Пошуковий запит: (<.>A=Гладуш В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 42
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Гладуш В. З історії становлення методичних служб в Україні [Електронний ресурс] / В. Гладуш // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 3. - С. 27-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_3_9 З метою здійснення теоретичного аналізу діяльності методичних служб в Україні і творчого використання набутого ними досвіду розглянуто їх становлення і розвиток в кінці 1940 - на початку 1960-х рр. Охарактеризовано особливості організації та напрямки методичної роботи, яку проводили відділи народної освіти та обласні інститути вдосконалення вчителів. Констатовано, що створені в Україні після закінчення Великої Вітчизняної війни навчально-методичні підрозділи й установи значно поліпшували ефективність методичної роботи в школах і підвищували рівень післядипломної освіти педагогічних працівників.С целью проведения теоретического анализа методических служб в Украине и творческого использования накопленного ими опыта рассмотрено их становление и развитие в конце 1940 - в начале 1960-х гг. Охарактеризованы особенности организации и направления методической работы, которую проводили отделы народного образования и институты усовершенствования учителей. Констатировано, что созданные в Украине после окончания Великой Отечественной войны учебно-методические подразделения и учреждения значительно улучшали эффективность методической работы в школах и повышали уровень последипломного образования педагогических работников.It is considered the formation and development of teaching method's services in Ukraine in the late 1940 - early 1960s. Author described the organization and directions of methodical which was done by Departments of Education and the Regional Teacher Training Institutions.
|
2. |
Гладуш В. А. Особливості післядипломної освіти педагогів спеціальних навчально-виховних закладів у розвинених країнах Європи [Електронний ресурс] / В. А. Гладуш // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 3. - С. 46-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2012_3_8
|
3. |
Гладуш В. А. Роль громадсько-педагогічних організацій у становленні післядипломної освіти учителів спеціальної школи на початку ХХ ст [Електронний ресурс] / В. А. Гладуш // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 9. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_9_16
|
4. |
Гладуш В. А. Розвиток теорії логопедії в Україні: історичний аспект [Електронний ресурс] / В. А. Гладуш // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 442-450. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_56
|
5. |
Гладуш В. А.Шляхи вдоскон алення професійної підготовки логопедів в Україні (1960-ті рр.) [Електронний ресурс] / В. А.Шляхи вдоскон Гладуш // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 1. - С. 56-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_1_9
|
6. |
Гладуш В. Становлення методичних служб в Україні (історичний аспект) [Електронний ресурс] / В. Гладуш // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 1. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_1_9
|
7. |
Гладуш В. Особливості формування іміджу професії корекційного педагога [Електронний ресурс] / В. Гладуш // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 4. - С. З-7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_4_2
|
8. |
Гладуш В. Особенности развития системы педагогического образования в Китае [Електронний ресурс] / В. Гладуш, Син Мен // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 5. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_5_7
|
9. |
Гладуш В. А. Внесок академіка В. І. Бондаря та його наукової школи в теорію та історію спеціальної педагогіки й психології [Електронний ресурс] / В. А. Гладуш // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 24. - С. 55-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_24_15
|
10. |
Гладуш В.А. Bнесок професора І. П. Колесника у розвиток системи післядипломної педагогічної освіти дефектологів [Електронний ресурс] / В.А. Гладуш // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2014. - Вип. 26. - С. 47-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2014_26_12
|
11. |
Гладуш В. А. Культура взаємин суб’єктів педагогічного процесу як актуальна проблема педагогіки здоров’я [Електронний ресурс] / В. А. Гладуш // Вісник Придніпровської державної академії будівництва та архітектури. - 2014. - № 12. - С. 13-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpabia_2014_12_7
|
12. |
Гладуш В. А. Внесок академіка В.М. Синьова та його наукової школи у професійне становлення фахівців корекційної освіти [Електронний ресурс] / В. А. Гладуш // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 23(1). - С. 29-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2013_23(1)__6
|
13. |
Гладуш В. А. Особливості становлення післядипломної освіти дефектологів на початку ХХ ст. [Електронний ресурс] / В. А. Гладуш // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 7. - С. 51-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_7_11
|
14. |
Гладуш В. А. Заочне й очно-заочне навчання як форми післядипломної освіти дефектологів в Україні в повоєнні роки [Електронний ресурс] / В. А. Гладуш // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 9. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_9_5
|
15. |
Гладуш В. А. Республіканський учбово-методичний кабінет спеціальних шкіл: історія, здобутки [Електронний ресурс] / В. А. Гладуш // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 46-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2012_21_12
|
16. |
Гладуш В. А. Науково-педагогічна діяльність професора М. М. Перельмутера [Електронний ресурс] / В. А. Гладуш, І. П. Колесник // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2012_21_13
|
17. |
Гладуш В. А. Тенденції розвитку теорії і практики післядипломної освіти дефектологів в Україні (1950–1990 рр.) [Електронний ресурс] / В. А. Гладуш // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 19(1). - С. 59-69 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_19(1)__7
|
18. |
Гладуш В. А. До питання періодизації розвитку післядипломної освіти дефектологів в Україні(друга половина ХХ – початок ХХІ ст.) [Електронний ресурс] / В. А. Гладуш // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2012. - Вип. 21(2). - С. 62-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2012_21(2)__10
|
19. |
Гладуш В. А. Розвиток післядипломної освіти дефектологів в Україні у 1940-х рр. [Електронний ресурс] / В. А. Гладуш // Вісник післядипломної освіти. - 2011. - Вип. 3. - С. 42-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2011_3_9
|
20. |
Гладуш В. А. Психолого-медико-педагогічні знання та навички, які надавали у Київському фребелівському педінституті [Електронний ресурс] / В. А. Гладуш // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2011. - Вип. 17. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2011_17_11
|
| |