Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Реферативна база даних (15)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Регейло І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Регейло І. Ю. 
Використання інформаційних технологій для дослідження процесу підготовки аспірантів [Електронний ресурс] / І. Ю. Регейло // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 13(3). - С. 230-240. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_13(3)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.898 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Регейло І. 
Становлення та розвиток професійної підготовки наукових працівників та викладачів вузів України (перша половина 1920-х рр.) [Електронний ресурс] / І. Регейло // Історико-педагогічний альманах. - 2012. - Вип. 2. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2012_2_24
Здійснено ретроспективний аналіз становлення і розвитку професійної підготовки наукових працівників та викладачів вузів України через аспірантуру науково-дослідних кафедр у першій половині 1920-х рр. Висвітлено основні тенденції цього процесу. Зроблено висновок, що у зазначений період в Україні було закладено перші засади системи підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації.Осуществлен ретроспективный анализ становления и развития профессиональной подготовки научных работников и преподавателей вузов Украины через аспирантуру научно-исследовательских кафедр в первой половине 1920-х годов. Освещены основные тенденции этого процесса. Сделан вывод, что в отмеченный период в Украине были заложены первые основы системы подготовки научных и научно-педагогических кадров высшей квалификации.Performed a retrospective analysis of the formation and development of the training of scientists and university professors Ukraine through postgraduate research departments in the first half of the 1920s. Highlight the major trends of this process. Concluded that in the first half of the 20-ies in Ukraine laid the first foundations of the system of scientific and scientific-pedagogical personnel.
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.611 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Регейло І. 
Проблема підготовки кадрів вищої кваліфікації в Україні у ХХ столітті: історіографія і джерельна база дослідження [Електронний ресурс] / І. Регейло // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 37. - С. 290-300. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_37_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 245.715 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Регейло І. 
Тенденції докторської підготовки в Європейському освітньому просторі [Електронний ресурс] / І. Регейло // Порівняльно-педагогічні студії. - 2013. - № 2-3. - С. 158-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppstud_2013_2-3_25
Висвітлено провідні тенденції докторської підготовки в європейському освітньому просторі. Здійснено теоретичний аналіз забезпечення якості зазначеної підготовки у країнах Західної Європи. Вказано, що проекція європейського досвіду докторської підготовки дає підстави для удосконалення та у разі необхідності реформування української моделі навчання в аспірантурі та підготовки в докторантурі, що сприятиме підвищенню ефективності та якості дисертаційних досліджень.Освещены основные тенденции докторской подготовки в европейском образовательном пространстве. Осуществлен теоретический анализ обеспечения качества указанной подготовки в странах Западной Европы. Отмечено, что проекция европейского опыта докторской подготовки дает основания для усовершенствования и в случае необходимости реформирования украинской модели обучения в аспирантуре и подготовки в докторантуре, что будет способствовать повышению эффективности и качества диссертационных исследований.Highlights the key trends in doctoral training in the EHEA. Theoretical analysis was done to ensure the quality of doctoral training in the countries of Western Europe. Noted that the projection of European experience doctoral training gives grounds for improvement and if necessary reform Ukrainian model postgraduate studies and doctoral training that will enhance the efficiency and quality of dissertation research.
Попередній перегляд:   Завантажити - 384.474 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Регейло І. Ю. 
Історіографічні аспекти підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в Україні [Електронний ресурс] / І. Ю. Регейло // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2011. - Т. 153, Вип. 141. - С. 30-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2011_153_141_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 331.532 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Лапінський В. В. 
Мотивація навчальної діяльності шляхом застосування електронних засобів навчального призначення [Електронний ресурс] / В. В. Лапінський, І. Ю. Регейло // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 15. - С. 174-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2013_15_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.347 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Регейло І. Ю. 
Підготовка фахівців вищої кваліфікації в Україні в 1930-1939 роках [Електронний ресурс] / І. Ю. Регейло // Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 1. - С. 81-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdpu_2014_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.374 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Регейло І. Ю. 
Підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в Україні у ХХ – початку ХХІ століття: історіографічні аспекти [Електронний ресурс] / І. Ю. Регейло // Педагогічний дискурс. - 2010. - Вип. 7. - С. 189-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2010_7_44
Досліджено процеси становлення та розвитку підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в Україні в досліджуваний період. На основі архівних джерел, законодавчих і нормативно-правових актів, різноманітних наукових матеріалів проаналізовано підготовку таких фахівців через аспірантуру і докторантуру, особливості присудження наукових ступенів кандидата та доктора наук у період імперської доби до 1917 р., Української Народної Республіки, Української РСР у складі СРСР і незалежної України, а також за рубежем. Охарактеризовано передумови у соціально-політичній сфері, системі вищої освіти, науковій діяльності, що впливали на підготовку фахівців вищої кваліфікації. Обгрунтовано прогностичні тенденції та визначено можливі шляхи використання найбільш продуктивних ідей вітчизняного досвіду та надбань зарубіжних країн щодо підготовки науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в нових соціально-економічних умовах.Вивчено процес підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів у 1920-ті рр. в УРСР за умов запровадження української моделі вищої школи. Проаналізовано особливості державно-партійного керівництва підготовки кадрів вищої кваліфікації в УРСР. Наведено статистичні відомості про аспірантів. Розглянуто нормативно-правову і методичну базу формування аспірантських студій при науково-дослідних кафедрах та у ВНЗ. Висвітлено тенденції, властиві для підготовки кадрів вищої кваліфікації у 1920-ті рр. Обумовлено доцільність вказаних хронологічних рамок виходячи з того, що впродовж зазначеного періоду було закладено підвалини державно-партійного керівництва у підготовці кадрів вищої кваліфікації, як правлячої ідеології, що тривала понад 60 років у Радянській Україні. Акцентовано увагу на тому, що у 1920 р. минулого століття в Україні були закладені підвалини української моделі підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів, яка відрізнялася від російської галузевою схемою та структурою, мала власну управлінську вертикаль. Функціонально та організаційно вона була радянською з посиленою ідеологізацією освітньо-духовного життя суспільства, відтак принципи самоуправління зумовили й відповідний статус республіканської номенклатури. На підставі теоретичних досліджень зроблено висновок, що організація навчального процесу у вищій школі ускладнювалася гострою нестачею викладацького персоналу, особливо професорів, їх суттєвим скороченням через події війни та революції. Изучен процесс подготовки научных и научно-педагогических кадров в 1920-е гг. в СССР в условиях внедрения украинской модели высшей школы. Проанализированы особенности государственно-партийного руководства подготовки кадров высшей квалификации в СССР. Приведены статистические сведения об аспирантах. Рассмотрены нормативно-правовая и методическая базы формирования аспирантских исследований при научно-исследовательских кафедрах и в ВУЗ. Освещены тенденции, которые характерны для подготовки кадров высшей квалификации в 1920-е гг. Обусловлена целесообразность указанных хронологических рамок исходя из того, что в течение указанного периода были заложены основы государственно-партийного руководства в подготовке кадров высшей квалификации, как правящей идеологии, которая длилась более 60 лет в Советской Украине. Акцентировано внимание на том, что в 1920 г. в Украине были заложены основы украинской модели подготовки научных и научно-педагогических кадров, которая отличалась от российской отраслевой схемы и структуры, имела собственную управленческую вертикаль. Функционально и организационно она была советской с усиленной идеологизацией образовательно-духовной жизни общества, поэтому принципы самоуправления обусловили и соответствующий статус республиканской номенклатуры. На основании теоретических исследований сделан вывод, что организация учебного процесса в высшей школе осложнялась острой нехваткой преподавательского персонала, особенно профессоров, их существенным сокращением из-за событий войны и революции.Studied the process of scientific and scientific-pedagogical personnel in the 1920s in the Soviet Union under the introduction of Ukrainian model of higher education. Analyzed features state- party leadership training highly qualified personnel in the USSR. Shows statistical information about graduate students. Examined the legal and methodological basis of formation of graduate studies at research departments and universities. Lit trends that characterize the training of highly qualified personnel in the 20s of the last century . Due to the expediency of this chronological framework based on the fact that during this period laid the foundations of state- party leadership in the preparation of highly qualified, as the ruling ideology , which lasted more than 60 years in Soviet Ukraine. The attention is focused on the fact that in 1920 the last century in Ukraine were laid the foundation of the Ukrainian model of scientific and scientific-pedagogical personnel, which differ from the scheme and structure of the industry, had its own management structure. Functionally and organizationally it was reinforced with the Soviet ideology in the educational and spiritual life of society, so the principles of self-government and led to the corresponding status of the national nomenclature. On the basis of theoretical studies concluded that the organization of the educational process in higher education complicated acute shortage of teaching staff, especially professors, their significant decline because of the events of war and revolution.
Попередній перегляд:   Завантажити - 269.613 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
9.

Регейло І. 
Основні форми підготовки фахівців вищої кваліфікації в Україні у 1945-1957 рр. [Електронний ресурс] / І. Регейло // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2014. - Вип. 1-2. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2014_1-2_19
Висвітлено основні форми підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації в межах досліджуваного періоду: організаційні та методичні аспекти вступу та навчання в аспірантурі та докторантурі. Обгрунтовано вимоги щодо займання посад лекційних асистентів річної аспірантури у ВНЗ. Виокремлено етапи запровадження інституту здобувачів та започаткування творчих відпусток. Доведено, що в процесі відновлення системи підготовки фахівців через аспірантуру та докторантуру спостерігалося зростання їх кількісних та якісних показників. Викладено основні причини недостатньої підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації, зокрема, частина наркоматів, директорів ВНЗ і НДІ не повною мірою приділяли увагу якості підготовки наукових кадрів, недодержання термінів захисту дисертації у встановлений термін, відсутність глибокого вивчення профільних дисциплін у підготовці аспірантів, підміна самостійної роботи аспірантів читанням лекцій, організація звичайних семінарських занять в обсягах вузівських курсів. Виявлено недоліки в організаційному забезпеченні. Освещены основные формы подготовки научных и научно-педагогических кадров высшей квалификации в Украине в 1945 - 1957 гг.: прикомандирование в аспирантуру и докторантуру; установление должностей лекционных ассистентов и годичной аспирантуры в ВУЗ, введение института соискателей и творческих отпусков. Доказано, что в процессе восстановления системы подготовки специалистов через аспирантуру и докторантуру в Украине в 1945 - 1957 гг. и внедрение указанных выше новых форм происходит рост их количественных и качественных показателей.The chronological limits are determined by post-war period (1945) conditions of national economy renewal and by the Central Committee of the Communist Party and the Council of Ministers decisions which abolished the staff training through doctoral studies. The article grounds that the main forms of qualified research and research pedagogical staff training were: sending the most perspective specialists for a two-year postgraduate and doctoral studies in order to prepare and defend dissertations; establishing lecture instructor vacancies to prepare and defend dissertations while completing the lecture instructor duties under professor’s supervision.
Попередній перегляд:   Завантажити - 629.855 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Регейло І. Ю. 
Розвиток докторської освіти в інноваційному суспільстві [Електронний ресурс] / І. Ю. Регейло // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 4. - С. 62-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.208 Mb    Зміст випуску     Цитування
11.

Лапінський В. В. 
Нові підходи до подання навчального матеріалу в підручнику з інформатики [Електронний ресурс] / В. В. Лапінський, І. Ю. Регейло // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 356-365. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_43
Попередній перегляд:   Завантажити - 481.671 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Регейло І. Ю. 
Використання мультимедійних презентацій на уроках мистецьких дисциплін [Електронний ресурс] / І. Ю. Регейло // Наука і освіта. - 2013. - № 4. - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2013_4_14
Установлено, що застосування комп’ютерних презентацій на уроках музичного мистецтва сприяє вирішенню завдань всебічного розвитку творчих здібностей учнів, формуванню в школярів естетично-гармонійного світосприйняття. Простежено тенденцію до створення нової галузі знань – музично-комп’ютерної технології, яка поєднує в собі інформатику, педагогіку, звукорежисуру, музикознавство, композиторську творчість. Розглянуто поширене програмне забезпечення, актуальне для створення мультимедійних презентацій. Наведено алгоритм створення та застосування комп’ютерної презентації педагогом, визначено й охарактеризовано типи мультимедійних презентацій. Відображено концептуальні та технічні помилки, які можуть мати місце у візуальній складовій навчальних комп’ютерних технологій.Установлено, что использование компьютерных презентаций на уроках музыкального искусства способствует решению задач всестороннего развития творческих способностей учеников, формированию у школьников эстетически-гармоничного мировосприятия. Прослежена тенденция к созданию новой отрасли знаний – музыкально-компьютерной технологии, которая сочетает в себе информатику, педагогику, звукорежиссуру, музыковедение, композиторское творчество. Рассмотрено распространённое программное обеспечение, актуальное для создания мультимедийных презентаций. Представлен алгоритм создания и применения компьютерной презентации педагогом, определены и охарактеризованы типы мультимедийных презентаций. Отображены концептуальные и технические ошибки, которые могут иметь место в визуальной составляющей обучающих компьютерных технологий.Found that the use of computer presentations on the lessons of musical art contributes to the challenges of comprehensive development of creative abilities of pupils, the formation of their aesthetic and harmonious attitude. Was traced the tendency to creation of a new branch of knowledge - musical-computer technology, which combines computer science, pedagogy, sound engineering, musicology, compositional creativity. Considered widely distributed software relevant for multimedia presentations. Presented an algorithm for the creation and application of computer presentation by teacher, identified and characterized the types of multimedia presentations. Shown conceptual and technical errors that may occur in the visual component of computer technology in teaching.
Попередній перегляд:   Завантажити - 409.334 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Регейло І. Ю. 
Міжпредметні зв’язки у навчанні інформатики і синергізм педагогічних впливів [Електронний ресурс] / І. Ю. Регейло // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - Вип. 15. - С. 198-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2013_15_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 599.547 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Регейло І. Ю. 
Застосування елементів інтерактивного навчання на уроках інформатики з метою формування інформатичної компетентності [Електронний ресурс] / І. Ю. Регейло, І. М. Семененко // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 10. - С. 211-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_10_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.421 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Сисоєва С. 
Зміст підготовки докторів філософії у галузі освіти в університетах США [Електронний ресурс] / С. Сисоєва, І. Регейло // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 86-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_17
Висвітлено зміст підготовки докторів філософії у галузі освіти в провідних університетах США. Проаналізовано освітню складову освітньо-наукових програм докторського рівня, форми організації підготовки докторів філософії у галузі освіти. Окреслено перспективи використання досвіду підготовки докторів філософії у галузі освіти в Україні, зокрема, щодо змісту освітньої складової освітньо-наукових програм підготовки докторів філософії у галузі освіти в Україні, їх індивідуалізації, проблематики докторських досліджень, підготовки докторів філософії у галузі освіти (Ph.D), докторів у галузі освіти (Ed.D). Раскрыто содержание подготовки докторов философии в области образования в ведущих университетах США. Проанализированы образовательная составляющая образовательно-научных программ докторского уровня, формы организации подготовки докторов философии в области образования. Очерчены перспективы использования опыта подготовки докторов философии в области образования в Украине, в частности, содержания образовательной составляющей образовательно-научных программ подготовки докторов философии в области образования в Украине, их индивидуализации, проблематики докторских исследований, подготовки докторов философии в области образования (Ph.D), докторов в области образования (Ed.D). The content of PhD in Education training at the leading universities in the US is enlightened in the article; the doctoral programs coursework; the forms of PhD in Education training organization are analyzed; the prospects concerning the use of PhD in Education training experience in Ukraine are outlined, in particular concerning the doctoral programs in education coursework content, their individualization, doctoral research problems, Doctor of Philosophy in Education (PhD), Doctor of Education (Ed.D) training. The authors found that doctoral training is carried out in the US education system where the first priority is independence and academic freedom. It takes 3-4 years to study for doctoral program (PhD).
Попередній перегляд:   Завантажити - 834.594 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Регейло І. Ю. 
Освітня складова освітньо-наукових програм докторської підготовки в університетах Фінляндії [Електронний ресурс] / І. Ю. Регейло, Н. В. Базелюк // Український педагогічний журнал. - 2015. - № 4. - С. 214-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2015_4_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 672.473 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Регейло І. 
Стенфордська вища школа освіти: підготовка нового покоління фахівців ступеня PhD [Електронний ресурс] / І. Регейло, Н. Базелюк // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - 2016. - Вип. 3-4. - С. 90-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NPO_2016_3-4_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 454.25 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Луговий В. І. 
Національна академія педагогічних наук України: 25 років служіння українському суспільству [Електронний ресурс] / В. І. Луговий, О. М. Топузов, І. Ю. Регейло, О. В. Мушка, Т. І. Куліш, О. П. Вашуленко // Український педагогічний журнал. - 2017. - № 3. - С. 15-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2017_3_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.476 Mb    Зміст випуску     Цитування
19.

Регейло І. Ю. 
Ціннісні компетентності науково-педагогічних працівників: зарубіжний досвід [Електронний ресурс] / І. Ю. Регейло // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 8(1). - С. 114-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_8(1)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.877 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Регейло І. 
Фундаментальні цінності європейського простору вищої освіти (2010 – 2018 рр.): пріоритетні орієнтири діяльності науково-педагогічних працівників [Електронний ресурс] / І. Регейло // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2018. - Вип. 4. - С. 7-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2018_4_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 173.737 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського