Пошуковий запит: (<.>A=Дубасенюк О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Дубасенюк О.А. Андрагогічні принципи навчання дорослих крізь призму соціально-особистісного досвіду та компетентності [Електронний ресурс] / О.А. Дубасенюк // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 89-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2013_7_9 Розглянуто основні андрагогічні принципи навчання які складають фундамент теорії навчання дорослих з урахуванням їх соціально-особистісного досвіду і компетентності; виділено принципи відбору викладачів для роботи з дорослими людьми, зокрема, педагог виступає як провідний чинник в системі такого навчання з вираженою позитивною Я-концепцією і високим рівнем професійної компетентності.Рассмотрены основные андрагогические принципы обучения, которые и составляют фундамент теории обучения взрослых с учетом их социально-личностного опыта и компетентности; выделяются принципы отбора преподавателей для работы со взрослыми людьми, в частности, педагог выступает как выдающийся фактор в системе такого обучения, с выраженной позитивной Я-концепцией и высоким уровнем профессиональной компетентности.This article reviews the main andragogical learning principles that make up the foundation of the theory of adult learning with regard to their social and personal experiences and expertise; the principles of selection of the teachers working with older people are outlined; the teacher appears as a prominent factor in the system of this study, with a strong positive self-concept; high level of professional competence, based on a special theoretical training; maturity of life, successful experience teaching work; emotional stability; balance, commitment; creativity; the ability to understand the special programs for adults and consider the experiences of other teachers, be familiar with appropriate conceptual models that being used in work with older people.
|
2. |
Дубасенюк О. Роль книги, самоосвіти у професійному становленні майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / О. Дубасенюк // Українська полоністика. - 2013. - Вип. 10. - С. 134-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2013_10_18 Йдеться про роль пізнання, значення книги, самоосвіти у професійному становленні майбутнього вчителя у контексті україно-польських досліджень. Виділено етапи розвитку читацької культури, що сприяють зростанню пізнавального інтересу, професійної спрямованості й освіченості студентів, залученню їх до книги, науково-дослідної роботи.
|
3. |
Дубасенюк О. А. Проблема самоосвіти учнівської молоді у працях польських учених [Електронний ресурс] / О. А. Дубасенюк // Українська полоністика. - 2012. - Вип. 9. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2012_9_18 Йдеться про роль самоосвіти у процесі навчання, висвітлено різні погляди польських учених на визначену проблему. Підкреслено перетворюючій духовний і пізнавальний характер самоосвіти, її вплив на розвиток особистості, її здібностей, інтересів, прагнення до творчості, перетворення її у життєву необхідність. Проаналізовано три етапи процесу підготовки молоді до самоосвіти: адаптаційний, інтеграційний, творчий.
|
4. |
Дубасенюк О. Співпраця українських і польських учених: проблема становлення і розвитку науково-педагогічних шкіл [Електронний ресурс] / О. Дубасенюк, О. Антонова // Українська полоністика. - 2012. - Вип. 9. - С. 190-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2012_9_28 Нині під егідою НАПН України і Комітету педагогічних наук Польської академії наук активно розвивається міжнародна наукова співпраця. Особливо активізувалися творчі зв'язки у сфері педагогічної науки. За таких умов уможливлюється проведення спільних наукових форумів, конференцій; видання наукових праць, обмін науковими ідеями, здійснення спільних проектів і програм, організація міжнародних наукових конкурсів. Усе це сприяє розвитку взаєморозуміння, довіри, дружби між народами України і Польщі, встановленню й розширенню контактів між науковими інституціями. У Житомирському державному університеті імені Івана Франка 17 - 21 жовтня 2012 року відбулася міжнародна науково-практична конференція на тему "Становлення і розвиток науково-педагогічних шкіл: проблеми, досвід, перспективи" згідно з планом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Національної Академії педагогічних наук України. У конференції брали участь науковці з Вищої педагогічної школи у Варшаві, Інституту педагогічної освіти та освіти дорослих НАПН України та з багатьох вищих навчальних закладів різних регіонів України.
|
5. |
Дубасенюк О. Розвиток емоційно-ціннісної сфери особистості майбутніх учителів як чинник професіоналізації педагогічних дій [Електронний ресурс] / О. Дубасенюк // Естетика і етика педагогічної дії. - 2011. - Вип. 2. - С. 6-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2011_2_3
|
6. |
Дубасенюк О. А. Світоглядні та методологічні принципи креативності в освітній системі сьогодення [Електронний ресурс] / О. А. Дубасенюк, О. М. Власенко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 63. - С. 232-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_63_48
|
7. |
Дубасенюк О. А. Формувальний зміст духовно-моральних цінностей майбутніх учителів [Електронний ресурс] / О. А. Дубасенюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Психологія і педагогіка. - 2014. - Вип. 27. - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2014_27_12
|
8. |
Дубасенюк О. Проблема становлення і розвитку науково-педагогічних шкіл [Електронний ресурс] / О. Дубасенюк, О. Антонова // Рідна школа. - 2012. - № 12. - С. 65-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_12_15
|
9. |
Дубасенюк О. А. Формування у майбутніх педагогів-дослідників системи методологічних знань [Електронний ресурс] / О. А. Дубасенюк // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2015. - Вип. 2. - С. 76-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2015_2_9
|
10. |
Дубасенюк О. Модернізація системи освіти у контексті ідей відомого польського дидакта Ч. Купісевича [Електронний ресурс] / О. Дубасенюк // Українська полоністика. - 2014. - Вип. 11. - С. 234-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2014_11_29 Проаналізовано погляди відомого польського дидакта Ч. Купісевича щодо модернізації системи освіти і шляхів підвищення ефективності процесу навчання: обов'язковість навчання і виховання, безперервність освіти, горизонтальна і вертикальна "прохідність" системи освіти; всебічні можливості навчання і виховання, широкий профіль підготовки, гнучкість системи освіти.
|
11. |
Дубасенюк О. Рецензії [Електронний ресурс] / О. Дубасенюк, Н. Місяць // Українська полоністика. - 2014. - Вип. 11. - С. 270-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2014_11_33
|
12. |
Вознюк О. Проблема організації знань у системі професійної підготовки вищої школи [Електронний ресурс] / О. Вознюк, О. Дубасенюк // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2010. - Вип. 2. - С. 133-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2010_2_18
|
13. |
Дубасенюк О. А. Компетентнісний підхід як чинник професіоналізації вищої освіти [Електронний ресурс] / О. А. Дубасенюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 15. - С. 161-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_15_52
|
14. |
Дубасенюк О. А. Особливості психолого-педагогічної регіональної підготовки майбутніх учителів як основи їх професійного становлення [Електронний ресурс] / О. А. Дубасенюк, О. В. Вознюк // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2011. - № 34. - С. 111-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2011_34_28
|
15. |
Дубасенюк О. Рецензія на книгу "koncepcje i dokonania pedagogiczne Profesora Nelli G. Nyczkało. Wybór artykułów opublikowanych w Polsce" [Електронний ресурс] / О. Дубасенюк // Порівняльна професійна педагогіка. - 2015. - № 5(1). - С. 209-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2015_5(1)__33
|
16. |
Дубасенюк О. А. С. Макаренко – видатний педагог-новатор ХХ століття [Електронний ресурс] / О. Дубасенюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2018. - № 2. - С. 235-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2018_2_24
|
17. |
Дубасенюк О. А. Проблеми педевтології у дослідженнях польських та українських учених [Електронний ресурс] / О. А. Дубасенюк // Українська полоністика. - 2016. - Вип. 13. - С. 165-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2016_13_15 Розглянуто важливу галузь педагогічних знань - педевтологія. Проаналізовано педевтологічні праці польських учених, зокрема концепції професійної підготовки вчителів. Виокремлено стратегічні орієнтири дослідження у сфері педевтології: професійні компетенції вчителя; орієнтації та цінності в професійній діяльності педагога; учитель як особистість у взаєминах з учнями; "ефективний учитель"; суспільно-економічний статус учителя. Виявлено певні здобутки вітчизняних науковців у цій галузі педагогічних знань та намічено перспективи її розвитку.
|
18. |
Дубасенюк О. А. Особливості інтегрованого навчання в початковій школі Польщі та роль учителя в умовах освітніх змін [Електронний ресурс] / О. А. Дубасенюк // Українська полоністика. - 2017. - Вип. 14. - С. 73-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2017_14_10 Показано особливості інтегрованої освіти в Польщі та необхідність переосмислення професійного профілю вчителя інтегрованого початкового навчання. Науковцями обгрунтовано теорію і практику у сфері інтегрованої освіти в ретроспективному й сучасному контексті. Висвітлено сутність інтегрованого навчання, яке полягає у тому, щоб створити умови для учнів щодо пізнання і розуміння світу.
|
19. |
Дубасенюк О. А. 7-ий Польсько-український / українсько-польський форум "Освіта для майбутнього" відкриває перспективи розвитку подальшої наукової співпраці [Електронний ресурс] / О. А. Дубасенюк // Українська полоністика. - 2017. - Вип. 14. - С. 178-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Up_2017_14_20
|
20. |
Дубасенюк О. Особливості структури педагогічної діяльності вчителя в контексті сучасних наукових підходів [Електронний ресурс] / О. Дубасенюк // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогіка. - 2017. - Вип. 1. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vknutshp_2017_1_8
|
| |