Пошуковий запит: (<.>A=Полюга В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Полюга В. Екзистенційний контекст мемуарної та епістолярної спадщини Василя Стуса [Електронний ресурс] / В. Полюга // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філософія. - 2009. - Вип. 5. - С. 195-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoafs_2009_5_22
|
2. |
Полюга В. Творчий акт, музика, екзистенція – феномени особистісного буття людини [Електронний ресурс] / В. Полюга // Молодь і ринок. - 2014. - № 10. - С. 105-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_10_23
|
3. |
Полюга В. Екзистенційна парадигма музичної творчості [Електронний ресурс] / В. Полюга // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філософія. - 2015. - Вип. 17. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoafs_2015_17_4
|
4. |
Полюга В. О. Стан та напрямки удосконалення економічного регулювання сталого лісокористування [Електронний ресурс] / В. О. Полюга // Регіональна економіка. - 2010. - № 3. - С. 131-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/regek_2010_3_18
|
5. |
Полюга В. Філософсько-концептуальні засади осмислення проблеми творчості як феномену духовних процесів [Електронний ресурс] / В. Полюга // Молодь і ринок. - 2012. - № 4. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_4_28 Проаналізовано одну з найважливіших проблем сучасної філософії та науки – творчість як феномен духовних процесів. Досліджено вплив філософсько-концептуальних засад осмислення творчості, адже духовні процеси відіграють визначну роль у всіх сферах діяльності окремої людини та суспільства загалом. Підсумовано, що саме філософія дає відповіді на питання, що є сутністю творчості та які її об’єктивні засади.
|
6. |
Полюга В. Музика. Творчість. Інтерпретація. (Спроба філософського аналізу) [Електронний ресурс] / В. Полюга // Молодь і ринок. - 2012. - № 10. - С. 91-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_10_20 Проаналізовано питання філософського осмислення музики, творчості, інтерпретації, яке зводиться до трактування рефлексій та інтеракцій цих категорій. Запропоновано правомірним вважати висновок, що музична творчість є своєрідним виразом здатності людини інтерпретувати духовно-естетичне в творчому процесі, а крізь нього - і становлення власного "Я".
|
7. |
Полюга В. Відданість мистецтву!!! [Електронний ресурс] / В. Полюга // Молодь і ринок. - 2012. - № 11. - С. 76-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_11_18 Статтю присвячено ювілею – 50 річчю музично-педагогічного факультету. Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Франка. Висвітлено основні здобутки, значення творчості та результати вшанування пам'яті видатних постатей музично-педагогічного факультету.
|
8. |
Полюга В. О. Проблеми інвестування в основний капітал підприємств лісового господарства регіону [Електронний ресурс] / В. О. Полюга, Д. М. Полюга, Б. Б. Беля // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2013. - Вип. 5. - С. 117-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2013_5_13
|
9. |
Полюга В. Атрактори синергійності музичної освіти [Електронний ресурс] / В. Полюга // Молодь і ринок. - 2016. - № 1. - С. 44-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_1_10 Розглянуто сформульовані основні положення музичної освіти з позицій сучасної освітньої концепції, де пріоритетною є суб’єкт-суб’єктна взаємодія, особистісно орієнтована парадигма, міжпредметні зв’язки. Виокремлено, що концепти синергетики базуються на таких її ключових поняттях та положеннях, як: цілісність, відкритість дисипативних систем; нелінійний характер розвитку, що виявляє етапи інтеграції та дезінтеграції, тобто порядок та хаос; атрактори як стани, які визначають мету розвитку систем. Проаналізовано дисипативну структуру синергійності музичної освіти, а саме зроблено спробу осмислення музичної свідомості, оскільки музика, мистецтво впливає на еволюцію свідомості особистості.Рассмотрены и сформулированы основные положения музыкального образования с позиций современной образовательной концепции, где приоритетным является субъект-субъектное взаимодействие, личностно ориентированная парадигма, межпредметные связи. Выделено, что концепты синергетики базируются на таких ее ключевых понятиях и положениях, как целостность, открытость диссипативных систем; нелинейный характер развития. Прослежены этапы интеграции и дезинтеграции, то есть порядок и хаос; аттракторы как состояния, которые определяют цель развития систем. Выделена диссипативная структура синергийности музыкального образования, а именно музыкальное сознание, поскольку музыка, искусство непосредственно влияют на эволюцию сознания личности.The article comprehends the attractors of synergistic of music education (society culture – art – music) and analyzes the musical consciousness as a particular form of activity of the individual, society, culture and education. It proves that music education at the creative level forms a new outlook, new trends, and impacts on the understanding of scientific world through the synergistic methodology.
|
10. |
Полюга В. В. Дисипативні системи синергетики в музичній освіті [Електронний ресурс] / В. В. Полюга // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 8. - С. 87-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_8_11
|
11. |
Полюга В. В. Проблеми синергетики в контексті сучасної музичної освіти [Електронний ресурс] / В. В. Полюга // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 6. - С. 17-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_6_5
|
12. |
Полюга В. О. Проблеми інформаційного забезпечення міжнародної співпраці у вирішенні екологічних проблем транскордонних територій [Електронний ресурс] / В. О. Полюга, Д. М. Полюга // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2014. - Вип. 5. - С. 181-187. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2014_5_22
|
13. |
Полюга В. Феномен міського публічного простору (одна вулиця, два дні, місто-мільйонник: досвід соціального експерименту в місті Одеса) [Електронний ресурс] / В. Полюга // Соціологічні студії. - 2016. - № 2. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/socst_2016_2_11 Розглянуто процес проведення соціального експерименту в місті Одеса "Оккупай Жукова", ініційованого громадською організацією "Urban Inst" спільно з "Іmpact Hub Odessа" щодо практичного розв'язання проблем міських територій. Окреслено особливості сприйняття публічного простору різними категоріями жителів міста, запропоновано основні напрями трансформації соціального простору міста та екстраполяцію цих підходів на повсякденну діяльність щодо зміни функціонального призначення простору міста. За результатами експерименту зафіксовано наявні відмінності інтересів для різних груп користувачів публічного простору, що разом із відсутністю підтримки з боку територіальної громади та легітимності дій є тими причинами, за якими досить складно впроваджувати зміни на рівні міського середовища. Запропоновано розв'язання проблеми наданням відкритим громадським просторам статусу своєрідного форуму, де люди різного віку, походження, доходів мали б можливість взаємодіяти між собою. У разі відсутності погодженої взаємодії між публічним простором і безпосереднім споживачем його послуг у подальшому простір стає нейтральним та некомфортним, "порожнім" щодо смислів і культурних цінностей та може бути "приватизованим" маргінальними елементами міської спільноти або стихійними й неконтрольованими спільнотами.
|
14. |
Полюга В. Музика як екзистенційна творчість [Електронний ресурс] / В. Полюга // Молодь і ринок. - 2013. - № 9. - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_9_21
|
15. |
Полюга В. В. Феномен "геніальності” в мистецтві (синергетичні моделі) [Електронний ресурс] / В. В. Полюга // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2018. - № 2. - С. 262-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2018_2_57
|
16. |
Полюга В. В. Гендерні дефініції музичного мистецтва в освітній системі [Електронний ресурс] / В. В. Полюга // Антропологічні виміри філософських досліджень. - 2017. - Вип. 11. - С. 102-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Avfd_2017_11_13 Осмислено гендерні проблеми та їх взаємозв'язок з музичним мистецтвом, що експлікує до аналізу музичної педагогіки та освітньої системи загалом. Аналізуються такі гендерні дефініції музичного мистецтва як: гендерний вимір, гендерні ролі, гендерний підхід, гендерний компонент в системі музичної освіти. Досліджено проблеми гендеру в системі освіти музичного мистецтва, аналізуються та осмислюються такі дефініції як: гендерний вимір, що зосереджується навколо осмислення принципу одержання полісинтетичного, гендерного відчуття від музичного твору; гендерні ролі, виокремлюють репрезентацію жінки в різних видах музичного мистецтва; гендернй підхід констатує наявність гендерного дисбалансу в системі музичної освіти; гендерний компонент виокремлює важливість усвідомлення та практичного впровадження гендерної рівності в системі музичної освіти.
|
17. |
Полюга В. О. Європейський досвід формування та реалізації політики розвитку гірських територій [Електронний ресурс] / В. О. Полюга, Д. М. Полюга // Соціально-економічні проблеми сучасного періоду України. - 2016. - Вип. 4. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sepspu_2016_4_11
|
18. |
Полюга В. В. Кітч в музиці (рецепція досвіду і дійсності) [Електронний ресурс] / В. В. Полюга // Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. - 2019. - № 3. - С. 317-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdakkkm_2019_3_65
|
19. |
Полюга В. В. Музичні колективи Самбірщини в соціокультурному просторі сьогодення [Електронний ресурс] / В. В. Полюга, Ю. І. Олач // Актуальні питання культурології. - 2019. - Вип. 19. - С. 59-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apkant_2019_19_14
|
20. |
Полюга В. Технологія великих даних (Big Data): основні характеристики та перспективи використання в журналістиці [Електронний ресурс] / В. Полюга // Діалог: медіа-студії. - 2019. - Вип. 25. - С. 144-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dialog_2019_25_11
|
| |