Пошуковий запит: (<.>A=Стрельніков В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Стрельніков В. Ю. Підготовка вчителів фізичної культури до проектування системи інтенсивних тренувань [Електронний ресурс] / В. Ю. Стрельніков // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 80-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_16 Досліджено шляхи підготовки учителя фізичної культури до діяльності проектування як складової професійної діяльності педагога. Систематизовано вимоги до проектанта системи інтенсивного тренування, і на цій основі розроблено конкретну програму підготовки учителів фізичної культури до такого проектування.Исследованы пути подготовки учителя физической культуры к деятельности проектирования как составляющей профессиональной деятельности педагога. Систематизированы требования к проектанту системы интенсивной тренировки, и на этой основе разработана конкретная программа подготовки учителей физической культуры к такому проектированию.The article deals with the physical culture teacher’s training projecting according his professional pedagogical activity. The requirements for a projectant of the intensive training systems are systematized. The principles of the course system according to the projecting are worked out and on its basis there is an actual program of the teacher’s training on the projecting.
|
2. |
Хоменко І. І. Вирощування саджанців на середньорослій підщепі для інтенсивних насаджень яблуні [Електронний ресурс] / І. І. Хоменко, В. О. Стрельніков, Ю. Ю. Андрусик, Н. В. Шевчук, П. Л. Тарба // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Сер. : Агрономія. - 2012. - Вип. 180. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_agr_2012_180_24
|
3. |
Стрельніков В. Проблеми та перспективи формування професійних компетенцій майбутніх спеціалістів сфери ресторанного обслуговування [Електронний ресурс] / В. Стрельніков // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 2. - С. 48-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_2_14
|
4. |
Стрельніков В. Загально-дидактичні принципи формування математичної компетентності майбутніх інженерів-будівельників у процесі фахової підготовки [Електронний ресурс] / В. Стрельніков, С. Лейко // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 14. - С. 260-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2014_14_41
|
5. |
Стрельніков В. Модель якостей викладача як проектанта технологій освіти дорослих [Електронний ресурс] / В. Стрельніков // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 10. - С. 270-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2012_10_59
|
6. |
Стрельніков В. Ю. Емоційний складник здоров’язберігаючого навчального середовища [Електронний ресурс] / В. Ю. Стрельніков // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2015. - Вип. 3(1). - С. 343-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2015_3(1)__107
|
7. |
Шевчук М. С. Вивчення клонових підщеп кісточкових порід в колекційному маточнику [Електронний ресурс] / М. С. Шевчук, В. В. Кондратюк, В. О. Стрельніков // Сортовивчення та охорона прав на сорти рослин. - 2005. - № 2. - С. 107-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/stopnsr_2005_2_15
|
8. |
Стрельніков В. Ю. Формування колективного суб’єкта в інтенсивному кооперативному навчанні майбутніх економістів [Електронний ресурс] / В. Ю. Стрельніков // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. - 2011. - № 6(1). - С. 369-377. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpusk_2011_6(1)__72
|
9. |
Стрельніков В. Ю. Використання теорій інтенсивного навчання у професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту [Електронний ресурс] / В. Ю. Стрельніков // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2016. - Вип. 3(2). - С. 314-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2016_3(2)__97
|
10. |
Стрельніков В. Ю. Удосконалення форм навчання у сучасній вищій школі: верифікація ідей Михайла Остроградського [Електронний ресурс] / В. Ю. Стрельніков // Імідж сучасного педагога. - 2016. - № 6. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2016_6_4
|
11. |
Стрельніков В. Технологія інтенсивного електронного навчання: вітчизняний та зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / В. Стрельніков // Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 66-67. - С. 19-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2016_66-67_5
|
12. |
Стрельніков В. Ю. Роль емоційного інтелекту у забезпеченні здоров’я людини [Електронний ресурс] / В. Ю. Стрельніков // Постметодика. - 2010. - № 6. - С. 15-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_6_4 Досліджено роль емоційного інтелекту у забезпеченні здоров'я людини на основі аналізу складових моделі емоційного інтелекту ізраїльського психолога Реувена Бар-Она. Визначено зв'язок понять "емоція", "інтелект", "здоров'я". Досліджено вплив стресу на фізіологічні та біохімічні зміни в організмі людини. Охарактеризовано вплив емоційного інтелекту на здоров'я людини, зокрема її органів. Відзначено, що кожна конфліктна ситуація негативно впливає на організм і навіть короткочасне нервово-емоційне збудження, незначне перенапруження, недоброзичливий тон або погляд, зневажлива або неввічлива відповідь ушкоджують організм, виснажують нервову систему, призводять розвитку багатьох захворювань. Акцентовано увагу на тому, що хронічні емоційні перенапруження можуть викликати фізичні зміни, які виявляються як хронічні захворювання. Показано вплив вегетативної нервової системи на внутрішні органи людини та можливості емоційного інтелекту у плані контролю емоцій. Підкреслено важливість і перспективність для кожної людини оволодіння емоціями, керуючись емоційним інтелектом. Підсумовано, що емоційний інтелект пов'язаний з кожною з життєвих систем людини.Исследована роль эмоционального интеллекта в обеспечении здоровья человека на основе анализа составляющих модели эмоционального интеллекта израильского психолога Реувена Бар-Она. Определена связь понятий "эмоция", "интеллект", "здоровье". Исследовано влияние стресса на физиологические и биохимические изменения в организме человека. Охарактеризовано влияние эмоционального интеллекта на здоровье человека, в частности его органов. Отмечено, что каждая конфликтная ситуация негативно влияет на организм и даже кратковременное нервно-эмоциональное возбуждение, незначительное перенапряжение, недоброжелательный тон или взгляд, презрительный или невежливый ответ повреждают организм, истощают нервную систему, способствуют развитию многих заболеваний. Акцентировано внимание на том, что хронические эмоциональные перенапряжения могут вызывать физические изменения, которые проявляются как хронические заболевания. Показано влияние вегетативной нервной системы на внутренние органы человека и возможности эмоционального интеллекта в плане контроля эмоций. Подчеркнута важность и перспективность для каждого человека овладения эмоциями, руководствуясь эмоциональным интеллектом. Подытожено, что эмоциональный интеллект связан с каждой из жизненных систем человека.The role of emotional intelligence in ensuring human health by analyzing the components of emotional intelligence model of the Israeli psychologist Reuven Bar-On. Relationship is defined concepts of "emotion", "intellect", "health." The influence of stress on physiological and biochemical changes in the human body. Characterized by the influence of emotional intelligence on human health, in particular its agencies. It is noted that each conflict situation is to the body without a trace, and even short-term neuro-emotional arousal, a slight strain, malevolent tone or opinion, or disrespectful contemptuous response body damage, deplete the nervous system, contribute to the development of many diseases. Accentuated that chronic emotional stress can cause physical changes that occur as a chronic illness. Shows the influence of the autonomic nervous system in human organs and the possibility of emotional intelligence in terms of emotional control. Emphasized the importance and promise for everyone to master emotions, guided by emotional intelligence. Summarized that emotional intelligence is associated with each of the vital systems of the person.
|
13. |
Стрельніков В. Ю. Теоретичні основи побудови концепції дидактичної системи підготовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності до міжкультурної комунікації [Електронний ресурс] / В. Ю. Стрельніков // Імідж сучасного педагога. - 2016. - № 5. - С. 13-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2016_5_5
|
14. |
Стрельніков В. Вітчизняні та зарубіжні теорії інтенсивного навчання дорослих [Електронний ресурс] / В. Стрельніков // Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 64. - С. 59-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2015_64_13
|
15. |
Стрельніков В. Розвиток започаткованої А. С. Макаренком теорії проектування дидактичних систем [Електронний ресурс] / В. Стрельніков // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 12. - С. 300-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2013_12_61
|
16. |
Стрельніков В. Підготовка бакалаврів економіки за міжнародними стандартами [Електронний ресурс] / В. Стрельніков // Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 69. - С. 52-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2017_69_11
|
17. |
Стрельніков В. Ю. Досвід проведення авторських курсів у Полтавському університеті економіки і торгівлі [Електронний ресурс] / В. Ю. Стрельніков // Імідж сучасного педагога. - 2017. - № 8. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2017_8_7
|
18. |
Стрельніков В. Ю. Проблема готовності майбутнього вчителя до самовдосконалення [Електронний ресурс] / В. Ю. Стрельніков // Імідж сучасного педагога. - 2018. - № 3. - С. 5-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2018_3_3
|
19. |
Стрельніков В. Ю. Розвиток управлінської культури майбутніх менеджерів в умовах магістратури [Електронний ресурс] / В. Ю. Стрельніков // Імідж сучасного педагога. - 2018. - № 5. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2018_5_6
|
20. |
Стрельніков В. Технології "діадної взаємодії" та ситуаційного навчання студентів [Електронний ресурс] / В. Стрельніков // Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 71. - С. 34-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2018_71_9
|
| |