Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69372:Пед./2012/19(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка
.- Полтава. Педагогічні науки
Vìsnik Lugansʹkogo nacìonalʹnogo unìversitetu ìmenì Tarasa Ševčenka. Fìlologìčnì nauki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Соціальна та педагогічна робота з різними категоріями клієнтів

  4. Архипова С. П. Освіта як чинник соціального захисту дорослих, які перебувають у складних життєвих ситуаціях. - C. 6-19.
  5. Данко Д. В. Теоретичні засади технологізації медико-соціальної роботи. - C. 20-25.
  6. Епштейн І. С. Основні аспекти соціальної адаптації дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху. - C. 25-29.
  7. Костючек М. Ф. Сутність і зміст соціально-педагогічної реабілітації дітей, постраждалих від торгівлі людьми. - C. 29-39.
  8. Отрощенко Н. Л. Формування й розвиток соціальної відповідальності у процесі профорієнтаційної роботи соціального педагога зі старшокласниками. - C. 39-46.
  9. Сьомкіна І. С. Інформаційно-аналітичне забезпечення як організаційна складова роботи ЦСССДМ з неблагополучними сім’ями. - C. 46-59.
  10. Організація виховної діяльності в різних інститутах соціалізації

  11. Бєлецька І. В. Діяльність клубних об’єднань за місцем проживання як специфічна умова дозвіллєвої соціалізації підлітків. - C. 60-67.
  12. Доннік М. С. Погляд на дефініцію "соціалізація” з точки зору наук про людину. - C. 67-75.
  13. Заварова Н. В. Організація діяльності закладів соціальної реабілітації системи освіти України. - C. 75-81.
  14. Лисенко Ю. О. Соціально-педагогічні умови просоціального становлення молодіжної субкультури засобами сучасної естрадної музики. - C. 81-91.
  15. Суханова С. В. Територіальна громада – середовище соціалізації молоді з обмеженими можливостями. - C. 92-97.
  16. Тесленко В. В. Особливості розвитку громадянського суспільства в Україні. Профспілки, молодіжні та нові соціальні рухи. - C. 98-106.
  17. Шароватова О. П. Сучасний соціокультурний аспект проблеми безпеки. - C. 106-118.
  18. Проблеми гендерної соціалізації

  19. Алдакимова О. В. Проблема формирования представлений о материнстве у современных женщин России. - C. 119-124.
  20. Гришак С. М. Проблеми становлення гендерної освіти в пострадянських суспільствах. - C. 125-132.
  21. Павлюк Н. В. Рівень сексуальної вихованості розумово відсталих старшокласників як предмет соціально-педагогічного дослідження. - C. 132-138.
  22. Шабаєва Н. С. Концептуальні основи удосконалення гендерної соціалізації студентів коледжу в позанавчальній діяльності. - C. 138-143.
  23. Сирітство як соціально-педагогічна проблема

  24. Бондаренко В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, з 1990 р. до 2011 р. - C. 144-154.
  25. Волобуева Н. А. К вопросу о повышении педагогической компетенции приемных родителей, воспитывающих ребенка-сироту. - C. 154-160.
  26. Кальченко Л. В. Соціальне сирітство як суспільне явище: поняття і причини виникнення. - C. 160-170.
  27. Терновець О. М. Соціальне сирітство як соціально-педагогічна категорія. - C. 170-179.
  28. Харченко Л. Г., Тунтуєва С. В. Сімейні форми виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в діяльності Міжнародної благодійної організації "Благодійний фонд "СОС Дитяче Містечко". - C. 180-185.
  29. Шпак В. П. Особливості соціального розвитку дітей-сиріт в умовах державних закладів опіки. - C. 186-195.
  30. Девіантна поведінка дітей як предмет соціально-педагогічних досліджень

  31. Андрєєв Ю. С. Теоретичні передумови прояву та попередження агресивної поведінки серед дітей та підлітків. - C. 196-204.
  32. Золотова Г. Д. Сутність і зміст ігрової залежності дітей. - C. 204-212.
  33. Козубовський Р. В. Підготовка майбутніх соціальних працівників до профілактичної роботи з неповнолітніми, схильними до девіантної поведінки. - C. 212-218.
  34. Соціально-педагогічна робота з неповнолітніми правопорушниками

  35. Дуванська К. О. Реабілітація неповнолітніх, засуджених до покарань не пов’язаних з позбавленням волі, у діяльності кримінально-виконавчої інспекції: соціально-педагогічний аспект. - C. 219-225.
  36. Мотунова Н. В. Кримінальна міліція у справах дітей як суб’єкт профілактики правопорушень серед неповнолітніх. - C. 225-234.
  37. Пастух Н. В. Психолого-педагогічні та соціально-криміналістичні чинники злочинності неповнолітніх. - C. 234-241.
  38. Підготовка пенітенціарного персоналу до соціально-педагогічної роботи із засудженими

  39. Караман О. Л. Професійний портрет соціального педагога пенітенціарного закладу для неповнолітніх. - C. 242-249.
  40. Третяк О. С. Підвищення кваліфікації як засіб удосконалення фахової підготовки пенітенціарного персоналу до проведення соціальної роботи. - C. 249-259.
  41. Відомості про автора. - C. 260-262.
2012
№ 19(2) (254)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського