Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100769/2015/5(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Порівняльна професійна педагогіка
: наук. журн..- Київ-Хмельницький

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Wilsz J. Theoretical analysis of occupational development aspects from the viewpoint of the personality's constant. - C. 8-17.
  4. Desyatov T. Professional training of future teachers in foreign countries in terms of intercultural interaction of educational space objects. - C. 18-23.
  5. Semenog O. Training of Masters in Philology in Ukraine and abroad: search for educational strategies. - C. 24-30.
  6. Biletska I. Organizational principles and content of early foreign language learning in the USA. - C. 31-36.
  7. Mukan N., Havrylyuk M., Stolyarchuk L. Theoretical framework of leadership in higher education of England and Wales. - C. 37-43.
  8. Baranovska L., Zasluzhena A. Content peculiarities of Bachelors’ in English Language and Literature training at universities of Switzerland Confederation. - C. 44-49.
  9. Bazyl L. Literary competence of future philology teachers’ professional development (based on the educational experience of Germany). - C. 50-56.
  10. Branitska T. The formation of future socionomic experts’ conflictological culture in Germany and Austria. - C. 57-64.
  11. Voliarska O. Professional training of the unemployed: foreign and native tendencies. - C. 65-70.
  12. Chychuk V. Approaches to training teachers of adults in the UK. - C. 71-76.
  13. Kornuta O., Pryhorovska T. Problems of technical standards teaching in the context of the globalization and euro-integration in higher education system of Ukraine. - C. 77-82.
  14. Kobryn N. Medical informatics specialty in the developed English-speaking countries: the terminology comparative analysis. - C. 83-88.
  15. Gotsuliak K. Primary teachers’ professional training in the system of postgraduate education in the light of differentiating teaching: Irish experience. - C. 89-94.
  16. Hizhynska T. Professional training programs of Masters in adult education at universities of Germany. - C. 95-101.
  17. Zembytska M. Supporting novice teachers through mentoring and induction in the United States. - C. 102-108.
  18. Korzhynska T. Comparative analysis of theoretical approaches to professional training of the future customs officers in the system of higher education of Ukraine and Poland. - C. 109-115.
  19. Kostina L. Teacher professional development strategies in Australian government and professional associations documents. - C. 116-121.
  20. Bilyk V. Peculiarities of design competence formation in future clothing engineering educators in Ukraine and foreign countries. - C. 122-127.
  21. Десятов Т. Професійна підготовка майбутніх учителів у зарубіжних країнах в умовах міжкультурної взаємодії об’єктів освітнього простору. - C. 128-133.
  22. Семеног О. Підготовка магістрів з філології в Україні та за кордоном: пошук освітніх стратегій. - C. 134-140.
  23. Білецька І. Організаційні засади та зміст раннього іншомовного навчання у США. - C. 141-147.
  24. Барановська Л., Заслужена А. Особливості змісту підготовки бакалавра з англійської мови та літератури в університетах Швейцарської Конфедерації. - C. 148-153.
  25. Базиль Л. Літературознавча компетентність у професійному розвитку майбутніх учителів-філологів (на матеріалі освітнього досвіду Німеччини). - C. 154-161.
  26. Браніцька Т. Формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери у Німеччині та Австрії. - C. 162-169.
  27. Волярська О. Професійна підготовка безробітних: зарубіжні та вітчизняні тенденції. - C. 170-175.
  28. Кобрин Н. Спеціальність "медична інформатика" у розвинутих англомовних країнах: порівняльний аналіз термінології. - C. 176-181.
  29. Гіжинська Т. Програми професійної підготовки магістрів у галузі освіти дорослих в університетах Німеччини. - C. 182-188.
  30. Коржинська Т. Компаративний аналіз теоретичних підходів до професійної підготовки майбутніх митників у системі вищої освіти України та Республіки Польща. - C. 189-195.
  31. Костіна Л. Стратегії професійного розвитку вчителів у документах уряду та професійних асоціацій Австралії. - C. 196-202.
  32. Білик В. Особливості формування проектувальної компетентності у майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю в Україні та зарубіжних країнах. - C. 203-208.
  33. Дубасенюк О. Рецензія на книгу "koncepcje i dokonania pedagogiczne Profesora Nelli G. Nyczkało. Wybór artykułów opublikowanych w Polsce". - C. 209-212.
  34. Правила оформлення і подання рукописів. - C. 213-219.
2015
№ 5(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського