Пошуковий запит: (<.>A=Михальчук Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 49
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Михальчук Н. О. Розвиток соціального інтелекту майбутнього педагога засобами активного навчання [Електронний ресурс] / Н. О. Михальчук, Е. З. Івашкевич // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2013. - Вип. 1. - С. 95-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2013_1_14
|
2. |
Михальчук Н. О. Лінгвостилістичні особливості перекладу роману Джона Апдайка "Кентавр” [Електронний ресурс] / Н. О. Михальчук // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Серія : Філологічні науки. - 2013. - Кн. 3. - С. 134-140. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzfn_2013_3_29
|
3. |
Михальчук Н. О. Проведення рефлексивно-поетичного тренінгу з використанням англійських приказок та прислів’їв з компонентом "діяльність людини” [Електронний ресурс] / Н. О. Михальчук // Проблеми сучасної психології. - 2013. - Вип. 21. - С. 435-446. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2013_21_40
|
4. |
Михальчук Н. І. Ідеосвіт Володимира Винниченка в контексті метафізичного пошуку [Електронний ресурс] / Н. І. Михальчук // Література та культура Полісся. - 2012. - Вип. 71. - С. 69-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltkp_2012_71_9
|
5. |
Михальчук Н. О. Мовні засоби відображення індивідуального стилю автора у творі Ричарда Баха "Чайка на ім’я Джонатан Лівінгстон" [Електронний ресурс] / Н. О. Михальчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 36. - С. 198-201. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_36_62
|
6. |
Михальчук Н. О. Морфологічні способи словотвору в сучасній англійській мові [Електронний ресурс] / Н. О. Михальчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 39. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_39_22
|
7. |
Михальчук Н. О. Розвиток особистості старшокласників засобами світової літератури [Електронний ресурс] / Н. О. Михальчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2009. - Вип. 11. - С. 502-508. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2009_11_88
|
8. |
Михальчук Н. І. Цинічний розум як чинник трансформації буттєвої сфери в малій прозі В. Винниченка [Електронний ресурс] / Н. І. Михальчук // Література та культура Полісся. Сер. : Філологічні науки. - 2013. - Вип. 74. - С. 95-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltkpfil_2013_74_12
|
9. |
Лекарь С. І. Податковий борг як форма економічної злочинності та загроза економічній безпеці держави [Електронний ресурс] / С. І. Лекарь, В. П. Мартинюк, Н. М. Михальчук // Науковий вісник Львівського державного університету внутрішніх справ. серія економічна. - 2013. - Вип. 2. - С. 66-78 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvldu_e_2013_2_10
|
10. |
Михальчук Н. О. Психологічні механізми розуміння поетичних творів Філіпа Морена Френо [Електронний ресурс] / Н. О. Михальчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 37. - С. 210-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_37_67
|
11. |
Михальчук Н. О. Словотвір як основне джерело поповнення словника сучасної англійської мови [Електронний ресурс] / Н. О. Михальчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 38. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_38_30
|
12. |
Михальчук Н. О. Вивчення молодіжного та студентського сленгу з позиції лінгвістики тексту та дискурсу [Електронний ресурс] / Н. О. Михальчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 35. - С. 223-226. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_35_71
|
13. |
Михальчук Н. О. Мовні та позамовні аспекти соціальних та історико-еволюційних процесів становлення комунікативної поведінки у ранньому англійському суспільстві [Електронний ресурс] / Н. О. Михальчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2013. - Вип. 33. - С. 99-102. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2013_33_32
|
14. |
Михальчук Н. Ефективність комунікативно зорієнтованого навчання підлітків іноземній мові [Електронний ресурс] / Н. Михальчук // Нова педагогічна думка. - 2014. - № 2. - С. 126-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2014_2_39 Описано принципи комунікативно зорієнтованого навчання школярів іноземної мови. Окреслено позитивні сторони комунікативно зорієнтованого навчання. Уточнено зміст поняття “педагогічно регульована читацька діяльність”. Охарактеризовано процес квазіспілкування учнів із літературним твором, опис особливостей розуміння підлітками літературного твору, Виокремлено компоненти читацької діяльності підлітків: когнітивний, комунікативний, суб’єктно-орієнтований. Зясовано структурні підсистеми цих компонентів. Визначено три основні компоненти діяльності школярів із читання літературних творів, які базуються на: мотивації діяльності читання літературних творів, розвитку власного бачення особистістю своєї позиції щодо прочитаного літературного твору на рівні формування „особистісних смислів”, здатності до привнесення свого особистісного смислу в трактування тексту, здатності до сприйняття точки зору іншого суб’єкта спілкування щодо прочитаного літературного твору, можливості до перевтілення власного розуміння літературного твору в художню структуру. Розглянуто види діалогізму. Описаны принципы коммуникативно-ориентированного обучения школьников иностранному языку. Определены положительные стороны этого обучения. Уточнено содержание понятия "педагогически регулируемая читательская деятельность". Охарактеризован процесс квазиобщения учащихся с литературным произведением; описаны особенности понимания подростками литературного произведения. Выделены компоненты читательской деятельности подростков: когнитивный, коммуникативный, субъектно-ориентированный. Выяснены структурные подсистемы этих компонентов. Определены три основных компонента деятельности школьников по чтению литературных произведений, основанных на: мотивации деятельности чтения литературных произведений, развитии собственного видения личностью своей позиции относительно прочитанного литературного произведения на уровне формирования "личностных смыслов", способности к привнесению своего личностного смысла в трактовку текста, способности к восприятию точки зрения другого субъекта общения прочитанного литературного произведения, возможности к перевоплощению собственного понимания литературного произведения в художественную структуру. In this article the principles of communicative studying of English of schoolchildren were shown; the positive sides of communicative studying of English were described; the process of pupils’ communication with fiction was characterized; the peculiarities of teenagers’ understanding of fiction were shown; the definition “pedagogically regulated reading activity” was proposed; the components of reading activity and the kinds of dialogisms which are effective means of communicative studying of English in contemporary schools were given up.
|
15. |
Михальчук Н. О. Своєрідність абсурду в творах В. Шекспіра [Електронний ресурс] / Н. О. Михальчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Філологічна. - 2012. - Вип. 27. - С. 236-239. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2012_27_73
|
16. |
Михальчук Н. О. Констатація розуміння старшокласниками літературних творів [Електронний ресурс] / Н. О. Михальчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Психологія і педагогіка. - 2009. - Вип. 13. - С. 314-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoapp_2009_13_34
|
17. |
Валігура В. А. Фіскальні технології управління податковим боргом у контексті його оптимізації [Електронний ресурс] / В. А. Валігура, Н. М. Михальчук // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Економіка. - 2011. - Вип. 16. - С. 12-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2011_16_4
|
18. |
Михальчук Н. І. Естетизоване життя як провокація: музичний проект буття проти принципу реальності ("Раб краси" В. Винниченка) [Електронний ресурс] / Н. І. Михальчук // Література та культура Полісся. - 2008. - Вип. 46. - С. 98-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ltkp_2008_46_9
|
19. |
Михальчук Н. Лінгвістичні особливості поезії американського романтизму (на прикладі творів Філіпа Морена Френо) [Електронний ресурс] / Н. Михальчук // Мова і культура. - 2013. - Вип. 16, т. 5. - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2013_16_5_17
|
20. |
Михальчук Н. О. Пареміологічні одиниці з компонентом "діяльність людини” як об’єкт когнітивної лінгвістики [Електронний ресурс] / Н. О. Михальчук // Мова і культура. - 2012. - Вип. 15, т. 6. - С. 105-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mik_2012_15_6_19
|
| |