Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73319/2014/10(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми підготовки сучасного вчителя
: зб. наук. пр..- Умань
Problemi pìdgotovki sučasnogo včitelâ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дидактика та методика

  4. Акуленко І. Структурування та змістове наповнення навчальної програми дисципліни "Методика навчання математики в профільній школі". - C. 7-15.
  5. Бойко Ю. Сутнісні характеристики формування аксіологічних установок до здорового способу життя у студентської молоді. - C. 16-24.
  6. Бойчевська І. Особливості вивчення німецької мови як другої іноземної у загальноосвітніх навчальних закладах України. - C. 25-30.
  7. Бондар Г. Організаційно-педагогічні умови формування гуманістичного світогляду майбутніх учителів у процесі вивчення філологічних дисциплін. - C. 31-35.
  8. Бурчак Л., Бурчак C. Проблема підготовки майбутнього вчителя до розвитку пізнавальних інтересів школярів. - C. 36-40.
  9. Височан Л. Здоров’язберігаючий компонент діяльності вчителя початкових класів. - C. 41-49.
  10. Гут Н. Навчання перекладу фахової лексики студентів психологічних спеціальностей. - C. 50-55.
  11. Дятленко Т. Застосування інтерактивних вправ на практичних заняттях з "Методики викладання української літератури". - C. 56-61.
  12. Козел Л. Особливості діяльності вчителя при застосуванні безбального оцінювання навчальних досягнень молодших школярів. - C. 62-70.
  13. Кухарьонок С., Свириденко І. Формування лексичної соціокультурної компетенції студентів немовних спеціальностей ВНЗ. - C. 71-76.
  14. Ларіна Т. Підсистема вправ для формування лексичної компетенції у студентів початкового етапу мовної спеціальності. - C. 77-82.
  15. Мелаш В., Варениченко А. Концептуальні підходи екологізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів. - C. 83-87.
  16. Нагорнюк Л. Перспективні напрями медіаосвіти в іншомовній підготовці майбутніх учителів у вищих педагогічних навчальних закладах України. - C. 88-93.
  17. Назаренко Т. Методичні особливості роботи вчителя географії з підручником. - C. 94-101.
  18. Непомняща Г. Підготовка вчителя до формування обчислювальних навичок у молодших школярів на засадах компетентнісного підходу. - C. 102-109.
  19. Ярошинська О. Проектування освітнього середовища професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема. - C. 110-119.
  20. Інноваційні технології

  21. Дзямулич Н. Використання хмарних сервісів – новий етап у розвитку освітніх інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 120-124.
  22. Карапузова Н. Технологія організації навчального процесу з перепідготовки спеціалістів у педагогічних вишах. - C. 125-131.
  23. Поштарук Л. Інноваційні форми організації навчальної діяльності студентської молоді на заняттях з біології. - C. 132-137.
  24. Фефілова Т. Нові інформаційні технології навчання в роботі вчителів початкової ланки. - C. 138-143.
  25. Цимбал Н. Електронні навчальні посібники в системі підготовки майбутніх учителів. - C. 144-151.
  26. Формування професійної компетентності

  27. Барабаш І. Формування професійної мовно-літературної компетентності майбутніх учителів-філологів як педагогічна проблема. - C. 152-157.
  28. Біла О. Професійна підготовка майбутніх фахівців соціономічної сфери на основі компетентнісного підходу. - C. 158-165.
  29. Борбич Н. Формування соціальної компетентності студентів педагогічних коледжів як соціально-педагогічна проблема. - C. 166-170.
  30. Гораш К. Інноваційні складові особистості сучасного педагога. - C. 171-179.
  31. Коваль І. Професійна підготовка студентів педагогічного коледжу. - C. 180-188.
  32. Козіна О. Вплив української народної пісні на формування професійної компетентності майбутніх учителів музики. - C. 189-193.
  33. Полєхіна В. Особливості професійної підготовки майбутнiх сoцiальних педагогів засобами педагогічного краєзнавства. - C. 194-199.
  34. Станчук Л. Організаційна культура викладачів циклової комісії суспільних дисциплін. - C. 200-206.
  35. Ткаченко В. Актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх учителів музики. - C. 207-212.
  36. Ткачук С. Актуальні проблеми професійно-технологічної підготовки вчителів технологій. - C. 213-218.
  37. Цар І. Теоретичні передумови формування індивідуального стилю професійної діяльності вчителя-гуманітарія. - C. 219-225.
  38. Виховні аспекти підготовки

  39. Кугай М. Мета та завдання екологічного виховання як педагогічної категорії. - C. 226-230.
  40. Рагозіна В. Вивчення особливостей організації естетичного виховання і розвитку дітей раннього віку у ДНЗ України. - C. 231-239.
  41. Скрипник А. Етапи становлення і розвитку системи соціального піклування, влаштування та виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, в США. - C. 240-247.
  42. Історія педагогічної освіти

  43. Браславська О. Особливості вітчизняної географічної освіти: історичні аспекти ХХ століття. - C. 248-252.
  44. Гуріч З. Підготовка вчителів образотворчого мистецтва в спеціалізованих закладах освіти у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 253-258.
  45. Клименко Ю. Людвік Заменгоф – творець міжнародної планової мови "есперанто". - C. 259-266.
  46. Матрос О. Вивчення Іваном Васильовичем Лучицьким досвіду навчання історії у закордонних відрядженнях. - C. 267-273.
  47. Професійна підготовка в контексті євроінтеграції

  48. Винарчик М. Оцінювання якості білінгвальної освіти у європейській школі. - C. 274-279.
  49. Жерноклєєв І. Диверсифікація змісту підготовки майбутніх учителів технологій у країнах Північної Європи. - C. 280-285.
  50. Кучай Т. Організація навчального процесу в університетах Японії. - C. 286-296.
  51. Наші автори. - C. 297-300.
  52. Аннотации. - C. 301-312.
  53. Annotation. - C. 313-323.
2014
Вип. 10(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського