. І. Скрипник, Т. С. Кравчинська, Н. П. Волинець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2022. - Вип. 87. - С. 92-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2022_87_21
|
17. |
Скрипник М. І. Проєктування та створення інтерактивного онлайн посібника для підвищення кваліфікації педагогів [Електронний ресурс] / М. І. Скрипник, Т. С. Кравчинська, Н. П. Волинець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2023. - Вип. 92(1). - С. 126-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2023_92(1)__28
|