Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=EJ000075/2017/3-4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Освітологічний дискурс
: наук. електрон. вид..- Київ
Osvìtologìčnij diskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Батечко Н. Г. Феномен якості вищої освіти в сучасному науковому дискурсі. - C. 1-16.
  4. Гончаренко-Закревська Н. В. Інноваційні підходи щодо розвитку особистості і формування поведінки дитини в педагогічній спадщині С. Френе. - C. 17-29.
  5. Таможська І. В. Життєпис та науково-педагогічна діяльність приват-доцента О. М. Грена. - C. 30-42.
  6. Літіченко О. Д. Ідеї трудового виховання дітей дошкільного віку у 50-х роках ХХ століття на сторінках педагогічної преси. - C. 43-56.
  7. Башкір О. І. Місце педагогіки в системі педагогічної освіти України в історичному дискурсі XIX – початку XX ст.. - C. 57-70.
  8. Твердохліб Т. С. Викладання гомілетики як педагогічно орієнтованої дисципліни в Київській духовній академії (1819–1869 рр.). - C. 71-83.
  9. Горбань О. В. Освітній потенціал православного віровчення про "живе". - C. 84-95.
  10. Додонова В. І. Релігійна раціоналізація та її значення для появи модерних освітніх інституцій. - C. 96-108.
  11. Попович А. С. Теоретичні аспекти реалізації принципу історизму на заняттях зі стилістики української мови у вищій школі. - C. 109-121.
  12. Прошкін В. В., Астаф’єва М. М., Радченко С. С. Геометричні задачі на побудову як дієвий інструментарій формування навичок ХХІ століття. - C. 122-136.
  13. Васьківська Г. О. Дидактичні аспекти реалізації міждисциплінарних зв'язків у процесі фахової підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 137-149.
  14. Кошіль О. П. Освітнє середовище дошкільного навчального закладу: ґенеза та сутнісний зміст поняття. - C. 150-162.
  15. Музика О. О. Ціннісно-мотиваційні аспекти педагогічної взаємодії викладача і студентів. - C. 163-172.
  16. Пищик О. В. Сучасні погляди на систему управління педагогічним колективом в професійно-технічному навчальному закладі. - C. 173-185.
  17. Подчерняєва Н. Д. Культура міжнаціонального спілкування старшокласників: сутність поняття. - C. 186-199.
  18. Купрій Т. Г. Імагологічні виміри "іншого/чужого" в студентському середовищі (на матеріалах емпіричної розвідки). - C. 200-212.
  19. Бровко К. А. Феномен корпоративної культури особистості в контексті освітологічних знань. - C. 213-220.
  20. Паламар С. П. Проблема формування духовно-моральних цінностей студентів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу. - C. 221-234.
  21. Козак Л. В. Сучасна дошкільна освіта: європейський досвід розвитку. - C. 235-251.
  22. Братко М. В. Система освіти США: структура, традиції управління, особливості вищої освіти. - C. 252-268.
  23. Гришак С. М. Стандарти гендерної рівності ради Європи як нормативно-правове підґрунтя розвитку гендерної освіти в пострадянських країнах. - C. 269-284.
  24. Загородня А. А. Компаративний аналіз професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі. - C. 285-295.
  25. Кириченко О. С. Критерії формування готовності до професійної діяльності інженерів на основі 3D-моделювання. - C. 296-308.
  26. Трач Ю. В. VR-технології як метод і засіб навчання. - C. 309-322.
  27. Bacurovska I. Ways to integrate European massive open online courses in Ukraine`s University education. - C. 323-337.
  28. Бісмак О. В. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації. - C. 338-351.
2017
№ 3-4 (18-19)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського