Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (9)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Ярошинська О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Ярошинська О. 
Середовищний підхід в професійній освіті: теоретичні засади та перспективи впровадження [Електронний ресурс] / О. Ярошинська // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 4(1). - С. 104-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_4(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 248.603 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Ярошинська О. 
Формування фахової компетентності майбутніх учителів початкової школи в умовах освітнього середовища професійної підготовки [Електронний ресурс] / О. Ярошинська // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2013. - № 7. - С. 230-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_7_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.759 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Ярошинська О. 
Наукове стажування як одна із форм підвищення професійної майстерності викладача вищої школи [Електронний ресурс] / О. Ярошинська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - № 27. - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_27_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.993 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Ярошинська О. О. 
Категорія "середовище" та міждисциплінарних підхід у представленні моделей середовища [Електронний ресурс] / О. О. Ярошинська // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 40(2). - С. 39-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_40(2)__9
Попередній перегляд:   Завантажити - 355.372 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Ярошинська О. О. 
Освіта як невід’ємний конструкт поняття "освітнє середовище професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів" [Електронний ресурс] / О. О. Ярошинська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 430-441. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_55
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.932 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Ярошинська О. О. 
Освітній простір вищого навчального закладу як континуум для проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх фахівців [Електронний ресурс] / О. О. Ярошинська // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 35. - С. 558-567. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_35_80
Попередній перегляд:   Завантажити - 363.311 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Ярошинська О. 
Витоки дослідження середовища як педагогічного феномену [Електронний ресурс] / О. Ярошинська // Історико-педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 1. - С. 37-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2014_1_6
Проаналізовано ідеї вітчизняних педологів, представників "педагогіки середовища" початку XX ст. щодо взаємодії середовища та дитини. Висвітлено роль середовища у її вихованні. Охарактеризовано дослідження, які в тій чи іншій мірі представляють витоки дослідження середовища як педагогічного феномену. Розкрито питання зародження інтересу до проблеми створення середовища як одного з найважливіших факторів розвитку особистості. З’ясовано, що погляди науковців щодо практичного використання можливостей середовища були різними, окремі питання викликали гостру дискусію.Проанализированы идеи отечественных педологов, представителей "педагогики среды" начала XX в. по взаимодействию среды и ребенка. Освещена роль среды в ее воспитании. Охарактеризованы исследования, в той или иной степени представляют истоки исследования среды как педагогического феномена. Раскрыты вопросы зарождения интереса к проблеме создания среды как одного из важнейших факторов развития личности. Выяснено, что взгляды ученых по практическому использованию возможностей среды были разными, отдельные вопросы вызвали острую дискуссию.Analyzed the idea of national pedologists, representatives of the "pedagogy Environment" beginning of XX century on interaction and child protection. The role of environment in education. Characterized research, which to some extent are the origins of the research environment as pedagogical phenomenon.
Попередній перегляд:   Завантажити - 196.702 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Ярошинська О. 
Механізм створення ситуації професійно-особистісного розвитку майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / О. Ярошинська // Педагогічний дискурс. - 2014. - Вип. 17. - С. 231-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2014_17_46
Зосереджено увагу на проблемі активізації процесу професійно-особистісного розвитку та саморозвитку майбутнього вчителя початкової школи в умовах освітнього середовища професійної підготовки. Розкрито теоретичні та практичні засади створення ситуації професійно-особистісного розвитку майбутнього вчителя початкових класів через механізм включення можливостей освітнього середовища у процес становлення майбутнього фахівця та формування його свідомого ставлення до процесу вдосконалення. Виявлено умови активізації процесу професійно-особистісного розвитку та саморозвитку майбутнього педагога. Представлено підходи (індивідуальний, груповий, програмний) щодо впровадження механізму створення ситуації професійно-особистісного розвитку майбутніх учителів початкової школи. Запропоновано етапи залучення студентів до свідомого професійно-особистісного саморозвитку та продемонстровано можливості їх реалізації в процесі викладання навчальної дисципліни «Основи педагогіки». Відмічено роль педагогічного супроводу на етапі особистісного та професійного розвитку майбутнього вчителя початкової школи. Акцентировано внимание на проблеме активизации процесса профессионально-личностного развития и саморазвития будущего учителя начальной школы в условиях образовательной средыпрофессиональной подготовки. Раскрыты теоретические и практические основы создания ситуации профессионально-личностного развития будущего учителя начальных классов через механизм включения возможностей образовательной среды в процесс становления будущего специалиста и формирование его сознательного отношения к процессу совершенствования. Выявлены условия активизации процесса профессионально-личностного развития и саморазвития будущего педагога. Представлены подходы (индивидуальный, групповой, программный) по внедрению механизма создания ситуации профессионально-личностного развития будущих учителей начальной школы. Предложены этапы привлечения студентов к сознательному профессионально-личностному саморазвитию и продемонстрированы возможности их реализации в процессе преподавания учебной дисциплины «Основы педагогики». The article emphasis on the problem of activation the process of professional and personal development and sel- development of the future primary school teacher in terms of the educational environment of professional training. Theoretical and practical bases for creating the professional and personal situations of the future elementary school teacher through the mechanism of inclusion the opportunities of the educational environment in the process of becoming the future specialist and the formation of his conscious attitude towards the process of improvement are discovered.
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.132 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Ярошинська О. О. 
Принципи проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / О. О. Ярошинська // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 3. - С. 312-318. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_3_53
