Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Коляда М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Коляда М. Г. Програмні пакети для педагогічного прогнозування на засадах теорії нечітких множин [Електронний ресурс] / М. Г. Коляда // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2013. - Т. 37, вип. 5. - С. 127-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_37_5_14 Розглянуто програмні пакети, що використовуються для педагогічного прогнозування на засадах теорії нечітких множин. Показано, як на основі понять, представлених нечіткими знаннями можна інтерпретувати людські міркування, які надалі можна використовувати для процесу моделювання та прогнозування педагогічних взаємодій. Метою статті є показ інтерпретації педагогічних висловлювань в теорії нечітких множин й огляд тих програмних пакетів, які можна використовувати для прогнозування дидактичних процесів і явищ. Виявлено, що найпридатнішими пакетами, які можна достатньо ефективно застосовувати для прогнозування педагогічних процесів, є комп’ютерний додаток fuzzy Logic Toolbox і програма fuzzy TECH.Рассмотрены программные пакеты, которые используются для педагогического прогнозирования на основе теории нечетких множеств. Показано, как на основе понятий, представленных нечеткими знаниями, можно интерпретировать человеческие суждения, которые в дальнейшем можно использовать для процесса моделирования и прогнозирования педагогических взаимодействий. Целью статьи является показ интерпретации педагогических высказываний в теории нечетких множеств и обзор тех программных пакетов, которые можно использовать для прогнозирования дидактических процессов и явлений. Установлено, что наиболее пригодными пакетами, которые можно достаточно эффективно применять для прогнозирования педагогических процессов, является компьютерное приложение fuzzy Logіc Toolbox и программа fuzzy TECH.In the article software packages which are used for pedagogical forecasting on the basis of the theory of indistinct sets are considered. It is shown as on the basis of the concepts presented by indistinct knowledge it is possible to interpret human judgments which can be used further for process of modeling and forecasting of pedagogical interactions. Article’s purpose is display of interpretation of pedagogical statements in theories of indistinct sets and the review of those software packages which can be used for forecasting of didactic processes and the phenomena. It is revealed that the most suitable packages which can be applied effectively enough to forecasting of pedagogical processes is the computer appendix fuzzy Logіc Toolbox and the program fuzzy TECH.
| 2. |
Майстренко Л. А. Дослідження процесу хромового дублення із застосуванням полімерного матеріалу – похідної малеїнової кислоти [Електронний ресурс] / Л. А. Майстренко, О. А. Андреєва, М. К. Коляда. // Технології та дизайн. - 2013. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2013_4_7
| 3. |
Коляда М. Г. Використання теорії катастроф для визначення оптимальної кількості компетентностей майбутнього фахівця сфери інформаційної безпеки [Електронний ресурс] / М. Г. Коляда. // Науковий вісник Донбасу. - 2010. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2010_1_5
| 4. |
Коляда М. Г. Типологія педагогічних прогнозів [Електронний ресурс] / М. Г. Коляда. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_2_29
| 5. |
Коляда М. О. Співвідношення понять "соціальне партнерство" і "соціальний діалог" у трудовому праві: теорія та практика [Електронний ресурс] / М. О. Коляда // Публічне право. - 2013. - № 4. - С. 291-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pp_2013_4_39
| 6. |
Коляда М. Г. Методика рішення задач на основі комбінаторно-логічного мислення [Електронний ресурс] / М. Г. Коляда // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2013. - № 2. - С. 122-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2013_2_27
| 7. |
Коляда М. Г. Використання закону Бредфорда для визначення кількості засвоєних на занятті навчальних понять [Електронний ресурс] / М. Г. Коляда // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 39, вип. 1. - С. 75-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_39_1_8
| 8. |
Коляда М. Г. Вплив множини факторів на результати педагогічного прогнозування [Електронний ресурс] / М. Г. Коляда // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 21. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_21_3
| 9. |
Плаван В. П. Одержання колагенових гідролізатів із безхромових дублених відходів шкіряного виробництва [Електронний ресурс] / В. П. Плаван, О. В. Ковтуненко, М. К. Коляда // Вопросы химии и химической технологии. - 2014. - № 1. - С. 31-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchem_2014_1_8
| 10. |
Коляда М. Г. Использование телекоммуникационных проектов для эффективной организации компьютерно-коммуникационного обучения студентов [Електронний ресурс] / М. Г. Коляда // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1(1). - С. 90-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2014_1(1)__21
| 11. |
Коляда М. Вибір оптимальних форм, способів і методів організації навчального процесу за індивідуально орієнтованою освітньою сис-темою [Електронний ресурс] / М. Коляда // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 2. - С. 30-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_2_4 Виокремлено основні свободи студентів сфери інформаційної безпеки. Спроектовано наочну модель поєднання форм, способів і методів організації навчального процесу за індивідуально-орієнтованою системою навчання. Розглянуто категорію “свобода студента” з педагогічної точки зору не як самоціль, а як цінність і умову для становлення і розвитку його індивідуальності. Представлено основні положення реалізації свободи вибору студентом за індивідуально-орієнтованою системою навчання. Розроблено та наведено схему вибору форм, способів і методів організації навчального процесу за індивідуально орієнтованою освітньою системою: зокрема, розглянуто три найбільш важливі ознаки, за якими доцільно класифікувати інструменти навчального процесу: площину вибору методів навчання за основу взято класифікацію І. Лернера і М. Скаткіна, в яку включено п’ять основних груп методів: пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, проблемний виклад, евристичний, дослідницький. В площині вибору форм занять представлено лабораторні заняття, практичні заняття, семінарські заняття, лекції, консультації, у виборі способів проведення занять їх диференційовано за кількістю присутніх: один індивідуум; дві особи (пара); група (від трьох до семи осіб); колектив (від двадцяти п’яти до тридцяти осіб): одна академічна студентська група; потік.Предложен новый подход к выбору оптимальных форм, способов и методов организации учебного процесса в индивидуально-ориентированной образовательной системе. Рассмотрены основные свободы студентов, которые учатся по индивидуальной траектории обучения. Сделана попытка выделения основных свобод студентов сферы информационной безопасности и построение на их основе наглядной модели объединения форм, способов и методов организации учебного процесса по индивидуально-ориентированнной системе. Отличительной особенностью личностно-ориентированного образовательного процесса является возможность свободы выбора и вариативность при проектировании индивидуального образовательного маршрута. Показано, что проблема дозирования индивидуальных и коллективных способов проведения занятий, с индивидуальными и групповыми формами самих занятий, а также использование соответствующих индивидуальных и массовых методов обучения зависит от многих факторов, в первую очередь, от личной заинтересованности обучаемого и возможностей учебного заведения. Предложенная модель отбора форм и способов проведения занятий вместе с выбором методов обучения предлагает оптимальные решения возникающих проблем соотношения “индивидуального” и “коллективного”. Oriented Educational System The author of the article suggests a new approach to the choice of optimum forms, ways and methods of the educational process organization in the individually-focused educational system. The article deals with basic freedoms of students who study on an individual trajectory of training. The aim of the article is an attempt of allocation of basic freedoms of students of information security sector and, on their basis, a construction of evident model of association of forms, ways and methods of the educational process organization in the individually-oriented system. The possibility of a freedom in choosing and variability at designing of an individual educational path are distinctive feature of the person-oriented educational process.
| 12. |
Коляда М. К. Розробка методу утилізації колагенвмісних відходів рибопереробної промисловості [Електронний ресурс] / М. К. Коляда, В. П. Плаван, Т. А. Сафранов, К. С. Мельник // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Технічні науки. - 2016. - № 2. - С. 177-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutdtn_2016_2_23
| 13. |
Коляда М. Національні органи соціального діалогу в країнах Європейського Союзу та Україні [Електронний ресурс] / М. Коляда // Науковий вісник Академії муніципального управління. Серія : Право. - 2014. - Вип. 2. - С. 270-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvamu_pr_2014_2_54
| 14. |
Турчин Т. М. Зміст, методи і специфіка роботи майбутніх вихователів з дітьми раннього віку [Електронний ресурс] / Т. М. Турчин, М. В. Коляда // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 142. - С. 187-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_142_43
| 15. |
Коляда М. Г. Критерії оцінювання та рівні сформованості базових професійних компетенцій у майбутніх фахівців із інформаційної безпеки [Електронний ресурс] / М. Г. Коляда // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 4. - С. 69-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_4_11
| 16. |
Коляда М. Г. Використання систем видобутку знань DATA MINING для прогнозування педагогічних процесів та явищ [Електронний ресурс] / М. Г. Коляда // Вісник післядипломної освіти. - 2014. - Вип. 11. - С. 80-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2014_11_12
| 17. |
Іщенко О. В. Плівки медичного призначення на основі природних полімерів [Електронний ресурс] / О. В. Іщенко, І. В. Ресницький, М. К. Коляда, І. О. Ляшок, К. В. Шинкарьова, К. М. Швидка // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Технічні науки. - 2017. - № 1. - С. 75-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutdtn_2017_1_11 Визначено необхідність розробки сучасної вітчизняної технології створення біоактивних полімерних матеріалів для трансдермальних систем та надання їм комплексу властивостей, зокрема знеболювальних та антимікробних. Дослідження набувають актуальності також з урахуванням того, що склади плівок на основі полісахаридів мають певні переваги. Також доступна вітчизняна первинна сировина для їх одержання. Встановлено можливість та особливості одержання плівок медичного призначення на основі хітозану та крохмалю. Розглянуто останні публікації у відкритому доступі стосовно полімерних матеріалів, які використовують для одержання сучасних лікарських засобів, таких як плівки, губки, гелі з антисептичними та фунгіцидними властивостями. Технології одержання плівки на основі композиції хітозану та крохмалю з покращеними фізико-механічними властивостями. Розроблено технологію та композицію для одержання плівок на основі полісахаридів, а саме: хітозану, розчиненого в 5 %-вій молочній кислоті, та крохмалю з різними масовими частками, досліджено одержані плівки, встановлено придатність цих матеріалів для застосування як плівок медичного призначення. Встановлено, що полімерна композиція на основі хітозану та крохмалю, за другим способом підготовки, мають покращені фізико-механічні властивості, розривна напруга зростає з 0,38 до 1,64 МПа. Встановлено, що процес термостабілізації та збільшення вмісту крохмалю впливають на сорбційні властивості плівок, які поступово зменшуються від 300 до 110 %, і це надає можливість регулювати кінетику вивільнення. Висновки: встановлено, що запропонована технологія та рецептурний склад плівок на основі полісахаридів може бути застосовано для одержання плівок медичного призначення. Процесом термостабілізації та вмістом крохмалю можна регулювати сорбційні властивості плівок і це вливає на кінетику вивільнення лікарського препарату.
| 18. |
Коляда М. K. Властивості колагенового гідролізату, отриманого із безхромових шкіряних відходів [Електронний ресурс] / М. K. Коляда, В. П. Плаван, В. З. Барсуков // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2014. - № 2. - С. 11-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknutd_2014_2_3
| 19. |
Тарасенко Н. В. Дослідження хемосорбційних властивостей волокнистих сорбентів для очищення стічних вод від іонів Fe3+ [Електронний ресурс] / Н. В. Тарасенко, В. П. Плаван, Ю. О. Будаш, М. К. Коляда, О. В. Рачинська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Технічні науки. - 2019. - № 5. - С. 150-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutdtn_2019_5_19
| 20. |
Коляда М. Г. Технология использования криптосистемы Эль-Гамаля с помощью пакета компьютерной алгебры "Mathematіca" [Електронний ресурс] / М. Г. Коляда // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія : Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка. - 2010. - Вип. 12. - С. 117-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_inf_2010_12_22
| | |
|
|