Пошуковий запит: (<.>A=Грудинін Б$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Грудинін Б. О. Формування інформаційної компетентності учнів у процесі проектної діяльності [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 109. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_109_11
|
2. |
Грудинін Б. Технологія web-quest у навчальному процесі з фізики в загальноосвітній школі [Електронний ресурс] / Б. Грудинін // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(2). - С. 103-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(2)__17
|
3. |
Грудинін Б. Організація дослідницької діяльності учнів у процесі навчання фізики як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Б. Грудинін // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2014. - Вип. 49. - С. 42-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2014_49_8
|
4. |
Грудинін Б. О. Готовність студентів до використання інновацій у процесі майбутньої професійної діяльності [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2014. - № 1(1). - С. 66-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2014_1(1)__16
|
5. |
Грудинін Б. Про результати виконання учнями дослідницьких проектів із фізики [Електронний ресурс] / Б. Грудинін // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 1. - С. 116-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_1_13 Розглянуто можливості використання в навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу технології проектної діяльності учнів з фізики. Наведено приклади виконання учнями проектних задач. Зазначено, що проектна діяльність – це спільна навчально-пізнавальна діяльність учителя і учнів, яка з позиції вчителя направлена на засвоєння учнями знань у тісному зв’язку з реальною життєвою практикою, формування у них специфічних умінь і навиків, завдячуючи системній організації проблемно орієнтованого навчального пошуку, а з позиції учнів дає можливість останнім виконувати певні завдання в групі, максимально використовуючи при цьому свої можливості. Наголошено, що важливою умовою проектної діяльності є наявність в учнів уявлень про кінцевий продукт діяльності, етапи виконання проектного завдання, і, звичайно, зацікавленості тематикою проекту. Констатовано, що метод проектів в навчальному процесі – це потужний стимул, який дозволяє формувати в учнів необхідні знання і пізнавальні прийоми, а також розвиває мотивацію навчальної діяльності, самостійність.Рассмотрены возможности использования в учебно-воспитательном процессе общеобразовательного учебного заведения технологии проектной деятельности учащихся по физике. Приведены примеры выполнения учениками проектных задач. Отмечено, что проектная деятельность – это совместная учебно-познавательная деятельность учителя и учеников, которая с позиции учителя направлена на усвоение учащимися знаний в тесной связи с реальной жизненной практикой, формирование у них специфических умений и навыков, благодаря системной организации проблемно ориентированного учебного поиска , а с позиции учащихся дает возможность последним выполнять определенные задачи в группе, максимально используя при этом свои возможности. Отмечено, что важным условием проектной деятельности является наличие у учащихся представлений о конечном продукте деятельности, этапы выполнения проектного задания, и, конечно, заинтересованности тематикой проекта. Констатировано, что метод проектов в учебном процессе – это мощный стимул, который позволяет формировать у учащихся необходимые знания и познавательные приемы, а также развивает мотивацию учебной деятельности, самостоятельность.The article deals with the peculiarities of using project technology in Physics by pupils at secondary schools in the process of education. The examples of project tasks done by the pupils are given. It is noted that project activity is a common educational and cognitive activity performed by a teacher and pupils, which from the teacher’s perspective is aimed at mastering knowledge by pupils in close connection with real life practice, at formation of their special skills, thanks to the systematic organization of the problem-oriented educational search, and from the pupils’ perspective it enables pupils to carry out certain tasks within the group, and the pupils do their best. It is stressed that an important condition for the project activity is the realization by the pupils of the final product of their activity, understanding of the stages concerning the project tasks fulfillment, and, of course, it is necessary for the pupils to be interested in the project. It is stated that project method used in the process of training is a strong incentive that helps the pupils to acquire necessary knowledge and cognitive techniques, and develops the motivation of educational activity, self-dependence.
|
6. |
Грудинін Б. О. Педагогічна взаємодія: вимоги в контексті особистісно орієнтованої освітньої парадигми [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 5. - С. 245-255. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_5_31
|
7. |
Грудинін Б. О. Готовність майбутніх фахівців до використання інновацій у педагогічній діяльності [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 78-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_27
|
8. |
Грудинін Б. О. Особливості національного етапу міжнародного конкурсу науково-технічної творчості школярів INTEL ISEF 2014-2015 [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 127. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_127_7
|
9. |
Грудинін Б. О. Йосип Шкловський: до 100-річчя від дня народження вченого [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2015. - Вип. 16. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2015_16_4
|
10. |
Грудинін Б. О. Проблеми взаємодії школи та вишу в контексті організації дослідницької діяльності учнів і студентів з фізики та астрономії [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 138. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2016_138_8
|
11. |
Грудинін Б. О. Педагогічне моделювання як технологія розвитку дослідницької компетентності старшокласників у процесі навчання фізики [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 2. - С. 236-245. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_2_31
|
12. |
Грудинін Б. О. Пропедевтика дослідницької компетентності учнів старших класів у процесі навчання фізики [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2016. - Вип. 22. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2016_22_9
|
13. |
Грудинін Б. О. Мотиваційна спрямованість учнів на навчально-дослідницьку діяльність (статистичні дані) [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Український педагогічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 77-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2017_1_12
|
14. |
Грудинін Б. О. Проекти з фізики: сторінками науково-методичних журналів [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 146. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_146_30
|
15. |
Грудинін Б. О. Педагогічна модель розвитку дослідницької компетентності старшокласників у процесі навчання фізики [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2015. - Вип. 21. - С. 187-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2015_21_65
|
16. |
Грудинін Б. О. Дослідницька діяльність учнів у системі малої академії наук України (деякі статистичні дані проведення всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт) [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 71(1). - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_71(1)__4
|
17. |
Грудинін Б. О. Результати дослідження ефективності авторської моделі розвитку дослідницької компетентності старшокласників з фізики [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 3. - С. 167-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vgnpu_2017_3_24
|
18. |
Грудинін Б. Удосконалення програмного коду розрахунку характеристик зірок [Електронний ресурс] / Б. Грудинін // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2015. - Вип. 8(3). - С. 97-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2015_8(3)__19
|
19. |
Грудинін Б. О. Педагогічні умови реалізації моделі розвитку дослідницької компетентності учнів старших класів з фізики [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2016. - Вип. 9(1). - С. 79-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2016_9(1)__13
|
20. |
Грудинін Б. О. Результати всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт в системі малої академії наук України [Електронний ресурс] / Б. О. Грудинін // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_6 Мета роботи - аналіз проблеми залучення учнів старших класів загальноосвітньої школи до дослідницької діяльності в системі Малої академії наук України (МАНУ). Використано теоретичні методи дослідження, а саме: групування та систематизація статистичних даних з метою виявлення спільного та особливого, та встановлення загальних принципів. Результатом роботи став аналіз та систематизація статистичних даних щодо проведення Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАНУ в форматі роботи відділень фізико-математичного та технічного спрямувань. На основі статистичних даних продемонстровано, що на сучасному етапі МАНУ забезпечує процес виявлення та відбору обдарованих дітей; розвиток їх здібностей; духовного, інтелектуального, творчого розвитку підростаючого покоління; створення умов для соціального та професійного самовизначення особистості; виховання майбутньої творчої та наукової зміни. До складу МАНУ сьогодні входять 27 регіональних територіальних відділень, які координують роботу районних і міських територіальних відділень і наукових товариств учнів. На районному та міському рівнях успішно працюють територіальні відділення - малі академії наук учнівської молоді як окремі юридичні особи, або як підрозділи навчальних закладів, визначених відповідними управліннями освіти та науки. Їх загальна кількість становить близько тисячі. Щороку в системі МАНУ працюють понад 7 тисяч наукових секцій, гуртків та інших творчих об'єднань. Наукова новизна публікації - систематизовано статистичні дані за період 2013 - 2017 рр. щодо роботи відділень фізико-математичного та технічного спрямувань МАНУ окремо за обласними (республіканськими) центрами, містами (районними центрами) та селами (селищами міського типу).
|
| |