Пошуковий запит: (<.>A=Гришак С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Гришак С. М. Вплив ідей ліберального фемінізму на генезис гендерних досліджень [Електронний ресурс] / С. М. Гришак // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2013. - № 4. - С. 10-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2013_4_4
|
2. |
Гришак С. М. Організація позанавчальної діяльності студентів коледжу в процесі соціалізації на основі гендерного підходу [Електронний ресурс] / С. М. Гришак, Н. С. Шабаєва // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - № 2. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spttp_2013_2_8 Обгрунтовано організацію позанавчальної діяльності студентів коледжу у процесі соціалізації на основі гендерного підходу, що потребує перегляду методологічних та ідеологічних орієнтирів виховання студентської молоді з позиції ідеї гендерної рівності. Ідея гендерної рівності, поєднуючи всі компоненти системи позанавчальної діяльності, тобто зміст, принципи, завдання й напрямки виховання, педагогічні технології, у результаті сприятиме визначенню певних шляхів створення сприятливих умов для розвитку здібностей студента незалежно від статі, а також партнерської гендерної взаємодії вихователя й студентів.
|
3. |
Гришак С. М. Організація навчання студентів в умовах кооперації як фактор набуття ними досвіду егалітарної гендерної взаємодії [Електронний ресурс] / С. М. Гришак. // Науковий вісник Донбасу. - 2010. - № 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2010_3_4
|
4. |
Гришак С. М. Проблеми становлення гендерної освіти в пострадянських суспільствах [Електронний ресурс] / С. М. Гришак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2012. - № 19(2). - С. 125-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2012_19(2)__17 Розглянуто спільні проблеми становлення гендерної освіти в суспільствах пострадянського простору, серед яких - вплив загальних політичних процесів, спільна радянська соціалізація, тенденція вкорінення гендерних теорій у національний контекст, близькі контакти з міжнародними організаціями по інтеграції гендерних досліджень, просування гендерних програм в освіті "знизу", обмеженість навчальних ресурсів. Визначено, що початок розвитку гендерної освіти в знов утворених державах після розпаду радянського союзу припадає на другу половину 90-х рр.
|
5. |
Гришак С. М. Міжнародні правові стандарти ООН щодо рівності жінок і чоловіків як чинник розвитку ґендерної освіти на пострадянському просторі [Електронний ресурс] / С. М. Гришак // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2016. - Вип. 3. - С. 229-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2016_49_25
|
6. |
Гришак С. М. Стандарти гендерної рівності ради Європи як нормативно-правове підґрунтя розвитку гендерної освіти в пострадянських країнах [Електронний ресурс] / С. М. Гришак // Освітологічний дискурс. - 2017. - № 3-4. - С. 269-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2017_3-4_23
|
7. |
Гришак С. М. Сутність та особливості гендерної культури як теоретичне підґрунтя її формування у студентської молоді [Електронний ресурс] / С. М. Гришак, І. В. Калько. // Науковий вісник Донбасу. - 2014. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2014_4_5 Здійснено аналіз сутності гендерної культури та виявлено її особливості. У результаті вивчення підходів науковців до визначення поняття, надано власне розуміння досліджуваного феномену й окреслено певні його особливості: гендерна культура поєднує два поняття - "гендер" і "культура", серед яких поняття гендеру вважаємо ключовим; гендерна культура є цілісною системою, що має певну структуру й відповідні функції; як і культура загалом, використовується суспільством для збереження й передачі гендерного досвіду; гендерна культура структурується за чоловічим або жіночим варіантом ("культура жінки" та "культура чоловіка"); гендерна культура - це особливий вид культури, властивий як суспільству в цілому, так і конкретній людині зокрема; буває патріархатного чи егалітарного типів; гендерна культура передбачає формування уявлень у підростаючого покоління про життєве призначення жінок і чоловіків. Критерієм її сформованості є встановлення егалітарних гендерних уявлень щодо взаємодії статей.
|
8. |
Гришак С. М. Створення нормативно-правової бази з гендерної рівності як провідна тенденція розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн [Електронний ресурс] / С. М. Гришак // Education and pedagogical sciences. - 2017. - № 2. - С. 14-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2017_2_3
|
9. |
Гришак С. М. Аналіз гендерних уявлень сучасної студентської молоді в процесі соціалізації [Електронний ресурс] / С. М. Гришак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2015. - № 2(2). - С. 174-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2015_2(2)__25
|
10. |
Гришак С. М. Критика традиційної системи освіти пострадянських країн: гендерний аспект [Електронний ресурс] / С. М. Гришак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 6(2). - С. 139-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_6(2)__21
|
11. |
Гришак С. М. Соціально-економічні передумови формування політики гендерної рівності в системі освіти пострадянських суспільств (90-ті роки ХХ ст.) [Електронний ресурс] / С. М. Гришак // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 1(1). - С. 21-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_1(1)__5
|
12. |
Гришак С. М. Етапи становлення та розвитку гендерної освіти у вищій школі пострадянських країн [Електронний ресурс] / С. М. Гришак // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2018. - № 4. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texcped_2018_4_8
|
13. |
Гришак С. М. Міжнародні стратегії просування рівності жінок і чоловіків як фактор розвитку гендерної політики в галузі освіти на пострадянському просторі [Електронний ресурс] / С. М. Гришак // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2013. - № 1. - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2013_1_3
|