Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69786/2013/3-4<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
: зб. наук. пр..- Одеса
Naukovyy visnyk Pivdennoukraynskohosʹkoho natsionalʹnoho pedahohycheskoho universytetu imeni K. D. Ushynsʹkoho

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Дроздова І. П. Формування культури особистості як передумова професійно-комунікативної підготовки сучасних фахівців засобами української мови. - C. 3-8.
  4. Башавець Н. А. Структура культури здоров'язбереження майбутніх економістів. - C. 8-17.
  5. Авраменко Б. В. Результати експерименту з формування дидактичної культури майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі. - C. 17-26.
  6. Кучеренко Г. В. Рівні фізичної підготовленості студентів. - C. 26-33.
  7. Хижна О. П. Підготовка майбутніх учителів музики до застосування АРТ-терапевтичних технік як засобу соціальної реабілітації підлітків. - C. 33-38.
  8. Околович О. В. Підготовка вчителів іноземних мов у вищих навчальних закладах України (1946-1950 рр.). - C. 38-44.
  9. Пісарук В. В. Особливості викладання навчальної дисципліни "спортивно-педагогічне вдосконалення" в спеціалізованих вищих навчальних закладах. - C. 44-48.
  10. Сердюк Н. М. Асертивна поведінка та почуття впевненості в собі в структурі міжособистісних стосунків підлітків. - C. 48-54.
  11. Скоромна М. В. Результати аналізу стану проблеми формування культури почуттів особистості. - C. 54-59.
  12. Ковальова Н. О. Становлення авторських шкіл-господарств в Україні (XIX - початок XX ст.) та особливості їх діяльності. - C. 59-69.
  13. Савченко Н. С. Педагогічна підтримка студента вишу в аспекті саморозвитку. - C. 65-69.
  14. Василенко О. А. Використання програми SPSS на заняттях з вищої математики. - C. 69-77.
  15. Авраменко Б. В. Обґрунтування умов формування дидактичної культури майбутніх науково-педагогічних кадрів в аспірантурі. - C. 77-83.
  16. Чустрак А. П., Сапожнікова І. Ю. Розвиток гнучкості на етапі попередньої підготовки. - C. 83-89.
  17. Крутько С. В. Психологічні особливості професійної я-концепції особистості. - C. 89-94.
  18. Гнезділов Д. Ю. Структурна модель особистісної емпатії. - C. 94-102.
  19. Шахова Н. Є. Теоретико-методологічні основи дослідження ціннісних орієнтацій особистості. - C. 102-109.
  20. Чжоу Мин Формирование интереса к художественной культуре как задача современного гуманитарного образования. - C. 109-116.
  21. Колесниченко Н. Ю. Дидактична підготовка майбутнього викладача іноземної мови як базова складова його іншомовної педагогічної освіти. - C. 116-123.
  22. Богуш О. Ю. Вікові особливості успішності навчання кульовій стрільбі майбутніх офіцерів. - C. 123-130.
  23. Колесниченко Н. Ю. Іншомовна освіта як предмет науково-педагогічного дослідження. - C. 130-137.
  24. Емельянова Д. В. Інтегроване навчання як інноваційна форма проектної діяльності в процесі іншомовної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури. - C. 137-143.
  25. Стецько І. Проблемне навчання як чинник підвищення ефективності навчання на заняттях іноземної мови у немовному ВНЗ. - C. 143-151.
  26. Бай Бин Педагогические условия формирования звуко-тембральных представлений в фортепианном обучении студентов. - C. 151-156.
  27. Панченко М. А., Голубенко Л. Н., Коляда В. П. Психологические и психолингвистические особенности обучения словообразованию в школе. - C. 156-164.
  28. Кононенко О. І. Принципи структурування емоційно-оцінного ставлення особистості до себе. - C. 164-171.
  29. Панченко М. А., Голубенко Л.Н., Караваева Т.Л. Лингвистические и дидактические особенности обучения словообразованию в школе. - C. 171-176.
  30. Фогель Т. М. Порівняльний аналіз результатів дослідження виховання культури міжетнічних стосунків підлітків у процесі позакласної роботи. - C. 176-184.
  31. Кононенко А. О. Індивідний конструкт диференціальної моделі самопрезентації особистості. - C. 184-191.
  32. Лелеко В. В. Інноваційні технічні засоби в навчанні іноземної мови. - C. 191-196.
  33. Вовк О. І. Урахування репрезентаційних можливостей студентів-філологів у процесі оволодіння іноземною мовою. - C. 196-202.
  34. Данилюк С. С. Цільовий компонент моделі формування професійної компетентності майбутніх філологів засобами інтернет-технологій. - C. 202-215.
  35. Костенко А. А. Філософські засади формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до використання мультимедійних технологій у початковій школі. - C. 210-215.
  36. Чернявская Т. П. Особенности интуиции лидеров бизнеса. - C. 215-223.
  37. Князян М. О. Теоретичні й методичні засади формування компетентності саморозвитку майбутніх фахівців економічного профілю. - C. 223-227.
  38. Кулешова В. В. Зарубіжний досвід функціонування системи неперервної професійної освіти. - C. 227-235.
  39. Лу Лу Етнохудожня підготовка майбутніх учителів музики: компетентнісний підхід. - C. 235-240.
  40. Печерська Е. П. Формування творчого мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва як пріоритетне завдання його методичної підготовки. - C. 240-248.
  41. Сакалюк О. Особливості формування емпатійної культури майбутніх учителів початкової школи у педагогічному ВНЗ. - C. 248-252.
  42. Палієнко А. М., Семенова М.Г. Особливості розвитку ментального простору майбутніх журналістів. - C. 252-261.
  43. Мостовая Т. Д. Личностные новообразования в процессе развития наркотической зависимости. - C. 261-271.
  44. Чиж С. Г. Інформаційно-комунікаційні технології як педагогічний ресурс удосконалення іншомовної комунікативної компетенції учнів. - C. 271-276.
  45. Радул В. В. Формування компетентності саморозвитку та самореалізація особистості майбутнього економіста. - C. 276-281.
  46. Гриньова В. М. Педагогічна культура у формуванні науково-пізнавальної компетентності майбутнього вчителя інформатики. - C. 281-285.
  47. Галета Я. В. Формування науково-пізнавальної компетентності майбутніх учителів інформатики в сучасному інформаційно-освітньому середовищі. - C. 285-289.
  48. Князян М. О. Науково-пізнавальна компетентність у професійній підготовці вчителя інформатики. - C. 289-294.
  49. Резван О. О. Рефлексія як структурна складова компетентності саморозвитку майбутніх бакалаврів економіки. - C. 294-298.
  50. Першина Л. В. Умови формування професійної майстерності у майбутніх викладачів. - C. 298-305.
  51. Сайгакова Л. О. До проблеми підручника для педагогічних ВНЗ з методики викладання шкільного курсу правознавства. - C. 305-312.
  52. Наші автори. - C. 313-317.
2013
№ 3-4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського