Пошуковий запит: (<.>K=ХАВКІНА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Хавкіна Л. М. Реклама в дискурсі повсякдення [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Інформаційне суспільство. - 2012. - Вип. 16. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2012_16_5
|
2. |
Хавкіна Л. М. Апелювання до категорії символу в сучасному українському рекламному міфі [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Психолінгвістика. - 2012. - Вип. 10. - С. 318-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psling_2012_10_46
|
3. |
Хавкіна Л. Новітні параметри функціонування реклами в Україні у вимірах соціальної та приватної комунікації [Електронний ресурс] / Л. Хавкіна // Вісник КНУКіМ. Сер. : Соціальні комунікації. - 2013. - Вип. 1. - С. 19-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknukim_sk_2013_1_5
|
4. |
Хавкіна Л. Наука та науковці крізь призму реклами [Електронний ресурс] / Л. Хавкіна. // Синопсис: текст, контекст, медіа. - 2014. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stkm_2014_1_8
|
5. |
Хавкіна О. М Алюзії в рекламних текстах [Електронний ресурс] / О. М Хавкіна, М. Малюта // Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах. - 2011. - Вип. 23. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gotvnz_2011_23_10
|
6. |
Хавкіна Л. Віддзеркалення рекламою основних параметрів буття соціуму [Електронний ресурс] / Л. Хавкіна // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2014. - № 3. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2014_3_21
|
7. |
Хавкіна Л. Категорія іміджу в соціокомунікаційному просторі та в системі журналістської освіти [Електронний ресурс] / Л. Хавкіна // Літературний процес: методологія, імена, тенденції. Філологічні науки. - 2014. - № 4. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Litpro_2014_4_20
|
8. |
Хавкіна О. М. Специфіка перекладу української науково-технічної метафори англійською мовою [Електронний ресурс] / О. М. Хавкіна // Нова філологія. - 2013. - № 57. - С. 193-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2013_57_53
|
9. |
Хавкіна О. М. Англійські метафоричні терміни мови комп’ютерних мережевих технологій та інформаційної безпеки. структурно-семантичні особливості та специфіка перекладу українською мовою [Електронний ресурс] / О. М. Хавкіна // Нова філологія. - 2012. - № 50. - С. 209-213. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2012_50_59
|
10. |
Хавкіна Л. Феномен бінарної опозиції як підґрунтя побудови рекламного міфу [Електронний ресурс] / Л. Хавкіна // Збірник праць Науково-дослідного центру періодики. - 2010. - Вип. 2. - С. 350-366. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZPNDZP_2010_2_27
|
11. |
Хавкіна Л. М. Сучасне рекламне середовище України: чинники функціонування на межі соціальної та приватної комунікацій [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 51. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_51_29
|
12. |
Голтвяниця Н. Ю. Друга іноземна мова – допомога чи камінь спотикання? [Електронний ресурс] / Н. Ю. Голтвяниця, О. М. Хавкіна // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Філологічні науки. - 2015. - Кн. 2. - С. 120-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzfn_2015_2_26
|
13. |
Хавкіна О. М. Способи компенсації асиметрії категорії ввічливості в українській та англійській мовах у перекладацькому аспекті [Електронний ресурс] / О. М. Хавкіна // Нова філологія. - 2017. - № 69. - С. 197-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2017_69_39
|
14. |
Хавкіна О. М. Проблеми перекладу "Керівництва МПК з психічного здоров'я та психосоціальної підтримки в умовах надзвичайної ситуації" українською мовою [Електронний ресурс] / О. М. Хавкіна // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філологія. - 2018. - Вип. 18. - С. 321-330. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vmdu_2018_18_46
|
15. |
Хавкіна О. М. Специфіка перекладу англомовних текстів з охорони психічного здоров’я [Електронний ресурс] / О. М. Хавкіна // Нова філологія. - 2019. - № 78. - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Novfil_2019_78_14
|
16. |
Хавкіна Л. М. Репрезентації науки й науковців у рекламному дискурсі [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - Т. 1074, Вип. 5. - С. 59-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2013_1074_5_17
|
17. |
Хавкіна Л. М. Етичні параметри рекламного світу [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2013. - Т. 1074, Вип. 5. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2013_1074_5_21
|
18. |
Хавкіна Л. М. Соціокомунікаційні можливості адаптації та інтеграції осіб із особливими потребами в умовах інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - Т. 1143, Вип. 6. - С. 5-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2014_1143_6_2
|
19. |
Хавкіна Л. М. Видавнича галузь в епоху активних соціокомунікаційних трансформацій. Рецензія на видання: Водолазька С. Радикальні інновації східноєвропейської видавничої галузі: монографія [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2014. - Т. 1143, Вип. 6. - С. 98-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2014_1143_6_25
|
20. |
Хавкіна Л. М. Креативно-функціональні можливості хронотопу в контексті іміджетворення [Електронний ресурс] / Л. М. Хавкіна // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Соціальні комунікації. - 2015. - Вип. 7-8. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhISK_2015_7-8_15
|
| |