Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Колток Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Колток Л. 
Принцип гуманізму як домінанта екологічного виховання молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Л. Колток // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 41. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_41_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.297 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Колток Л. 
Проблема інтенсифікації навчального процесу у сучасній школі [Електронний ресурс] / Л. Колток // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_17
Викладено пошуки тих чи інших напрямів і підходів до удосконалення організації навчання у сучасній школі, обумовлених потребами та особливостями суспільно-економічного розвитку. Обгрунтовано модернізацію процесу впровадження в систему навчання нових педагогічних технологій, продиктованих необхідністю пошуку нових підходів до організації навчання в системі освіти. Підкреслено значення нетрадиційних форм навчання, а саме: навчальних екскурсій, вікторин, уроків-практикумів, уроків-майстерень, дидактичних ігор для розвитку пізнавальної активності учнів. Простежено взаємозв’язок діяльності учнів з засвоєння змісту навчальних дисциплін з метою і завданнями навчання, кількістю учнів, охоплених навчанням, особливостями навчальних процесів, місцем і часом навчальної діяльності учнів, забезпеченістю підручниками і навчальними посібниками. Изложены поиски тех или иных направлений и подходов к усовершенствованию организации обучения в современной школе, обусловленных потребностями и особенностями общественно-экономического развития. Обоснована модернизация процесса внедрения в систему обучения новых педагогических технологий, продиктованная внедрением новых подходов к организации обучения в системе образования. Подчеркнуто значение нетрадиционных форм обучения, а именно: учебных экскурсий, викторин, уроков-практикумов, уроков-мастерских, дидактических игр для развития познавательной активности учеников. Прослежена взаимосвязь деятельности учащихся по усвоению содержания учебных дисциплин с целью и задачами обучения, количеством учеников, охваченных обучением, особенностями учебных процессов, местом и временем учебной деяльности учащихся, обеспеченностью учебниками и учебными пособиями.They are determined by the needs and characteristics of the social and economic development. Modernization of the implementation of process in the system of training of new educational technologies requires new approaches to learning in the education system.
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.313 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Колток Л. 
Педагогічний дискурс та його роль в структурі інноваційних процесів у вищій школі [Електронний ресурс] / Л. Колток // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_20
Висвітлено педагогічний дискурс як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу, встановлено основні тактики формування мовної ситуації, зокрема, з'ясовано доцільність використання педагогічного дискурсу у вищій школі. Розглянуто генезис і трактування терміну "дискурс" у системі сучасних педагогічних досліджень, окреслено основні чинники, структуру дискурсу. Відзначено специфіку педагогічного дискурсу, яка полягає в умінні володіти певними комунікативними стратегіями. Акцентовано увагу на тому, що дискурс виступає як універсальний засіб забезпечення якісної освіти та виховання, сприяє інтенсифікації навчального процесу, створює демократичне середовище для толерантної взаємодії. Підсумовано, що дискурс - вагомий компонент діяльності сучасних лідерів нового суспільного мислення, інструмент формування цивілізованих особистісних, внутрішньодержавних, міжнародних відносин.Освещен педагогический дискурс как средство интенсификации учебно-воспитательного процесса, установлены основные тактики формирования языковой ситуации, в частности, выяснена целесообразность использования педагогического дискурса в высшей школе. Рассмотрены генезис и трактовка термина "дискурс" в системе современных педагогических исследований, обозначены основные факторы, структура дискурса. Отмечена специфика педагогического дискурса, которая заключается в умении владеть определенными коммуникативными стратегиями. Акцентировано внимание на том, что дискурс выступает как универсальное средство обеспечения качественного образования и воспитания, способствует интенсификации учебного процесса, создает демократическую среду для толерантного взаимодействия. Подытожено, что дискурс - весомый компонент деятельности современных лидеров нового общественного мышления, инструмент формирования цивилизованных личностных, внутригосударственных, международных отношений.The article is sacred to pedagogical discurs as mean of intensification of educational-educator process at modern higher school.
Попередній перегляд:   Завантажити - 237.347 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Колток Л. 
Інтенсифікація навчально-виховного процесу в світлі сучасних педагогічних дискусій [Електронний ресурс] / Л. Колток // Молодь і ринок. - 2011. - № 8. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_8_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 208.176 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Колток Л. 
Використання ІКТ на уроках як одна із складових модернізації початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Колток // Молодь і ринок. - 2015. - № 9. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_9_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 503.77 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Колток Л. 
Педагогічний дискурс як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу у вищій школі [Електронний ресурс] / Л. Колток // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2012. - Вип. 3. - С. 181-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_3_23
Теоретично узагальнено та запропоновано нове розв'язання наукової проблеми теорії та методики професійної освіти - навчання студентів педагогічного дискурсу як засобу інтенсифікації навчально-виховного процесу сучасної вищої школи на базі визначення теоретичних засад і практичних основ забезпечення забезпечення її професійно-педагогічного спрямування, розробки та впровадження в освітню практику педагогічної системи формування готовності студентів до майбутньої професійної діяльності. На підставі теоретичного аналізу філософського, філологічної та педагогічної літератури розкрито й обгрунтовано необхідність навчання студентів гуманітарних спеціальностей педагогічному дискурсу. Визначено основні чинники інтенсифікації навчання, а саме: посилення мотивації; збільшення інформативної місткості змісту освіти; застосування методів і форм навчання з прискорення темпу навчальних дій; розвиток навичок навчальної праці; використання комп'ютерів та інших нових інфомаційних технологій.
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.232 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Колток Л. 
Формування екологічної культури учнів початкової школи як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Л. Колток // Збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - 2012. - Вип. 1. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 3.703 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Колток Л. 
Управління педагогічним дискурсом як предмет педагогіки вищої школи [Електронний ресурс] / Л. Колток // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2012. - 2012. - С. 419-427. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2012_2012_57
Попередній перегляд:   Завантажити - 380.31 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Колток Л. 
Технології природотерапії як засоби корекції здоров’я молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. Колток, М. Чапля // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 11. - С. 266-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_11_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.714 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Колток Л. Б. 
Формування бережливого ставлення до природи як першооснова вивчення природознавства у початкових класах [Електронний ресурс] / Л. Б. Колток // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 108. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_108_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.419 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Колток Л. 
Інтенсифікація навчально-виховного процесу як складова модернізації освіти вищої школи [Електронний ресурс] / Л. Колток // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 14. - С. 275-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_14_40
Попередній перегляд:   Завантажити - 335.404 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Колток Л. 
Ціннісні стратегії педагогічного дискурсу як основи професійної освіти майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / Л. Колток // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 1. - С. 86-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 902.255 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Колток Л. Б. 
Інтенсифікація професійного навчання педагогічним дискурсом як детермінанта розвитку вищої школи [Електронний ресурс] / Л. Б. Колток // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 74(3). - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_74(3)__11
Попередній перегляд:   Завантажити - 194.302 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Колток Л. 
Провідні напрями реформування нової освітньої політики у початковій ланці освіти [Електронний ресурс] / Л. Колток // Молодь і ринок. - 2017. - № 9. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_9_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.612 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Колток Л. Б. 
Реалізація педагогічного дискурсу у професійній підготовці студентів вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Л. Б. Колток // Молодий вчений. - 2017. - № 4.3. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 141.872 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Колток Л. 
Критичне мислення молодших школярів як психолого-педагогічний феномен [Електронний ресурс] / Л. Колток, Л. Білецька // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_9_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.902 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Колток Л. 
Використання інформаційних технологій у підготовці майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Колток // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 20(2). - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2016_20(2)__40
Попередній перегляд:   Завантажити - 151.992 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Колток Л. 
Особливості застосування оздоровчих технологій під час вивчення природознавства у початковій школі [Електронний ресурс] / Л. Колток // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 22(1). - С. 281-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2017_22(1)__49
Попередній перегляд:   Завантажити - 131.561 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Колток Л. 
Місце та роль педагогічного дискурсу в освітньому процесі вищої школи [Електронний ресурс] / Л. Колток, О. Заяць // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 24(1). - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2018_24(1)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 129.425 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Колток Л. Б. 
Уроки серед природи в рамках Нової української школи [Електронний ресурс] / Л. Б. Колток, Л. Г. Стахів // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 88. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2019_88_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 610.536 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського