Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2012/43(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Бєляк О. Використання міжпредметних зв’язків як важлива педагогічна умова розвитку комунікативних якостей мовлення в майбутніх учителів. - C. 7-13.
  5. Бєлякова І. Проблема формування пізнавально-інтелектуальної компетентності майбутніх учителів. - C. 14-18.
  6. Габеркорн І. Готовність майбутніх вчителів до розвитку творчих здібностей молодших школярів. - C. 19-26.
  7. Добридень А. Комунікативні якості вчителя як важлива складова його педагогічної майстерності. - C. 27-32.
  8. Коваль Л. Формування комплексних технологічно-проектувальних умінь майбутніх учителів початкової школи: методологічний дискурс. - C. 33-38.
  9. Марусинець М. Професійна діяльність педагога: рефлексивний аспект. - C. 39-45.
  10. Попович Л. Особливості організації науково-методичної роботи з учителями в умовах освітнього округу. - C. 46-51.
  11. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  12. Александрова В. Интерактивные технологии обучения в формировании профессиональной компетентности будущего учителя русского язика. - C. 52-61.
  13. Балакірєва В. Специфіка організації самостійної навчальної роботи у закладах інтернатного типу. - C. 62-68.
  14. Білецька І. Інтерактивні технології іншомовної освіти у вищих навчальних закладах США. - C. 69-75.
  15. Войцехівська І., Ільєва О. Ефективність використання інтерактивних технологій. - C. 76-81.
  16. Демчук К. Формирование лидерских качеств студентов методом интерактивного обучения. - C. 82-87.
  17. Жукова А. Застосування інтерактивних технологій в освітньому середовищі гімназії. - C. 88-97.
  18. Косенко Ю. Особливості використання дидактичних ігор при вивченні нового історичного матеріалу розумово відсталими учнями. - C. 98-102.
  19. Лазаренко І. Можливості інтерактивного навчання на уроках літератури. - C. 103-107.
  20. Моцик Р. Використання сучасних інформаційних технологій у професійному саморозвитку учителя початкових класів. - C. 108-114.
  21. Олексін Ю. Сучасні методичні підходи до диференціації навчання старшокласників історії. - C. 115-122.
  22. Стас Т. Основні завдання художньо-творчого розвитку сучасних молодших школярів. - C. 123-131.
  23. Шевчук Л. Використання самостійної роботи учнів у навчально-виховному процесі сільської початкової школи. - C. 132-136.
  24. Язан Н. Формування творчої особистості учителя початкової школи у процесі використання інноваційних технологій. - C. 137-142.
  25. Виховна робота

  26. Бондаренко В. Специфіка педагогічної стратегії вчителя початкової школи у процесі формування соціально-комунікативної активності молодшого школяра в урочній діяльності. - C. 143-147.
  27. Горват М. Проблема виховання толерантності у молодших школярів в умовах інтерактивного спілкування. - C. 148-153.
  28. Канарова О. Проблема духовно-морального виховання дитини в історії вітчизняної педагогічної думки. - C. 154-159.
  29. Сторінки історії

  30. Бабаян С. Історіографія досліджень педагогічних ідей Конфуція у ХХ столітті у Китаї. - C. 160-171.
  31. Бєлан Г. Біографічний метод як інноваційне явище радянської педагогіки 20-х років ХХ століття. - C. 172-177.
  32. Гончаренко Г. Становлення та розвиток навчально-виховних і лікувально-оздоровчих закладів для дітей з обмеженими можливостями в Україні у 20-х рр. ХХ ст.. - C. 178-182.
  33. Гупан Н. Відображення диференційованого підходу у методичному апараті шкільних підручників (20-ті – початок 30-х рр.). - C. 183-189.
  34. Іванова Д. Становлення та розвиток дитячого руху: практика, проблеми, досвід. - C. 190-196.
  35. Івченко Т. Особливості розвитку професійно-технічної освіти в 20-ті рр. ХХ століття. - C. 197-201.
  36. Коміренко Ю. Становлення та розвиток системи виховання в кадетських корпусах України у другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 202-209.
  37. Курило Т. Проблема морального виховання на сторінках педагогічної журналістики 60-х рр. ХХ століття. - C. 210-216.
  38. Лобода С. Педагогічна преса 1920–1930 рр. як засіб формування суспільно-політичної свідомості. - C. 217-226.
  39. Мельник Н. Концептуальні засади дошкільної освіти у США в 20-х роках ХХ століття як основа формування гуманістичної педагогіки у вітчизняній системі дошкільного виховання. - C. 227-233.
  40. Петришен О. Поняття "колектив" у спадщині О. Залужного. - C. 234-239.
  41. Постригач Н. Розвиток процесів оцінювання у педагогічній освіті Італійської Республіки в останню декаду ХХ століття. - C. 240-246.
  42. Сєчка С. Клуби за інтересами як форма соціалізації студентів ВНЗ України (60–80-х рр. XX ст.). - C. 247-254.
  43. Освіта сучасної України і Болонський процес

  44. Казанцева К. Модернізація методичної системи навчання математики в контексті стандартизації початкової освіти. - C. 255-258.
  45. Муковіз О. Дистанційне навчання у системі неперервної освіти вчителя початкової школи: сутність та особливості. - C. 259-266.
  46. Наші автори. - C. 267-269.
  47. Анотації. - C. 270-278.
  48. Аннотации. - C. 279-287.
  49. Annotation. - C. 288-297.
2012
Вип. 43(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського