Пошуковий запит: (<.>A=Мішеніна Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 64
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Мішеніна Т. М. Інтегративна якість дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_4_14
|
2. |
Мішеніна Т. М. Проблема розуміння навчального матеріалу в контексті стратегіального підходу до формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні та психологічні науки. - 2013. - № 1. - С. 105-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2013_1_14
|
3. |
Мішеніна Т. М. Відбір навчального матеріалу як один із етапів формування фахової культури майбутніх словесників [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2011. - № 4. - С. 115-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2011_4_26
|
4. |
Мішеніна Т. М. Реалізація принципу ізоморфності у процесі структурування змісту підручника для майбутніх учителів філологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2014. - № 1. - С. 101-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2014_1_11
|
5. |
Мішеніна Т. Шляхи гуманізації організаційних основ гуманітарної освіти майбутніх учителів філологічних спеціальностей в умовах компетентнісно орієнтованого навчання [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_24
|
6. |
Мішеніна Т. Організація науково-дослідницької роботи майбутніх учителів філологічних спеціальностей у змісті компетентнісно-орієнтованої вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_2_23 Виокремлено основні положення стратегії управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів педагогічниз ВНЗ. Розглянуто умови ефективної організації науково-дослідницької роботи майбутніх учителів філологічних спеціальностей у таких ВНЗ шляхом послідовного інтегрування науки й навчально-виховного процесу. З'ясовано умови ефективної організації науково-дослідницької діяльності майбутніх учителів філологічних спеціальностей педагогічних ВНЗ. Обгрунтовано особливості організації науково-дослідницької роботи студентів на основі застосування методів наукового пізнання як методів оволодіння навчальним предметом за умов навчального пошуку. Акцентовано увагу на організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх філологів за умов знаннєво-орієнтованого й компетентнісно-діяльнісного підходів.Выделены основные положения стратегии управления учебно-познавательной деятельностью студентов педагогических ВУЗ. Рассмотрены условия эффективной организации научно-исследовательской работы будущих учителей филологических специальностей в таких ВУЗ путем последовательного интегрирования науки и учебно-воспитательного процесса. Обоснованы особенности организации научно-исследовательской работы студентов на основе применения методов научного познания как методов овладения учебным предметом в условиях учебного поиска. Акцентировано внимание на организации учебно-познавательной деятельности будущих филологов в условиях знаниево-ориентированного и компетентностно-деятельностного подходов.Exposed conditions effective organization of research work of the future teachers of philology in higher educational institutions by successive integration of science and the educational process.
|
7. |
Мішеніна Т. М. Розвиток виразності мовлення на комунікативному етапі читацької діяльності майбутніх учителів філологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2015. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2015_1_13
|
8. |
Мішеніна Т. М. Засоби ефективного формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів у навчанні гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 9. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_9_25
|
9. |
Мішеніна Т. М. Формування лінгводидактичної компетенції як складової дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 10. - С. 146-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_10_30
|
10. |
Мішеніна Т. Стилістичний потенціал звуконаслідувальних слів у сучасній українській мові (на прикладі новелістики 60-х рр. XX ст.) [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна // Мова і культура. - 2014. - Вип. 17, т. 6. - С. 289-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2014_17_6_42
|
11. |
Мішеніна Т. М. Закономірності та принципи формування навчальних курсів у процесі підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 12. - С. 101-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_12_19
|
12. |
Мішеніна Т. Організаційно-управлінські засади навчального процесу майбутніх учителів філологічних спеціальностей в умовах ВПНЗ [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 195-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_39 Розкрито організаційно-управлінські засади осмислення управління як форми зв’язку теоретичних моделей і практичних рішень, механізми забезпечення комплексного системного впливу на процес управління навчально-пізнавальною діяльністю майбутніх учителів філологічних спеціальностей.Раскрыты организационно-управленческие основы осмысления управления как формы связи теоретических моделей и практических решений, механизмы обеспечения комплексного системного влияния на процесс управления учебно-познавательной деятельностью будущих учителей филологических специальностей.In the article the organizational, management control framework interpretation as a form of communication of theoretical models and practical solutions, mechanisms for integrated systemic impact on the management of science and cognitive activity of the future teachers of philological specialties.
|
13. |
Мішеніна Т. Мовні засоби відтворення світлотного контрасту в художньому моделюванні імпресіоністичної реальності (на прикладі українського письма) [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна // Лінгвостилістичні студії. - 2015. - Вип. 3. - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ls_2015_3_12
|
14. |
Мішеніна Т. Соціокультурні чинники формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у процесі гуманітарної підготовки [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_3_19 Опрацьовано соціокультурні чинники ефективного формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у процесі гуманітарної підготовки, які зумовлені трансформаційними змінами компетентнісно орієнтованої освітньої системи за умов інформаційної доби і полягають у випереджувальному характері освітніх технологій, зміні мети й змісту педагогічної діяльності майбутніх учителів філологічних спеціальностей, різновекторності об’єктів та суб’єктів педагогічного впливу, гармонізації засобами освітніх технологій інтелектуального та ціннісного розвитку на рівні індивідуальної культури з наданням переваги ціннісному, визначальній ролі інформаційних технологій у змісті гуманітарної підготовки.
|
15. |
Мішеніна Т. М. Структурно-семантичні особливості фауно- і флоронімів у сучасній українській мові [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2010. - Вип. 4. - С. 45-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2010_4_8
|
16. |
Мішеніна Т. М. Екокосмізм як вимір світогляду української нації [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2009. - Вип. 3. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2009_3_16
|
17. |
Мішеніна Т. Формування дослідницької компетенції майбутніх учителів філологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(3). - С. 105-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(3)__13
|
18. |
Мішеніна Т. Лінгвокультурологічна інтерптерація флороконцепту трава з позиції діахронії в українській мові [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2015. - 2015. - С. 170-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2015_2015_19
|
19. |
Мішеніна Т. Стилістичний потенціал звуконаслідувальних слів у сучасній українській мові (на прикладі новелістики 60-х років XX ст.) [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Мовознавство. - 2014. - № 12. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuflm_2014_12_23
|
20. |
Мішеніна Т. М. Компетентнісно орієнтоване вивчення українського словникарства майбутніми учителями філологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Проблеми сучасного підручника. - 2015. - Вип. 15(2). - С. 42-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2015_15(2)__6
|
| |