Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (29)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Олексін Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 34
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Олексін Ю. 
Підготовка вчителя до реалізації соціальних засад диференціації навчання старшокласників [Електронний ресурс] / Ю. Олексін // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 6(1). - С. 258-265. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_6(1)__41
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.952 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Олексін Ю. 
Дидактичні засади внутрішньої диференціації навчання старшокласників [Електронний ресурс] / Ю. Олексін // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(1). - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42(1)__18
Попередній перегляд:   Завантажити - 241.625 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Олексін Ю. 
Сучасні методичні підходи до диференціації навчання старшокласників історії [Електронний ресурс] / Ю. Олексін // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 43(1). - С. 115-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_43(1)__19
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.147 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Олексін Ю. 
Психолого-педагогічні засади диференціації навчання старшокласників у радянській педагогіці 70-х рр. [Електронний ресурс] / Ю. Олексін // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 45. - С. 237-244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_45_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 231.469 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Олексін Ю. 
Сучасні наукові підходи до визначення сутності диференціації навчання школярів [Електронний ресурс] / Ю. Олексін // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 46. - С. 130-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_46_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 272.705 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Олексін Ю. 
Методичний аналіз підручників з історії України для 11 класу [Електронний ресурс] / Ю. Олексін // Імідж сучасного педагога. - 2013. - № 2. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2013_2_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 195.487 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Олексін Ю. 
Удосконалення професійного розвитку слухачів курсів у контексті нових форм і методів освіти дорослих [Електронний ресурс] / Ю. Олексін, З. Філіппова // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_3
Висвітлено пріоритетні напрями навчання впродовж життя, які реалізуються в Рівненському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти (РОІППО): постійне оновлення змісту навчально-виховного процесу; поява нових педагогічних ідей, підходів; зростання обсягу науково-методичної інформації. Охарактеризовано складові навчальної та методичної діяльності РОІППО: випереджувальна освіта для сталого і стабільного розвитку українського суспільства, стандартизація змісту освіти на основі компетентнісного підходу до особистісно розвивальної діяльності педагога та учня, методологічні позиції акмеології, андрагогіки, аксіології в освіті, нові ідеї адаптивного, адміністративного управління освітньою організацією та самоменеджмент педпрацівника, інтеграція природничої, фізико-математичної, технологічної, суспільно-гуманітарної освіти, факторно-критеріальне моделювання розвитку освіти та моніторингові дослідження її якості;реалізація завдань інклюзивної, профільної, компетентнісної освіти, створення та використання систем інформаційно-комп’ютерного забезпечення освіти. Виокремлено системний, диференційований, інформаційний, діяльнісний, технологічний та компетентнісний підходи до навчальної роботи на курсах підвищення кваліфікації. Освещены приоритетные направления обучения в течение жизни, реализующиеся в Ровенском областном институте последипломного педагогического образования (РОИППО), в частности: постоянное обновление содержания учебно-воспитательного процесса, появление новых педагогических идей, подходов, рост объема научно-методической информации. Охарактеризованы составляющие учебной и методической деятельности РОИППО: опережающее образование для устойчивого и стабильного развития украинского общества, стандартизация содержания образования на основе компетентностного подхода к личностно развивающей деятельности педагога и ученика, методологические позиции акмеологии, андрагогики, аксиологии в образовании, новые идеи адаптивного, административного управления образовательной организацией и личный менеджмент педработника, интеграция естественного, физико-математического, технологического, общественно-гуманитарного образования, факторно-критериальное моделирование развития образования и мониторинговые исследования его качества, реализация задач инклюзивного, профильного, компетентностного образования, создание и использование систем информационно-компьютерного обеспечения образования. Выделены системный, дифференцированный, информационный, деятельностный, технологический и компетентностный подходы к учебной работе на курсах повышения квалификации.This paper examines the problem of improving the professional development of trainees Rivne Regional Institute of Postgraduate Education in the context of new forms and methods of adult education. Presented system works to enhance the learning process.
Попередній перегляд:   Завантажити - 395.088 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Олексін Ю. 
"Людиноцентрична" модель змісту шкільної історичної освіти [Електронний ресурс] / Ю. Олексін // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 1. - С. 73-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 912.272 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Олексін Ю. 
Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці (30–70-ті роки ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Ю. Олексін // Рідна школа. - 2012. - № 8-9. - С. 71-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_8-9_17
Виокремлено суттєві риси диференційованого навчання у радянський період розвитку педагогічної науки в контексті трансформації смислових акцентів та застосування її здобутків у сучасній системі шкільної освіти. Проаналізовано різні види диференційованого навчання: профільна диференціація, навчання за програмами максимального та мінімального рівнів, зовнішня профільна диференціація, елективна диференціація, факультативні заняття, програмоване навчання. Розглянуто теоретичні та прикладні аспекти дослідження цієї проблеми в педагогічній літературі означеного періоду, зокрема визначено чотири етапи розвитку ідеї диференціації навчання: перший з яких обумовлений розвитком виробничо-громадського підходу до змісту освіти; в другому здійснено перехід від внутрішньої диференціації до тотальної уніфікації форм і методів навчання; на третьому етапі - спроби створення класів з поглибленим вивченням предметів; четвертий етап позначився розвитком програмованого навчання, розширенням мережі факультативів та появою спеціалізованих шкіл.Выделены существенные черты дифференцированного обучения в советский период развития педагогической науки в контексте трансформации смысловых акцентов и применения ее достижений в современной системе школьного образования. Проанализированы следующие виды дифференцированного обучения: профильная дифференциация, обучение по программам максимального и минимального уровней, внешняя профильная дифференциация, элективная дифференциация, факультативные занятия, программированное обучение. Рассмотрены теоретические и прикладные аспекты исследования этой проблемы в педагогической литературе исследуемого времени, в частности определены четыре этапа развития этой идеи: первый обусловлен развитием производственно-общественного подхода к содержанию образования; во втором осуществлен переход от внутренней дифференциации к тотальной унификации форм и методов обучения, на третьем этапе - попытки создания классов с углубленным изучением предметов, четвертый этап отмечен развитием программированного обучения, расширением сети факультативов и появлением специализированных школ.
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.254 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Олексін Ю. 
Підходи до внутрішньої диференціації в навчанні історії старшокласників у радянській школі (70–80-ті роки ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Ю. Олексін // Рідна школа. - 2012. - № 10. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2012_10_17
Розкрито основні підходи до внутрішньої диференціації у навчанні історії старшокласників у радянській школі періоду 1970 - 1980-х рр. Проведено історико-педагогічний аналіз методичної та навчальної літератури вказаного періоду. Наголошено, щов радянській школі навчальний предмет "Історія" в старших класах виконував переважно ідеологічну функцію, тому в програмних вимогах навчання не передбачалося диференціації змісту предмета. Зазначено, що педагоги лише впроваджували елементи внутрішньої диференціації навчання, почали враховувати індивідуально-психологічні особливості розвитку дітей у процесі навчання, однак потребували додаткового осмислення проблеми змісту та спрямованості групової роботи на уроках історії.Раскрыты основные подходы к внутренней дифференциации в обучении истории старшеклассников в советской школе периода 1970 - 1980-х гг. Проведен историко-педагогический анализ методической и учебной литературы указанного периода. Отмечено, что в советской школе учебный предмет "История" в старших классах исполнял преимущественно идеологическую функцию, поэтому в программных требованиях обучения не предусматривалось дифференциации содержания предмета. Указано, что педагоги только внедряли элементы внутренней дифференциации обучения, начали учитывать индивидуально-психологические особенности развития детей в процессе обучения, однако нуждались в дополнительном осмыслении проблемы содержания и направленности групповой работы на уроках истории.On the key approaches to the internal differentiation in teaching high school students in the history of the Soviet school of the period of 70-80-ies of XX century. Conducted an analysis of historical and pedagogical methodology and textbooks that period. It is noted that in the Soviet school academic subject "History" in high school played mostly ideological function, so the software requirements of training does not provide differentiation of the subject. Indicated that teachers only implement elements of internal differentiation of instruction, start incorporating individual psychological characteristics of children in the learning process, but it needs further understanding of the problem content and focus group work on the lessons of history.Висвітлено переосмислення за сучасних умов накопиченого досвіду диференційованого навчання історії старшокласників у радянській школі. Виокремлено найбільш суттєві його риси. Зауважено, що в досліджуваний період в радянській школі навчальний предмет „Історія ” в старших класах виконував переважно ідеологічну функцію і програмні вимоги до навчання не передбачали диференціації змісту предмета. З часом почали вираховувати індивідуально-психологічні особливості дітей у процесі навчання, але основну увагу вчителів історії в контексті диференціації було спрямовано на слабовстигаючих учнів.Освещено переосмысление в современных условиях накопленного опыта дифференцированного обучения истории старшеклассников в советской школе. Выделены наиболее существенные его черты. Отмечено, что в исследуемый период в советской школе учебный предмет "История" в старших классах выполнял преимущественно идеологическую функцию и программные требования к обучению не предусматривали дифференциации содержания предмета. Со временем начали учитывать индивидуально-психологические особенности детей в процессе обучения, но основное внимание учителей истории в контексте дифференциации было направлено на слабоуспевающих учеников.Lit reinterpretation in modern conditions experience differentiated learning history in the Soviet school seniors. It most essential features of it. It was noted that during the study period in the Soviet school academic subject "History" in high school mainly served an ideological function and software requirements for training did not provide differentiation of the subject content. It has been observed that over time begins calculating individual psychological characteristics of children in the learning process, but the focus of history teachers in the context of differentiation was aimed at low achievers.
Попередній перегляд:   Завантажити - 155 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Олексін Ю. П. 
Підходи до формування змісту навчання історії старшокласників на трьох рівнях диференціації [Електронний ресурс] / Ю. П. Олексін // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2012. - № 46. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2012_46_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 382.128 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Олексін Ю. П. 
Сучасні підходи до конструювання методичних систем навчання школярів [Електронний ресурс] / Ю. П. Олексін // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2013. - № 48. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2013_48_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 396.194 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Олексін Ю. П. 
Cтановлення ідеї диференціації навчання школярів у вітчизняній педагогіці (ХІХ – перша третина ХХ ст.) [Електронний ресурс] / Ю. П. Олексін // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2013. - № 47. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2013_47_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 404.068 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Олексін Ю. 
Мета і завдання профільного навчання історії старшокласників [Електронний ресурс] / Ю. Олексін // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 2. - С. 100-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_2_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 2.164 Mb    Зміст випуску     Цитування
15.

Олексін Ю. 
Методична матриця навчальної теми з курсу історії України для 10 класу: "Україна на початку ХХ століття" [Електронний ресурс] / Ю. Олексін // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 1. - С. 71-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_1_21
Попередній перегляд:   Завантажити - 7.949 Mb    Зміст випуску     Цитування
16.

Олексін Ю. П. 
Диференціація навчання як один із ключових напрямів оновлення сучасної школи [Електронний ресурс] / Ю. П. Олексін // Імідж сучасного педагога. - 2015. - № 8. - С. 35-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2015_8_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 227.357 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Шевчук Т. Є. 
Роль гуманітарної підготовки у створенні освітнього середовища в технічному вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Т. Є. Шевчук, Ю. П. Олексін // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - 2017. - Вип. 16. - С. 109-113. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ozfm_2017_16_37
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.265 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Олексін Ю. П. 
До етапів в історіографії індивідуалізації і диференціації навчання. Періодизація стану наукової формалізації проблеми диференціації навчання [Електронний ресурс] / Ю. П. Олексін // Теоретичні питання культури, освіти та виховання. - 2015. - № 52. - С. 3-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpkov_2015_52_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 486.851 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Кречик А. 
Розвиток організаційної культури сучасного керівника закладу освіти [Електронний ресурс] / А. Кречик, Ю. Олексін // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 4. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_4_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 646.781 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Бухальська С. 
Інноваційно-розвивальне освітнє середовище як педагогічна умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх викладачів в умовах магістратури [Електронний ресурс] / С. Бухальська, Ю. Олексін // Нова педагогічна думка. - 2018. - № 4. - С. 56-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2018_4_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 646.859 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського