Пошуковий запит: (<.>A=Стешенко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Стешенко В. А. Результаты теоретических и экспериментальных исследований по повышению экономичности радиальных вентиляторов [Електронний ресурс] / В. А. Стешенко // Проблеми експлуатації обладнання шахтних стаціонарних установок. - 2012-2013. - Вип. 106-107. - С. 186-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Peoshsu_2012-2013_106-107_23
|
2. |
Стешенко В. А. Определение предельных значений экономичности радиальных вентиляторов в зависимости от формы профильных лопаток рабочих колес [Електронний ресурс] / В. А. Стешенко // Проблеми експлуатації обладнання шахтних стаціонарних установок. - 2012-2013. - Вип. 106-107. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Peoshsu_2012-2013_106-107_24
|
3. |
Стешенко В. А. Моделирование влияния на экономичность работы радиальных вентиляторов ширины профильных загнутых назад лопаток рабочих колес [Електронний ресурс] / В. А. Стешенко, Д. В. Бабарыка // Проблеми експлуатації обладнання шахтних стаціонарних установок. - 2012-2013. - Вип. 106-107. - С. 238-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Peoshsu_2012-2013_106-107_32
|
4. |
Стешенко В. М. Імплементація міжнародно-правових понять "дитина" і "підліток" у національне право України [Електронний ресурс] / В. М. Стешенко // Актуальні проблеми права: теорія і практика. - 2013. - № 27. - С. 508-516. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/app_2013_27_69
|
5. |
Стешенко В. В. Нагальні проблеми трудового навчання сьогодення та шляхи їх вирішення [Електронний ресурс] / В. В. Стешенко // Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету . Педагогічні науки. - 2013. - № 3. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpbdpu_2013_3_23
|
6. |
Стешенко В. В. Основні підходи до визначення змісту і структури технологічної освіти в Україні (щодо проекту Концепції технологічної освіти учнів загальноосвітніх навчальних закладів України) [Електронний ресурс] / В. В. Стешенко // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 1. - С. 226-231. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2014_1_35
|
7. |
Стешенко В. В. Формування споживчих знань на уроках трудового навчання в учнів 5–9 класів [Електронний ресурс] / В. В. Стешенко, М. В. Келій // Проблеми трудової і професійної підготовки. - 2012. - Вип. 17(4). - С. 21-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptipo_2012_17(4)__5
|
8. |
Нестеренко В. М. Науково-дослідна робота студентів у гуртках як складова фахової підготовки майбутнього вчителя трудового навчання [Електронний ресурс] / В. М. Нестеренко, В. В. Стешенко, Б. В. Стешенко // Проблеми трудової і професійної підготовки. - 2012. - Вип. 17(4). - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptipo_2012_17(4)__7
|
9. |
Стешенко В. В. становлення підготовки майбутніх учителів трудового навчання в слов’янському державному педагогічному університеті (з досвіду технологічного факультету) [Електронний ресурс] / В. В. Стешенко, О. В. Курчій // Проблеми трудової і професійної підготовки. - 2012. - Вип. 17(4). - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ptipo_2012_17(4)__21
|
10. |
Стешенко В. Становлення та розвиток проектно-технологічної освіти в Україні [Електронний ресурс] / В. Стешенко, М. Бєлікова // Гуманізація навчально-виховного процесу. - 2014. - Вип. 14(спец. вип.). - С. 110-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gnvp_2014_14(spets
|
11. |
Сидоренко В. Трудове навчання в загальноосвітній школі як основа формування технологічної культури учнів [Електронний ресурс] / В. Сидоренко, В. Стешенко // Гуманізація навчально-виховного процесу. - 2014. - Вип. 14(спец. вип.). - С. 146-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gnvp_2014_14(spets
|
12. |
Грядущая В. В. Основные направления повышения энергоэффективности шахтных вентиляторных установок главного проветривания [Електронний ресурс] / В. В. Грядущая, В. А. Стешенко, А. В. Бугаев, Я. К. Шевченко // Уголь Украины. - 2014. - № 8. - С. 42-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ugukr_2014_8_12
|
13. |
Стешенко В. С. Зміст понять "демографічний розвиток" і "людський розвиток":тотожності та відмінності [Електронний ресурс] / В. С. Стешенко // Демографія та соціальна економіка. - 2013. - № 1. - С. 5-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dse_2013_1_3 Висвітлено взаємозв'язок понять "демографічний розвиток" і "людський розвиток", які розглянуто в межах предметів відповідних наукових знань. Здійснена спроба визначити напрями "взаємозбагачення" цих галузей пізнання. Досліджено зміст і критерії розвитку населення і людини. Запропоновано схему аналізу розподілу людності за умовами розвитку.
|
14. |
Стешенко В. Особливості профільної підготовки учнів за напрямком "Основи дизайну” [Електронний ресурс] / В. Стешенко // Молодь і ринок. - 2010. - № 11. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2010_11_7 Обгрунтовано значення дизайн-освіти учнів і необхідність запровадження її до навчального процесу загальноосвітніх шкіл шляхом профільного технологічного навчання заданим напрямом. Розкрито особливості профільної технологічної підготовки старшокласників за напрямом "Дизайн" (предметна інтеграція знань, забезпечення професійного самовизначення, обов'язкове вивчення креслення, продуктивна праця на заняттях тощо). Розкрито три групи цілей навчання учнів дизайну: виховання людяності, усвідомлення зв'язку людини із середовищем, виховання творчої особистості. Охарактеризовано зміст підручника "Дизайн", програми "Основи дизайну" та навчально-методичного комплекту для реалізації дизайн-освіти в профільному навчанні старшокласників. Наведено рекомендації щодо його впровадження до навчального процесу.Обосновано значение дизайн-образования учащихся и необходимость введения его в учебный процесс общеобразовательных школ путем профильного технологического обучения по направлению "Дизайн". Раскрыты особенности подготовки старшеклассников по данному направлению (предметная интеграция знаний, обеспечение профессионального самоопределения, обязательное изучение черчения, производительный труд на занятиях и т.д.). Раскрыты три группы целей обучения учащихся дизайну: воспитание человечности, осознание связи человека со средой, воспитания творческой личности. Охарактеризовано содержание учебника "Дизайн", программы "Основы дизайна" и учебно-методического комплекта для реализации дизайн-образования в профильном обучении старшеклассников. Приведены рекомендации по внедрению дизайн-образования в учебный процесс.The importance of profile technological preparation of seniors of the direction of УDesignФ is set and distinct recommendations with its introduction in the studying process cousinly.
|
15. |
Стешенко В. В. Формування технологічної культури учнів загальноосвітніх шкіл у процесі трудового навчання в наукових поглядах В. К. Сидоренка [Електронний ресурс] / В. В. Стешенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2015. - Вип. 52. - С. 221-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2015_52_39
|
16. |
Бондаренко В. Модернізація змісту професійної підготовки майбутнього вчителя технологій: обґрунтування напрямів і підходів [Електронний ресурс] / В. Бондаренко, В. Стешенко // Рідна школа. - 2014. - № 3. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_3_15 Проаналізовано проблемні аспекти модернізації професійної підготовки майбутнього викладача трудового навчання. Значну увагу приділено зародженню підготовки майбутніх вчителів трудового навчання в Україні, зокрема в Слов’янському державному педагогічному університеті. Розкрито особливості навчального процесу та науково-дослідницької діяльності на факультеті трудового навчання в 1970 - 1990-х рр. Висвітлено хід науково-дослідної роботи викладацького та студентського складу факультету та співпрацю із українськими виробничими об’єднаннями з актуальних проблем сучасної техніки та технологій. Надано рекомендації щодо модернізації змісту технологічної освіти в системі неперервної освіти. Запропоновано внести зміни до навчальних планів з метою запровадження сучасних ІКТ в систему проектної діяльності учнів і студентів.Проанализированы проблемные аспекты модернизации профессиональной подготовки будущего преподавателя трудового обучения. Значительное внимание уделено зарождению подготовки будущих учителей трудового обучения на Украине, в частности в Славянском государственном педагогическом университете. Раскрыты особенности учебного процесса и научно-исследовательской деятельности на факультете трудового обучения в 1970 - 1990-х гг. Освещен ход научно-исследовательской работы преподавателей и студентов факультета и сотрудничество с украинскими производственными объединениями по актуальным проблемам современной техники и технологий. Даны рекомендации по модернизации содержания технологического образования в системе непрерывного образования. Предложено внести изменения в учебные планы с целью внедрения современных ИКТ в систему проектной деятельности учащихся и студентов.Analyzed are the problematic aspects of the modernization of vocational training of the future teacher employment training. Special attention is paid to the training of future teachers’ emergence of labor education in Ukraine, especially in Slavonic State Pedagogical University. Disclosed are the features of the educational process and research activities at the Faculty of labor education in the 70-90-ies. Elucidated is the progress of research faculty and student and faculty collaboration with Ukrainian production units on topical problems of modern equipment and technology. Been made are the recommendations for upgrading the technological content of education in the system of lifelong education. Proposed is to amend the curriculum to introduce modern ICT system design activities pupils and students.
|
17. |
Стешенко В. В. Зародження та становлення методичної підготовки майбутніх керівників дитячої технічної творчості у ХХ столітті [Електронний ресурс] / В. В. Стешенко, К. Ф. Мусаєв, М. В. Белікова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 42. - С. 261-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_42_51
|
18. |
Стешенко В. В. Система спеціальних (фахових) компетентностей вчителя трудового навчання та технології (до складання стандарту першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності "014. Середня освіта" предметної спеціалізації 014.10 "Трудове навчання та технології") [Електронний ресурс] / В. В. Стешенко, Д. Е. Кільдеров // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки. - 2017. - Вип. 8. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_013_2017_8_22
|
19. |
Стешенко В. В. Особливості організації профільного навчання учнів старших класів за технологічним спрямуванням [Електронний ресурс] / В. В. Стешенко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 13 : Проблеми трудової та професійної підготовки. - 2010. - Вип. 6. - С. 190-195. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_013_2010_6_38
|
20. |
Бєлікова М. В. Д. О. Тхоржевський про методологічні основи трудового навчання [Електронний ресурс] / М. В. Бєлікова, В. В. Стешенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2015. - Вип. 51. - С. 13-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2015_51_5
|
| |