На основі аналізу методологічних засад проектування освітнього середовища систематизовано загальні принципи середовищного проектування та визначено принципи, яких необхідно дотримуватись в контексті створення освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Введено в науковий обіг принцип спів-буттєвості суб’єктів освітнього середовища та принцип участі в проектуванні всіх суб’єктів освітнього середовища професійної підготовки. На основе анализа методологических основ проектирования образовательной среды систематизированы общие принципы средового проектирования и определены принципы, которые необходимо реализовать в контексте создания образовательной среды профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы. Введено в научный оборот принцип событийности субъектов образовательной среды и принцип участия в проектировании всех субъектов образовательной среды профессиональной подготовки.On the base of analysis of the methodological principles of designing the educational environment the general principles of environmental design were systematized and the principles that should be implemented in the context of creating an educational environment of professional training of the primary school teachers were defined. The principle of co-being of the educational environment and the principle of participation in the design of all the educational environment of professional training were put into scientific circulation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.092 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Ярошинська О. 
Соціальна адаптація студентів у площині взаємодії із середовищем як педагогічна умова успішної професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у проектованому освітньому середовищі [Електронний ресурс] / О. Ярошинська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2014. - Вип. 50. - С. 41-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2014_50_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 218.351 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Ярошинська О. О. 
Методологічні засади проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / О. О. Ярошинська // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 7. - С. 380-389. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_7_48
Попередній перегляд:   Завантажити - 259.533 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Ярошинська О. 
Проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема [Електронний ресурс] / О. Ярошинська // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2014. - № 10(1). - С. 110-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2014_10(1)__18
Досліджено проблему проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи. Простежено онтологію й обгрунтовано сучасний зміст понять "освітнє середовище", "освітній простір", "освітній простір ВНЗ", "освітнє середовище ВНЗ", "освітнє середовище професійної підготовки майбутніх вчителів". Розкрито методологічні основи, складові й алгоритм проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи. Охарактеризовано структуру освітнього середовища професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи та компоненти їх професійної підготовки. Теоретично обгрунтовано модель професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи в проектованому освітньому середовищі. Експериментально підтверджено ефективність розробленої методики проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх вчителів початкової школи та її ресурсного забезпечення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.657 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Ярошинська О. О. 
Організація педагогічного супроводу майбутніх учителів початкової школи в навчальному середовищі [Електронний ресурс] / О. О. Ярошинська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2015. - Вип. 24. - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2015_24_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.337 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Ярошинська О. 
Створення інформаційно-комунікаційного середовища в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / О. Ярошинська // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(3). - С. 248-261. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(3)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 255.238 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Ярошинська О. О. 
Структурування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / О. О. Ярошинська // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2014. - № 42(2). - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2014_42(2)__27
Попередній перегляд:   Завантажити - 320.315 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Ярошинська О. 
Удосконалення підготовки майбутніх учителів до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи на основі запровадження моделей емпіричного навчання [Електронний ресурс] / О. Ярошинська, Т. Осадченко // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". Педагогіка. - 2015. - Вип. 37. - С. 170-180. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvdzphp_2015_37_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 388.946 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Ярошинська О. 
Конструювання форм професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи на основі педагогіки конструктивізму [Електронний ресурс] / О. Ярошинська // Педагогічний дискурс. - 2016. - Вип. 20. - С. 206-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2016_20_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 247.113 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Ярошинська О. О. 
Принципи проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / О. О. Ярошинська // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 66. - С. 414-420. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2014_66_76
На основі аналізу методологічних засад проектування освітнього середовища систематизовано загальні принципи середовищного проектування та визначено принципи, яких необхідно дотримуватись в контексті створення освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Введено в науковий обіг принцип спів-буттєвості суб’єктів освітнього середовища та принцип участі в проектуванні всіх суб’єктів освітнього середовища професійної підготовки. На основе анализа методологических основ проектирования образовательной среды систематизированы общие принципы средового проектирования и определены принципы, которые необходимо реализовать в контексте создания образовательной среды профессиональной подготовки будущих учителей начальной школы. Введено в научный оборот принцип событийности субъектов образовательной среды и принцип участия в проектировании всех субъектов образовательной среды профессиональной подготовки.On the base of analysis of the methodological principles of designing the educational environment the general principles of environmental design were systematized and the principles that should be implemented in the context of creating an educational environment of professional training of the primary school teachers were defined. The principle of co-being of the educational environment and the principle of participation in the design of all the educational environment of professional training were put into scientific circulation.
Попередній перегляд:   Завантажити - 312.529 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
19.

Дребет М. 
Перша знахідка нічниці північної Myotis brandtii в Чернівецькій області, Україна [Електронний ресурс] / М. Дребет, О. Ярошинська // Праці Теріологічної Школи. - 2016. - Т. 14. - С. 147–148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prtheirs_2016_14_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 456.711 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.
 

Інноваційна педагогіка : наук. журн. / Причорномор. н.-д. ін-т екон. та інновацій. – Одеса: Гельветика, 2017. - Виходить раз на два місяці. - ISSN 2663-6085

Додаткові відомості та надходження

...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського