Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.5/2023/92(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : зб. наук. пр..- Київ. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи Naukovij časopis NPU imeni M.P. Dragomanova. Pedagogìčnì nauki: realìï ta perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Андрущенко Т. В., Ковчина І. М., Панченко М. В. Особливості взаємодії освітніх компонентів "міжнародна інформація”, "політична психологія” та "зв’язки з громадськістю” при підготовці здобувачів-міжнародників. - C. 5-9.
- Бачієва Л. О. Технологія узагальнення предметів дослідницької діяльності магістрів педагогічної освіти. - C. 10-14.
- Бондаренко Н. А., Пасько О. М. Особливості підготовки майбутніх дизайнерів-педагогів до впровадження мультимедіа технологій в освіті на засадах навчального проєктування. - C. 14-19.
- Вишківська В. Б., Бевзо Г. А., Ілішова О. М., Малінка О. О. Проєктування освітнього процесу як засіб підвищення якості професійно-педагогічної підготовки. - C. 20-25.
- Vlasiuk R. Model for training future physical education teachers for professional activity through a differentiated approach. - C. 25-31.
- Гнатик К. Б., Фодор К. Й. Новітні методи та технології викладання англійської мови для студентів немовних спеціальностей. - C. 31-35.
- Голота Н. М., Карнаухова А. В. Підготовка майбутніх вихователів до формування комунікативної компетентності дітей дошкільного віку. - C. 35-39.
- Davydova Zh. Information competence formation in international medical students: motivation-targetive criterion. - C. 40-43.
- Ковальчук І. С. Критерії, показники, рівні сформованості професійної компетентності майбутніх фахівців фармації. - C. 44-49.
- Кондратець І. В. Психолого-педагогічні умови для закладання основ читацького інтересу й сприймання художніх творів у дітей раннього віку. - C. 49-54.
- Крекотень О. В., Байдак Л. І., Березняк О. П. Формування емоційної компетентності та позитивного мислення студентів у курсі вивчення іноземної мови. - C. 55-59.
- Ктіторов М. О. Сучасний стан розвитку системи військової освіти як складової загальнодержавної системи освіти. - C. 59-64.
- Кудрявцева О. А., Сергєєв О. В. Теоретичні та практичні аспекти формування моральної свідомості старших дошкільників. - C. 64-68.
- Литвин Н. Б., Качак Т. Б., Круль Л. М. Вербальне та невербальне мовлення у педагогічній практиці вищої школи. - C. 69-75.
- Марчук І. В. Соціалізація особистості & тайм-менеджмент у закладі освіти: актуальні аcпекти. - C. 75-79.
- Михайленко О. В., Бутко Т. О. Метод проєктів у вітчизняній і зарубіжній педагогічній теорії та практиці. - C. 79-83.
- Наровлянський О. Д. Екскурсії в середній освіті України в 20-ті роки ХХ століття. - C. 83-87.
- Неборак К. О. Морально-етична культура майбутнього вчителя історії в умовах використання інноваційних методів навчання. - C. 87-91.
- Овдійчук В. А. Структурно-функціональна модель розвитку критичного мислення майбутніх учителів інформатики у процесі фахової підготовки. - C. 92-95.
- Онишків З. М. Оцінювання навчальних досягнень молодших школярів в умовах нової української школи. - C. 96-100.
- Подопригора Н. В., Чередник Д. С. Розвиток навчально-пізнавальної компетентності учнів у процесі виконання практико-орієнтованих завдань з фізики в цифровій лабораторії Vernier. - C. 100-106.
- Рудик Т. О., Стельмах Н. В. Организація самостійної роботи студентів технічного університету при вивченні вищої математики. - C. 106-110.
- Рудницька К. М. Комунікативно-прагматичний аспект висвітлення теми "Індустрія туризму і туристична діяльність” в посібниках з туризму. - C. 111-116.
- Саркісян Т. О. Формування етнічної толерантності майбутнього вчителя-філолога у ЗВО. - C. 116-120.
- Симонян В. В. Характеристика змісту підготовки майбутніх викладачів вокалу: порівняльний аналіз. - C. 121-125.
- Скрипник М. І., Кравчинська Т. С., Волинець Н. П. Проєктування та створення інтерактивного онлайн посібника для підвищення кваліфікації педагогів. - C. 126-131.
- Слабін В. К. Хімічні епоніми у навчанні студентів: сутнісні знання чи зовнішнє впізнання?. - C. 131-135.
- Соменко Д. В., Соменко О. О., Ткаченко В. М. Розробка лабораторно-практичних робіт професійного спрямування для студентів спеціальності 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології). - C. 135-140.
- Стешиц І. В. Система педагогічного партнерства в українській шкільній освіті. - C. 141-146.
- Тимченко О. В. Цифрова трансформація освітнього середовища закладу фахової передвищої освіти. - C. 147-152.
- Фаненштель Н. В., Гамрецька Г. С. Формування комунікативного уміння читання в контексті підготовки учнів до ЗНО з англійської мови. - C. 152-155.
- Халецька К. В. Теоретичний аналіз процесу формування прогностичних умінь майбутніх учителів математики. - C. 156-160.
- Швардак М. В. STEM-освіта засобами цифрових технологій. - C. 160-164.
- Ящук С. М., Власенко С. О. Проблема формування професійно-педагогічної компетентності тренерів-педагогів у теорії й практиці вищої освіти. - C. 164-168.
| 2023 | | Вип. 92(1)
|
|
|
|