Пошуковий запит: (<.>A=Колток Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Колток Л. Принцип гуманізму як домінанта екологічного виховання молодших школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського [Електронний ресурс] / Л. Колток // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 41. - С. 151-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_41_25
|
2. |
Колток Л. Проблема інтенсифікації навчального процесу у сучасній школі [Електронний ресурс] / Л. Колток // Молодь і ринок. - 2014. - № 7. - С. 67-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_7_17 Викладено пошуки тих чи інших напрямів і підходів до удосконалення організації навчання у сучасній школі, обумовлених потребами та особливостями суспільно-економічного розвитку. Обгрунтовано модернізацію процесу впровадження в систему навчання нових педагогічних технологій, продиктованих необхідністю пошуку нових підходів до організації навчання в системі освіти. Підкреслено значення нетрадиційних форм навчання, а саме: навчальних екскурсій, вікторин, уроків-практикумів, уроків-майстерень, дидактичних ігор для розвитку пізнавальної активності учнів. Простежено взаємозв’язок діяльності учнів з засвоєння змісту навчальних дисциплін з метою і завданнями навчання, кількістю учнів, охоплених навчанням, особливостями навчальних процесів, місцем і часом навчальної діяльності учнів, забезпеченістю підручниками і навчальними посібниками. Изложены поиски тех или иных направлений и подходов к усовершенствованию организации обучения в современной школе, обусловленных потребностями и особенностями общественно-экономического развития. Обоснована модернизация процесса внедрения в систему обучения новых педагогических технологий, продиктованная внедрением новых подходов к организации обучения в системе образования. Подчеркнуто значение нетрадиционных форм обучения, а именно: учебных экскурсий, викторин, уроков-практикумов, уроков-мастерских, дидактических игр для развития познавательной активности учеников. Прослежена взаимосвязь деятельности учащихся по усвоению содержания учебных дисциплин с целью и задачами обучения, количеством учеников, охваченных обучением, особенностями учебных процессов, местом и временем учебной деяльности учащихся, обеспеченностью учебниками и учебными пособиями.They are determined by the needs and characteristics of the social and economic development. Modernization of the implementation of process in the system of training of new educational technologies requires new approaches to learning in the education system.
|
3. |
Колток Л. Педагогічний дискурс та його роль в структурі інноваційних процесів у вищій школі [Електронний ресурс] / Л. Колток // Молодь і ринок. - 2010. - № 10. - С. 87-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_10_20 Висвітлено педагогічний дискурс як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу, встановлено основні тактики формування мовної ситуації, зокрема, з'ясовано доцільність використання педагогічного дискурсу у вищій школі. Розглянуто генезис і трактування терміну "дискурс" у системі сучасних педагогічних досліджень, окреслено основні чинники, структуру дискурсу. Відзначено специфіку педагогічного дискурсу, яка полягає в умінні володіти певними комунікативними стратегіями. Акцентовано увагу на тому, що дискурс виступає як універсальний засіб забезпечення якісної освіти та виховання, сприяє інтенсифікації навчального процесу, створює демократичне середовище для толерантної взаємодії. Підсумовано, що дискурс - вагомий компонент діяльності сучасних лідерів нового суспільного мислення, інструмент формування цивілізованих особистісних, внутрішньодержавних, міжнародних відносин.Освещен педагогический дискурс как средство интенсификации учебно-воспитательного процесса, установлены основные тактики формирования языковой ситуации, в частности, выяснена целесообразность использования педагогического дискурса в высшей школе. Рассмотрены генезис и трактовка термина "дискурс" в системе современных педагогических исследований, обозначены основные факторы, структура дискурса. Отмечена специфика педагогического дискурса, которая заключается в умении владеть определенными коммуникативными стратегиями. Акцентировано внимание на том, что дискурс выступает как универсальное средство обеспечения качественного образования и воспитания, способствует интенсификации учебного процесса, создает демократическую среду для толерантного взаимодействия. Подытожено, что дискурс - весомый компонент деятельности современных лидеров нового общественного мышления, инструмент формирования цивилизованных личностных, внутригосударственных, международных отношений.The article is sacred to pedagogical discurs as mean of intensification of educational-educator process at modern higher school.
|
4. |
Колток Л. Інтенсифікація навчально-виховного процесу в світлі сучасних педагогічних дискусій [Електронний ресурс] / Л. Колток // Молодь і ринок. - 2011. - № 8. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_8_22
|
5. |
Колток Л. Використання ІКТ на уроках як одна із складових модернізації початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Колток // Молодь і ринок. - 2015. - № 9. - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2015_9_26
|
6. |
Колток Л. Педагогічний дискурс як засіб інтенсифікації навчально-виховного процесу у вищій школі [Електронний ресурс] / Л. Колток // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2012. - Вип. 3. - С. 181-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_3_23 Теоретично узагальнено та запропоновано нове розв'язання наукової проблеми теорії та методики професійної освіти - навчання студентів педагогічного дискурсу як засобу інтенсифікації навчально-виховного процесу сучасної вищої школи на базі визначення теоретичних засад і практичних основ забезпечення забезпечення її професійно-педагогічного спрямування, розробки та впровадження в освітню практику педагогічної системи формування готовності студентів до майбутньої професійної діяльності. На підставі теоретичного аналізу філософського, філологічної та педагогічної літератури розкрито й обгрунтовано необхідність навчання студентів гуманітарних спеціальностей педагогічному дискурсу. Визначено основні чинники інтенсифікації навчання, а саме: посилення мотивації; збільшення інформативної місткості змісту освіти; застосування методів і форм навчання з прискорення темпу навчальних дій; розвиток навичок навчальної праці; використання комп'ютерів та інших нових інфомаційних технологій.
|
7. |
Колток Л. Формування екологічної культури учнів початкової школи як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Л. Колток // Збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. - 2012. - Вип. 1. - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2012_1_21
|
8. |
Колток Л. Управління педагогічним дискурсом як предмет педагогіки вищої школи [Електронний ресурс] / Л. Колток // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2012. - 2012. - С. 419-427. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2012_2012_57
|
9. |
Колток Л. Технології природотерапії як засоби корекції здоров’я молодших школярів [Електронний ресурс] / Л. Колток, М. Чапля // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 11. - С. 266-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_11_39
|
10. |
Колток Л. Б. Формування бережливого ставлення до природи як першооснова вивчення природознавства у початкових класах [Електронний ресурс] / Л. Б. Колток // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 108. - С. 80-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_108_15
|
11. |
Колток Л. Інтенсифікація навчально-виховного процесу як складова модернізації освіти вищої школи [Електронний ресурс] / Л. Колток // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2015. - Вип. 14. - С. 275-282. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2015_14_40
|
12. |
Колток Л. Ціннісні стратегії педагогічного дискурсу як основи професійної освіти майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / Л. Колток // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 1. - С. 86-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_1_10
|
13. |
Колток Л. Б. Інтенсифікація професійного навчання педагогічним дискурсом як детермінанта розвитку вищої школи [Електронний ресурс] / Л. Б. Колток // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 74(3). - С. 45-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_74(3)__11
|
14. |
Колток Л. Провідні напрями реформування нової освітньої політики у початковій ланці освіти [Електронний ресурс] / Л. Колток // Молодь і ринок. - 2017. - № 9. - С. 99-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_9_19
|
15. |
Колток Л. Б. Реалізація педагогічного дискурсу у професійній підготовці студентів вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / Л. Б. Колток // Молодий вчений. - 2017. - № 4.3. - С. 102-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4
|
16. |
Колток Л. Критичне мислення молодших школярів як психолого-педагогічний феномен [Електронний ресурс] / Л. Колток, Л. Білецька // Молодь і ринок. - 2019. - № 9. - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2019_9_14
|
17. |
Колток Л. Використання інформаційних технологій у підготовці майбутнього вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / Л. Колток // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 20(2). - С. 215-220. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2016_20(2)__40
|
18. |
Колток Л. Особливості застосування оздоровчих технологій під час вивчення природознавства у початковій школі [Електронний ресурс] / Л. Колток // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2017. - Вип. 22(1). - С. 281-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2017_22(1)__49
|
19. |
Колток Л. Місце та роль педагогічного дискурсу в освітньому процесі вищої школи [Електронний ресурс] / Л. Колток, О. Заяць // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 24(1). - С. 134-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2018_24(1)__22
|
20. |
Колток Л. Б. Уроки серед природи в рамках Нової української школи [Електронний ресурс] / Л. Б. Колток, Л. Г. Стахів // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2019. - Вип. 88. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2019_88_9
|
| |