Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69613/2012/17(4)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Проблеми трудової і професійної підготовки : наук.-метод. зб..- Київ- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Загальні проблеми педагогіки
- Шурыгин Е. Г., Шурыгина Л. С. Об изучении процессов развития сложных систем. - C. 3-12.
Розділ 2. Проблеми трудової підготовки
- Ніскородов В. В., Назаров А. В. Формування політехнічних компетентностей в системі професійно-технічного навчання. - C. 13-21.
- Стешенко В. В., Келій М. В. Формування споживчих знань на уроках трудового навчання в учнів 5–9 класів. - C. 21-23.
- Арюкова О. В. Рівень графічної грамотності сучасних учнів старших класів. - C. 23-27.
Розділ 3. Проблеми професійної підготовки
- Нестеренко В. М., Стешенко В. В., Стешенко Б. В. Науково-дослідна робота студентів у гуртках як складова фахової підготовки майбутнього вчителя трудового навчання. - C. 28-33.
- Ягупець С. Ю. Компетентнісний підхід у вищій професійній освіті майбутнього вчителя технологій. - C. 33-42.
- Бондаренко О. О, Ніскородов В. В, Шелюх Л. П. Про деякі організаційні аспекти дистанційного навчання. - C. 43-49.
- Перепічаенко Є. К., Погорєлов М. Г., Пліско Ю. В. Удосконалення вивчення курсу безпеки життєдіяльності студентами технологічного факультету. - C. 50-53.
- Шумилова Е. Д., Пліско Ю. В., Шилко Д. І. Деякі аспекти методики викладання питань електробезпеки в процесі підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 53-58.
- Нестеренко В. М., Погорєлов М. Г., Пліско Ю. В., Бут С. А. Учителю трудового навчання про нетрадиційні методи обробки металів. - C. 59-63.
- Медведева Л. П. Модернизация содержания профессионально-ориентированного обучения студентов неязыковых вузов. - C. 63-70.
- Цибулько Г. Я., Голубєва Р. До проблеми інформаційного управління системою професійно-технічної освіти. - C. 70-75.
- Марченко Н. В. Державотворчі ідеї у творчому доробку А. Погрібного. - C. 75-81.
- Гейко Ю. Педагогічна ефективність формування психологічної готовності майбутніх викладачів іноземних мов до дистанційного навчання. - C. 81-86.
- Федоренко О. Г. Інформаційно-комунікаційні технології в підготовці майбутнього вчителя до самоосвіти. - C. 86-92.
- Вачевський М. В., Криньський А. Використання традиційних форм навчання у вищих педагогічних навчальних закладах України та Польщі. - C. 92-100.
- Мадзігон В. В. Сутність основних понять приватної власності у сучасній в економічній освіті. - C. 100-109.
- Стешенко Б. В. Витоки виникнення та становлення понять "куратор" і "куратор академічної групи". - C. 109-116.
- Стешенко В. В., Курчій О. В. становлення підготовки майбутніх учителів трудового навчання в слов’янському державному педагогічному університеті (з досвіду технологічного факультету). - C. 116-122.
- Матяшова Д. В. формування предметних компетентностей у майбутніх учителів трудового навчання в процесі природничо-наукової підготовки (до постановки проблеми). - C. 122-129.
- Наші автори. - C. 130.
| 2012 | | Вип. 17(4) (Спецвипуск)
|
|
|
|