Пошуковий запит: (<.>A=Янісів Ю$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Янісів Ю. О. Особливості впровадження інновацій в українській освіті [Електронний ресурс] / Ю. О. Янісів // Соціальна робота в Україні: теорія і практика. - 2012. - № 3-4. - С. 50-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/srutip_2012_3-4_6
|
2. |
Янісів Ю. Природа і сутність сучасних освітніх інновацій [Електронний ресурс] / Ю. Янісів // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 1. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_1_5 Проаналізовано природу, потребу і сутність сучасних освітніх інновацій, їх структуру та напрями здійснення в практичному полі освіти. Розглянуто сутність терміну „інноваційна освіта”. Узагальнено принципові відмінності основних типів навчання: традиційного та інноваційного. Відзначено фундаментальні зміни характеристик викладача в інноваційному освітньому процесі. Виокремлено характеристики, яких набувають основні напрями інноваційних перетворень в освіті. Окреслено систему типології інновацій в освіті. Виявлено, що інноваційний процес у системі освіти, який стає більш вагомим і потужним, ще не отримав більш-менш усталених контурів у вітчизняній літературі.Проанализирована природа, потребность и сущность современных образовательных инноваций, их структура и направления осуществления в практическом поле образования. Рассмотрена сущность термина „инновационное образование”. Обобщены принципиальные различия основных типов обучения: традиционного и инновационного. Отмечены фундаментальные изменения характеристик преподавателя в инновационном образовательном процессе. Выделены характеристики, которых приобретают основные направления инновационных преобразований в образовании. Определена система типологии инноваций в образовании. Обнаружено, что инновационный процесс в системе образования, набирает обороты и становится мощнее, еще не получив более-менее устоявшихся контуров в отечественной литературе.Modern education innovations and their structure as well as the ways of implementation of those in the field of education in the aspects of nature, essence and need for the innovations are revealed in the article.
|
3. |
Янісів Ю. Поняття та завдання "Інноваційного розвитку освіти” [Електронний ресурс] / Ю. Янісів // Молодь і ринок. - 2014. - № 4. - С. 155-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_4_35 Показано термінологічне розмаїття змістових акцентів поняття "інновація" в сучасному науковому дискурсі. Названо напрямки розвитку української освітньої системи: розробка нових освітніх програм, впровадження інтерактивних форм навчання, створення багаторівневих освітніх комплексів. Обгрунтовано передумови розвитку системи вищої освіти відповідно до трьох типів орієнтирів розвитку інноваційного процесу. Констатовано необхідність створення цільової державної програми і системи заходів її реалізації. Узагальнено термінологічне поле застосування терміну "інновації" у вітчизняній освітній практиці. Наведено змістове наповнення "основного соціально-педагогічного закону" як детермінанти інноваційного розвитку освіти, вперше сформульованого українською вченою К. Петровою.Представлены терминологическое разнообразие смысловых акцентов понятия "инновация" в современном научном дискурсе. Названы направления развития украинской образовательной системы: разработка новых образовательных программ, внедрение интерактивных форм обучения, создание многоуровневых образовательных комплексов. Обоснованы предпосылки развития системы высшего образования в соответствии с тремя типами ориентиров развития инновационного процесса. Констатированы необходимость создания целевой государственной программы и системы мер ее реализации. Рассмотрено терминологическое поле применения термина "инновации" в отечественной образовательной практике. Проанализировано содержательное наполнение "основного социально-педагогического закона" как детерминанты инновационного развития образования, впервые сформулированного украинской ученой К.Петровой.The concept of “innovation development of education” as that is not only and not so much based on innovation, how is it to a new quality, efficiency, competitiveness is analyzed in the article.
|
4. |
Янісів Ю. О. Впровадження інновацій в українській освіті [Електронний ресурс] / Ю. О. Янісів // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 37. - С. 456-461. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_37_62
|
5. |
Янісів Ю. Діалектика традицій та інновацій в сучасній освіті [Електронний ресурс] / Ю. Янісів // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(2). - С. 388-393. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_2_75
|
6. |
Янісів Ю. О. Напрями інноваційних процесів у вищій педагогічній освіті [Електронний ресурс] / Ю. О. Янісів // Теоретична і дидактична філологія. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 24. - С. 259-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tdf_2017_24_32
|
7. |
Янісів Ю. Ціннісні орієнтири вищої педагогічної освіти Польщі в період трансформацій [Електронний ресурс] / Ю. Янісів // Молодь і ринок. - 2017. - № 1. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_1_37
|
8. |
Янісів Ю. О. Модернізація змісту вищої педагогічної освіти польщі на початку ХХІ століття [Електронний ресурс] / Ю. О. Янісів // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 74(1). - С. 86-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_74(1)__19
|
9. |
Янісів Ю. Передумови системної трансформації вищої педагогічної освіти у Польщі наприкінці ХХ століття [Електронний ресурс] / Ю. Янісів // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2016. - Вип. 53. - С. 320-326. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2016_53_50
|
10. |
Янісів Ю. О. Тенденції розвитку вищої педагогічної освіти Польщі [Електронний ресурс] / Ю. О. Янісів // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2017. - Вип. 57. - С. 239-246. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2017_57_37
|
11. |
Ватаманюк-Зелінська У. З. Скорочення гендерного розриву у розвитку підприємництва [Електронний ресурс] / У. З. Ватаманюк-Зелінська, Ю. В. Янісів // Економіка та держава. - 2020. - № 6. - С. 67-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2020_6_12
|
12. |
Янісів Ю. Компетентнісний підхід у змісті професійної підготовки вчителів у Польщі [Електронний ресурс] / Ю. Янісів // Молодь і ринок. - 2016. - № 6. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_6_30
|