Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2012/42(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Білоусова Л., Криштоф С. Аспекти підготовки майбутнього вчителя до реалізації дидактичного потенціалу Інтернет-технологій у практиці навчання. - C. 7-13.
  5. Комар О. Фахова підготовка студентів: інтерактивна технологія у ВНЗ. - C. 14-19.
  6. Мельник Н. Трансдисциплінарний підхід до формування професійної компетентності фахівців дошкільної освіти у США та Німеччині. - C. 20-25.
  7. Побірченко О. До питання про підготовку майбутнього вчителя сільської початкової школи. - C. 26-32.
  8. Прокоф’єва М. Дослідження стану готовності вчителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів. - C. 33-38.
  9. Савченко В. Інновації у післядипломній підготовці вчителів фізичної культури початкових класів. - C. 39-44.
  10. Червінська І. Інноваційність як чинник забезпечення якісної підготовки сучасного вчителя до роботи в школах гірського регіону. - C. 45-50.
  11. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  12. Возна З. Формування соціальної компетентності учнів на уроках курсу "Людина і світ". - C. 51-59.
  13. Горбатюк О., Горбулінська С. Інноваційні технології навчання генетики та біотехнології старшокласників профільної школи. - C. 60-66.
  14. Данилюк О. Використання прийомів донотного періоду для гармонізації мелодії на початковому етапі навчання гри на фортепіано. - C. 67-74.
  15. Короткова Ю. Місце методики навчання іноземних мов в українському та грецькому наукознавстві. - C. 75-82.
  16. Краснобока О. Сутність інтегративних систем у процесі інтенсифікації навчання. - C. 83-87.
  17. Кучеренко І. Упровадження часткової інтеграції на уроках української мови в основній школі. - C. 88-95.
  18. Малишевська І. Природотерапевтична компонента у змісті навчання початкової школи. - C. 96-103.
  19. Нічишина В. Реалізація міжпредметних зв’язків математики та інших галузей знань в загальноосвітній школі (на прикладі розробки програми інтегративного тижня на тему "Золотий переріз"). - C. 104-110.
  20. Олексін Ю. Дидактичні засади внутрішньої диференціації навчання старшокласників. - C. 111-117.
  21. Пишко О. Реалізація завдань правової освіти в процесі навчання учнів практичного курсу правознавства. - C. 118-125.
  22. Яців С. Роль тестів у вивченні іноземної мови. - C. 126-131.
  23. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  24. Кравченко Т. Методика вивчення професійних настановлень старшокласників як засіб оптимізації процесу їх професійного самовизначення. - C. 132-137.
  25. Половіна О. Актуальні проблеми спілкування дітей та дорослих: забезпечення екології дитинства. - C. 138-146.
  26. Скрипник Н. Психологічні особливості розвитку гуманності у дітей дошкільного віку. - C. 147-151.
  27. Ямкова К. Проблема розвитку соціальної активності учнівської молоді у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. - C. 152-157.
  28. Виховна робота

  29. Безлюдний О. Соціально-демографічні аспекти життєдіяльності сім’ї в українському суспільстві. - C. 158-167.
  30. Будник О. Соціальні аспекти етновиховання молоді в українській педагогіці 1920-х років. - C. 168-174.
  31. Канарова О. Виховання у духовних школах наприкінці ХІХ – початку ХХ століття. - C. 175-181.
  32. Канішевська Л. Підготовка старшокласників шкіл-інтернатів до самостійної життєдіяльності: зміст та методика опанування соціальноі ролі "громадянин". - C. 182-188.
  33. Терпелюк С. Концептуальні основи аналізу поняття "патріотичні цінності". - C. 189-196.
  34. Сторінки історії

  35. Албул І. Змагання В. Науменка (1852–1919) за становлення національної школи як передумова розвитку української педагогіки 20-х років. - C. 197-203.
  36. Горбатюк О. Роль учителя в утвердженні парадигми "трудової школи" у 20-х – на початку 30-х років ХХ ст.. - C. 204-208.
  37. Демчак М. Зміст підготовки вчителя початкових шкіл Закарпаття у 20–30-х роках ХХ століття. - C. 209-216.
  38. Депчинська І. Ідеї Т. Масарика про розвиток шкільної освіти в Чехословаччині на початку ХХ століття. - C. 217-222.
  39. Джус О. Софія Русова у педагогічному просторі українського зарубіжжя (1920-і – 1930-і рр.). - C. 223-229.
  40. Жосан О. Тенденції розвитку вітчизняної шкільної навчальної літератури у 20-х роках ХХ століття. - C. 230-235.
  41. Іванюк Г. Тенденції та суперечності розвитку сільської школи в Україні (20-ті роки ХХ століття). - C. 236-244.
  42. Калюжна Т. Соціально-педагогічні погляди Софії Русової. - C. 245-249.
  43. Ковач А. Педагогічна діяльність Василя Пачовського на Закарпатті у 1920-х рр.. - C. 250-256.
  44. Корж-Усенко Л. Традиційні християнські цінності новаторської школи Петра Прокоповича. - C. 257-264.
  45. Левашова В. Використання технічних засобів навчання у навчальному процесі природничих дисциплін (друга половина ХХ століття). - C. 265-271.
  46. Майструк О. Проблема освіти у педагогічній спадщині Г. С. Сковороди і В. Н. Каразіна. - C. 272-275.
  47. Мартиненко Д. Релігійний чинник у розвитку національного шкільництва України в XVIII ст.. - C. 276-283.
  48. Марфинець Н. Зміст літературного краєзнавства у навчальних програмах 20–30-х рр.(на прикладі шкільництва Підкарпатської Русі). - C. 284-293.
  49. Меленець Л. Станіслав Шацький про організацію життя дітей в умовах села. - C. 294-300.
  50. Пелешок Ю. Проблема формування "естетичної культури" особистості дитини засобами мистецтва у творчій спадщині Якова Андрійовича Мамонтова (1888–1940). - C. 301-305.
  51. Саяпіна С. Розробка засад дошкільної освіти у вітчизняній педагогіці (20-ті рр. ХХ ст.). - C. 306-314.
  52. Cтароста В., Шикітка Г. Просвітницька діяльність Івана Панькевича на Закарпатті (20–30-ті рр. ХХ ст.). - C. 315-320.
  53. Фізеші О. Початкова школа на Закарпатті у системних освітніх трансформаціях 20–30-х рр. ХХ століття. - C. 321-328.
  54. Наші автори. - C. 329-332.
  55. Анотації. - C. 333-343.
  56. Аннотации. - C. 344-354.
  57. Annotation. - C. 355-365.
2012
Вип. 42(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського