Пошуковий запит: (<.>A=Радул В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Радул В. В. Розвиток ідей Макаренка А. С. стосовно середовища життєдіяльності особистості [Електронний ресурс] / В. В. Радул // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 8(1). - С. 8-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2011_8(1)__4
|
2. |
Радул В. Соціальна зрілість як вершина акмеологічного розвитку особистості [Електронний ресурс] / В. Радул // Рідна школа. - 2011. - № 3. - С. 15-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2011_3_5 Розглянуто особливості взаємовпливу соціального досвіду, соціальної зрілості особистості та її акмеологічного розвитку. Зроблено акцент на необхідності цілісного розвитку людини та поетапного формування її зрілості. Виокремлено природні механізми, на яких грунтується процес розвитку людини відповідно до вимог соціуму. Зазначено, що зрілість - це акмеологічна категорія з біополярною сутністю, що виявляється у формі локальних видів зрілості людини як індивіда, особистості й суб'єкта діяльності. Підсумовано, що за умов розвиту сучасного суспільства актуальним для педагогічної науки є проблеми становлення особистості, дослідити які можна тільки на основі соціальної зрілості.Рассмотрены особенности взаимовлияния социального опыта, социальной зрелости личности и его акмеологического развития. Сделан акцент на необходимости целостного развития человека и поэтапного формирования его зрелости. Выделены природные механизмы, на которые опирается процесс развития человека в соответствии с требованиями социума. Указано, что зрелость - это акмеологическая категория, которая проявляется в форме локальных видов зрелости человека как индивида, личности и субъекта деятельности.The features of interaction of social experience and social maturity of the individual and his acmeological development. Emphasis on the need for holistic human development and the gradual formation of his maturity. Defined psycho-pedagogical conditions holistic human development and the gradual formation of his maturity. Isolated natural mechanisms that underpin the process of human development in accordance with the requirements of society. Indicated that maturity - it acmeological category, which is manifested in the form of local species mature man as an individual, personal and stakeholder.
|
3. |
Радул В. Розвиток та формування якісних характеристик особистості [Електронний ресурс] / В. Радул // Рідна школа. - 2012. - № 8-9. - С. 8-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_8-9_5 Зроблено теоретичний аналіз теорій професійного розвитку, зокрема виділено наступні групи: структурні, центральною ідеєю яких є взаємообумовленість професійного розвитку і професійної поведінки від конкретного етапу і умов життя; мотиваційні, особливістю яких є вияв внутрішніх сил особистості, які спонукають її до відповідного типу професійної поведінки; та індивідуальності, основною ідеєю якої є розуміння професійного вибору як спроби реалізації своєї "Я"-концепції. Звернено увагу на професійну діяльність як особливу диференційовану соціально значущу діяльність, яка потребує від людини певних знань, умінь, навичок та певних особистісних якостей. З позицій системного підходу охарактеризовано соціоцентристську модель педагогічної діяльності, основними компонентами якої є соціальний досвід, соціальна зрілість. Підкреслено тезу, що досягнення "акме" в системі категорій "самореалізація - самоздійснення - саморозвиток" формується на перетині гетерогенних процесів її розвитку, онтогенезу та соціогенезу.Сделан теоретический анализ теорий профессионального развития, в частности выделены следующие группы: структурные, центральной идеей которых является взаимообусловленность профессионального развития и профессионального поведения от конкретного этапа иусловий жизни; мотивационные, особенностью которых является проявление внутренних сил личности, побуждающие ее к соответствующему типу профессионального поведения; и теории индивидуальности, основной идеей которой является понимание профессионального выбора как попытки реализации своей "Я"-концепции. Отмечена профессиональная деятельность как особая дифференцированная социально значимая деятельность, требующая от человека определенных знаний, умений, навыков и соответствующих личностных качеств. С позиций системного подхода охарактеризована социоцентристская модель педагогической деятельности, основными компонентами которой являются социальный опыт, социальная зрелость. Подчеркнут тезис о том, что достижение "акме" в системе категорий "самореализация - самоосуществление - саморазвитие" формируется на пересечении гетерогенных процессов ее развития, онтогенеза и социогенеза.The article deals with the analysis of peculiarities of the social and professional development of personality based on the process of formation of her qualitative characteristics. Any professional activity is given as a special differential and socially meaningful activity which demands respective knowledge, skills and certain personal qualities.
|
4. |
Радул В. Кореляційний взаємозв’язок соціальної зрілості та активності особистості [Електронний ресурс] / В. Радул // Рідна школа. - 2013. - № 6. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_6_4
|
5. |
Радул В. Дидактичні аспекти застосування сучасних технологій навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи [Електронний ресурс] / В. Радул // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 120. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_120_3
|
6. |
Радул В. До уявлень про соціальне середовище вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. Радул // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 131. - С. 18-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_131_7
|
7. |
Радул В. Окремі аспекти професійної соціалізації особистості [Електронний ресурс] / В. Радул // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2011. - Вип. 99. - С. 21-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2011_99_5
|
8. |
Радул В. Психолого-педагогічна підготовка як фактор розвитку соціально-професійної активності особистості [Електронний ресурс] / В. Радул // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 106. - С. 84-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2012_106_12
|
9. |
Радул В. Розвиток ідеї В. Сухомлинського щодо формування творчої особистості в умовах вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. Радул // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 79-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(1)__23
|
10. |
Радул В. Студентське самоврядування як один із засобів ефективного розвитку особистості [Електронний ресурс] / В. Радул // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 9. - С. 208-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2012_9_42
|
11. |
Радул В. Професійно-педагогічна майстерність викладача [Електронний ресурс] / В. Радул // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 134. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_134_4
|
12. |
Хромовских С. Н. Агрегат АПМН для проведения монтажных ниш [Електронний ресурс] / С. Н. Хромовских, В. А. Радул, Ю. Г. Литвинов, А. Г. Васильев // Уголь Украины. - 2013. - № 8. - С. 33-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ugukr_2013_8_10
|
13. |
Радул В. А. Инновации - как основа экономического развития угольной промышленности [Електронний ресурс] / В. А. Радул, В. В. Стеблин, В. В. Ковшарь // Збірник наукових праць Донецького державного університету управління. Серія : Державне управління. - 2014. - Т. 15, Вип. 287. - С. 25-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpdduu_du_2014_15_287_5
|
14. |
Радул В. Розвиток соціального середовища вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / В. Радул // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 15. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2015_15_7
|
15. |
Радул В. Взаємозалежність соціально-професійної зрілості та професійно-педагогічної майстерності майбутнього педагога [Електронний ресурс] / В. Радул // Витоки педагогічної майстерності. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 17. - С. 137-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2016_17_25
|
16. |
Радул В. Соціально-професійне середовище у формуванні якісних характеристик особистості [Електронний ресурс] / В. Радул // Рідна школа. - 2014. - № 4-5. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2014_4-5_11 Актуалізовано вивчення проблеми формування нормативно-ціннісної системи особистості за умов глобалізації. У контексті психолого-педагогічного аналізу особистісного розвитку людини, який полягає в послідовному розвитку механізмів саморегуляції, розкрито суть поняття «середовище». При цьому саморозвиток людини розглядається як процес набуття нею якісно нових властивостей на основі суб’єктивного досвіду взаємодії з людьми, тобто з навколишнім середовищем. Визначено п’ять компонентів суб’єктивного досвіду. Обґрунтовано характеристику соціально-професійного середовища як різновиду середовища в цілому. Виокремлено критерії ефективності розвитку освітнього середовища в системі багаторівневої підготовки та конкретизовано його параметри: широта, соціальна активність, мобільність. Описано визначальні стани розвивального професійно-освітнього простору: взаємоузгодження, дезінтеграція, самоорганізація. Відзначено, що педагогічне середовище перебуває в постійній взаємодії з іншими середовищами, які відносно нього є полями: психологічними, соціальними, біологічними та ін. Установлено особливості «пересування» або руху людини в процесі її життєдіяльності. Констатовано, що освіта формує в індивідів здатність гнучко адаптуватися в мінливому середовищі, поєднувати в собі унікальні риси зі здатністю до комунікації з іншими та розв’язувати різноманітні завдання.Актуализировано изучение проблемы формирования нормативно-ценностной системы личности в условиях глобализации. В контексте психолого-педагогического анализа личностного развития человека, который заключается в последовательном развитии механизмов саморегуляции, раскрыта суть понятия «среда». При этом саморазвитие человека рассматривается как процесс приобретения качественно новых свойств на основе субъективного опыта взаимодействия с людьми, то есть с окружающей средой. Определены пять компонентов субъективного опыта. Обоснована характеристика социально-профессиональной среды как разновидности среды в целом. Выделены критерии эффективности развития образовательной среды в системе многоуровневой подготовки и конкретизированы ее параметры: широта, социальная активность, мобильность. Описаны определяющие состояния развивающего профессионально-образовательного пространства: взаимосогласование, дезинтеграция, самоорганизация. Отмечено, что педагогическая среда находится в постоянном взаимодействии с другими средами, которые в отношении нее являются полями: психологическими, социальными, биологическими и др. Установлены особенности «передвижения» или движения человека в процессе его жизнедеятельности. Констатировано, что образование формирует у индивидов способность гибко адаптироваться в меняющейся среде, сочетать в себе уникальные черты со способностью к коммуникации с другими и решать разнообразные задачи.The article explains the characteristics of the socio-professional environment as a kind of environment in general; environment is considered as a space. In this context, personal development is explained by self-regulation, which is possible on the basis of subjective experience. Also shown, are the features of the «movement» or the movement of the person in the course of his life.
|
17. |
Радул В. В. Формування компетентності саморозвитку та самореалізація особистості майбутнього економіста [Електронний ресурс] / В. В. Радул // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2013. - № 3-4. - С. 276-281. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2013_3-4_45
|
18. |
Радул В. В. Педагогічна культура та соціальна зрілість менеджера освітньої галузі [Електронний ресурс] / В. В. Радул, О. С. Радул // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 72(1). - С. 136-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_72(1)__29 Розглянуто взаємозв'язки педагогічної культури та соціальної зрілості вчителя. Стисло проаналізовано підходи до визначення педагогічної культури, аргументовано логіку взаємозалежностей її з соціальною зрілістю, а також наведено результати дослідно-експериментальних пошуків їх змісту.
|
19. |
Радул В. В. Критерії соціальної зрілості особистості [Електронний ресурс] / В. В. Радул // Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. - 2017. - Вип. 36. - С. 210-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvidgu_2017_36_43
|
20. |
Радул В. В. Філософські та соціально-педагогічні аспекти сучасних проблем освіти [Електронний ресурс] / В. В. Радул, О. С. Радул // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 77(1). - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_77(1)__12
|
| |