Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж29137:С.ком./2015/7-8<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1


Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
.- Харків. Серія, Соціальні комунікації

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бурмака В. П., Михайлин І. Л. На потрібному місці в потрібний час (про харківських журналістів і газету "Панорама"). - C. 5-9.
  4. Кушнір Г. О. Газета Євгена Сверстюка "Наша віра" як феномен української релігійної журналістики. - C. 10-17.
  5. Ломакович С. В. Роль метатексту в міжособистісній комунікації (на матеріалі художньої прози Юрія Андруховича). - C. 17-27.
  6. Починок Ю. М. "Нова журналістика" в українських і польських текстах кінця XX – початку XXI століття: літературні тенденції та інформаційні виклики. - C. 27-36.
  7. Шкоріна І. М. Рецензії в журналістському доробку О. Слісаренка. - C. 36-40.
  8. Кривенко Т. О. Вивчення досвіду впровадження медіаосвіти в Павлоградській загальноосвітній школі І–ІІІ ступенів № 6 (Дніпропетровська область). - C. 41-45.
  9. Петренко С. І. Усе таємне стане явним. До питання про правду як вищу цінність особистості журналіста. - C. 46-51.
  10. Романчук С. М. Семіотична модель осягнення соціальної комунікації. - C. 51-55.
  11. Яворська О. С. Сюжет телепрограми "Критична точка" як приклад порушення професійної етики в журналістському розслідуванні. - C. 55-58.
  12. Лященко А. В. Формування уявлень про рекламу як форму масової комунікації. - C. 59-64.
  13. Подпружнікова О. П. Персонаж як структурно-семантичний компонент рекламної комунікації. - C. 64-68.
  14. Теодорська Л. І. Формування ґендерних стереотипів у "дитячій" рекламі. - C. 69-75.
  15. Хавкіна Л. М. Креативно-функціональні можливості хронотопу в контексті іміджетворення. - C. 76-79.
  16. Бурдіна Е. О. Персоналізація та персоніфікація як ознаки інфотейнменту: розмежування понять. - C. 79-83.
  17. Nechaieva N., Peralta Ye. The stereotypical perception of the profession of journalist: the cinematic aspect. - C. 84-87.
  18. Balaklytskyi M. The art of preaching in the information society. - C. 87-90.
  19. Kuznetsova M. The history of yellow journalism as a sociocommunication phenomenon. - C. 91-93.
  20. Бутиріна М. В. Публіцистика "Літературно-Наукового Вісника" як ментальний код нації. Рецензія на видання: Супрун Л. В. Мовноментальні особливості комунікаційної системи "Літературно-Наукового Вістника". - C. 94-96.
  21. Хавкіна Л. М. Феномен корпоративних медіа в сучасному медіапросторі. Рецензія на видання: Олтаржевський Д. О. Основи та методи діяльності сучасних корпоративних медіа. - C. 96-99.
2015
Вип. 7-8
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського