Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (10)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (3)Реферативна база даних (18)Авторитетний файл імен осіб (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мішеніна Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 64
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Мішеніна Т. М. 
Інтегративна якість дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2013. - Вип. 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2013_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.985 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мішеніна Т. М. 
Проблема розуміння навчального матеріалу в контексті стратегіального підходу до формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні та психологічні науки. - 2013. - № 1. - С. 105-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2013_1_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 131.766 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мішеніна Т. М. 
Відбір навчального матеріалу як один із етапів формування фахової культури майбутніх словесників [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2011. - № 4. - С. 115-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2011_4_26
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.328 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мішеніна Т. М. 
Реалізація принципу ізоморфності у процесі структурування змісту підручника для майбутніх учителів філологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. - 2014. - № 1. - С. 101-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpnapv_ppn_2014_1_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 648.188 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Мішеніна Т. 
Шляхи гуманізації організаційних основ гуманітарної освіти майбутніх учителів філологічних спеціальностей в умовах компетентнісно орієнтованого навчання [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 145.191 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Мішеніна Т. 
Організація науково-дослідницької роботи майбутніх учителів філологічних спеціальностей у змісті компетентнісно-орієнтованої вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна // Молодь і ринок. - 2014. - № 2. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_2_23
Виокремлено основні положення стратегії управління навчально-пізнавальною діяльністю студентів педагогічниз ВНЗ. Розглянуто умови ефективної організації науково-дослідницької роботи майбутніх учителів філологічних спеціальностей у таких ВНЗ шляхом послідовного інтегрування науки й навчально-виховного процесу. З'ясовано умови ефективної організації науково-дослідницької діяльності майбутніх учителів філологічних спеціальностей педагогічних ВНЗ. Обгрунтовано особливості організації науково-дослідницької роботи студентів на основі застосування методів наукового пізнання як методів оволодіння навчальним предметом за умов навчального пошуку. Акцентовано увагу на організації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх філологів за умов знаннєво-орієнтованого й компетентнісно-діяльнісного підходів.Выделены основные положения стратегии управления учебно-познавательной деятельностью студентов педагогических ВУЗ. Рассмотрены условия эффективной организации научно-исследовательской работы будущих учителей филологических специальностей в таких ВУЗ путем последовательного интегрирования науки и учебно-воспитательного процесса. Обоснованы особенности организации научно-исследовательской работы студентов на основе применения методов научного познания как методов овладения учебным предметом в условиях учебного поиска. Акцентировано внимание на организации учебно-познавательной деятельности будущих филологов в условиях знаниево-ориентированного и компетентностно-деятельностного подходов.Exposed conditions effective organization of research work of the future teachers of philology in higher educational institutions by successive integration of science and the educational process.
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.114 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Мішеніна Т. М. 
Розвиток виразності мовлення на комунікативному етапі читацької діяльності майбутніх учителів філологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2015. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2015_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.942 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Мішеніна Т. М. 
Засоби ефективного формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів у навчанні гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2011. - Вип. 9. - С. 129-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2011_9_25
Попередній перегляд:   Завантажити - 742.301 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Мішеніна Т. М. 
Формування лінгводидактичної компетенції як складової дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей вищих педагогічних навчальних закладів [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 10. - С. 146-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_10_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.309 Mb    Зміст випуску     Цитування
10.

Мішеніна Т. 
Стилістичний потенціал звуконаслідувальних слів у сучасній українській мові (на прикладі новелістики 60-х рр. XX ст.) [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна // Мова і культура. - 2014. - Вип. 17, т. 6. - С. 289-296. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2014_17_6_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.304 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Мішеніна Т. М. 
Закономірності та принципи формування навчальних курсів у процесі підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2012. - Вип. 12. - С. 101-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2012_12_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.252 Mb    Зміст випуску     Цитування
12.

Мішеніна Т. 
Організаційно-управлінські засади навчального процесу майбутніх учителів філологічних спеціальностей в умовах ВПНЗ [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2013. - Вип. 28(1). - С. 195-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_1_39
Розкрито організаційно-управлінські засади осмислення управління як форми зв’язку теоретичних моделей і практичних рішень, механізми забезпечення комплексного системного впливу на процес управління навчально-пізнавальною діяльністю майбутніх учителів філологічних спеціальностей.Раскрыты организационно-управленческие основы осмысления управления как формы связи теоретических моделей и практических решений, механизмы обеспечения комплексного системного влияния на процесс управления учебно-познавательной деятельностью будущих учителей филологических специальностей.In the article the organizational, management control framework interpretation as a form of communication of theoretical models and practical solutions, mechanisms for integrated systemic impact on the management of science and cognitive activity of the future teachers of philological specialties.
Попередній перегляд:   Завантажити - 171.424 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Мішеніна Т. 
Мовні засоби відтворення світлотного контрасту в художньому моделюванні імпресіоністичної реальності (на прикладі українського письма) [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна // Лінгвостилістичні студії. - 2015. - Вип. 3. - С. 102-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ls_2015_3_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.214 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Мішеніна Т. 
Соціокультурні чинники формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у процесі гуманітарної підготовки [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна // Молодь і ринок. - 2012. - № 3. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_3_19
Опрацьовано соціокультурні чинники ефективного формування дидактичної компетентності майбутніх учителів філологічних спеціальностей у процесі гуманітарної підготовки, які зумовлені трансформаційними змінами компетентнісно орієнтованої освітньої системи за умов інформаційної доби і полягають у випереджувальному характері освітніх технологій, зміні мети й змісту педагогічної діяльності майбутніх учителів філологічних спеціальностей, різновекторності об’єктів та суб’єктів педагогічного впливу, гармонізації засобами освітніх технологій інтелектуального та ціннісного розвитку на рівні індивідуальної культури з наданням переваги ціннісному, визначальній ролі інформаційних технологій у змісті гуманітарної підготовки.
Попередній перегляд:   Завантажити - 226.64 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Мішеніна Т. М. 
Структурно-семантичні особливості фауно- і флоронімів у сучасній українській мові [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2010. - Вип. 4. - С. 45-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2010_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 368.214 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Мішеніна Т. М. 
Екокосмізм як вимір світогляду української нації [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету. - 2009. - Вип. 3. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhSt_2009_3_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 529.137 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Мішеніна Т. 
Формування дослідницької компетенції майбутніх учителів філологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(3). - С. 105-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(3)__13
Попередній перегляд:   Завантажити - 238.391 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Мішеніна Т. 
Лінгвокультурологічна інтерптерація флороконцепту трава з позиції діахронії в українській мові [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна // Рідне слово в етнокультурному вимірі. - 2015. - 2015. - С. 170-179. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsev_2015_2015_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 419.787 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Мішеніна Т. 
Стилістичний потенціал звуконаслідувальних слів у сучасній українській мові (на прикладі новелістики 60-х років XX ст.) [Електронний ресурс] / Т. Мішеніна // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки. Мовознавство. - 2014. - № 12. - С. 107-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnuflm_2014_12_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 216.403 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Мішеніна Т. М. 
Компетентнісно орієнтоване вивчення українського словникарства майбутніми учителями філологічних спеціальностей [Електронний ресурс] / Т. М. Мішеніна // Проблеми сучасного підручника. - 2015. - Вип. 15(2). - С. 42-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2015_15(2)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 379.286 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського