Пошуковий запит: (<.>A=Кочерга О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 38
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Кочерга О. М. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / О. М. Кочерга. // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_7_41
|
2. |
Гінзбург В. Г. Сучасні проблеми формування здоров’я студентської молоді [Електронний ресурс] / В. Г. Гінзбург, Т. М. Полішко, В. О. Татаровський, О. В. Севериновська, О. Є. Кочерга // Запорожский медицинский журнал. - 2011. - т. 13, № 4. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Zmzh_2011_13_4_5
|
3. |
Кочерга О. Взаємодія різноструктурних дієслівних форм у науково-технічній термінології [Електронний ресурс] / О. Кочерга, В. Пілецький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Проблеми української термінології. - 2013. - № 765. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPUT_2013_765_11 Розглянуто семантику та функціювання спільнокореневих дієслів з різними афіксами в сучасній українській науково-технічній термінології.
|
4. |
Кочерга О. М. Підготовка студентів педагогічного коледжу до роботи з обдарованими учнями [Електронний ресурс] / О. М. Кочерга // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - 2013. - № 5. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Otros_2013_5_19
|
5. |
Кочерга О. Досвід підготовки соціально відповідального вчителя початкової школи через використання інтерактивних технологій [Електронний ресурс] / О. Кочерга // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2011. - № 4(2). - С. 72-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2011_4(2)__13
|
6. |
Кочерга О. Використання ділової гри у процесі формування соціальної відповідальності майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / О. Кочерга // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2012. - № 6(3). - С. 49-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2012_6(3)__9
|
7. |
Кочерга О. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи на засадах гуманістичних ідей Василя Сухомлинського [Електронний ресурс] / О. Кочерга // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 41. - С. 31-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_41_6
|
8. |
Кочерга О. Проблема відповідальності вчителя у педагогічній спадщині Я. А. Коменського [Електронний ресурс] / О. Кочерга // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 45. - С. 224-229. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_45_34
|
9. |
Кочерга О. Проблема формування соціальної відповідальності вчителя в спадщині педагогів-класиків другої половини ХІХ століття [Електронний ресурс] / О. Кочерга // Історико-педагогічний альманах. - 2010. - Вип. 1. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ipa_2010_1_4 Розглянуто питання формування людини нового суспільства. Проаналізовано погляди педагогів другої половини ХІХ ст. стосовно формування відповідальності вчителя. Висвітлено проблему, коли в центр всього навчально-виховного процесу була поставлена особистість вихованця. Виявлено, що успішне вирішення питань виховання нової людини покладається на вчителя. З'ясовано, що творча спадщина видатних педагогів, висвітлює фундаментальні життєві й освітні проблеми, які є підгрунтям розв'язання проблеми виховання справжнього вчителя.
|
10. |
Кочерга О. М. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах модернізаційних змін [Електронний ресурс] / О. М. Кочерга // Педагогічний дискурс. - 2011. - Вип. 10. - С. 262-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2011_10_66 Розкрито актуальність проблеми підготовки студентів до роботи з батьками учнів як однієї з важливих складових професійної діяльності вчителя початкових класів, здійснено аналіз системи підготовки студентів педагогічного коледжу з означеного напрямку. Автором використані теоретичні розробки та практичний досвід видатного педагога В. О. Сухомлинського, який особливу увагу приділяв проблемі єдності у роботі школи та сім’ї та їх впливу на розвиток особистості дитини.Раскрыта актуальность проблемы подготовки студентов к работе с родителями учащихся как одной из важных составляющих профессиональной деятельности учителя начальных классов, проанализирована система подготовки студентов педагогического колледжа в данном направлении. Автор использует теоретический и практический опыт выдающегося педагога В. А. Сухомлинского, который значительное внимание приделял проблеме единства в деятельности школы и семьи и их влияние на развитие личности ребенка.The author of the article reveals the topicality of the problem of training of students to work with parents of pupils as one of the important components of the professional activity of teacher of primary school, the author analyses the systems of training of students of pedagogical college in this direction. The author draws on the theoretical developments and practical experience of outstanding teacher of Vasil Sukhomlynsky, who considered the problem of unity in the work of school and family and their impact on the development of child’s personality.
|
11. |
Кочерга О. М. Використання тренінгу в професійному становленні майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / О. М. Кочерга // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 3. - С. 387-395. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_3_50
|
12. |
Кочерга О. М. Сучасні підходи до використання музейної педагогіки у професійній освіті вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / О. М. Кочерга // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2013. - № 4. - С. 129-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2013_4_25
|
13. |
Кочерга О. М. Особливості використання тренінгових технологій у процесі формування практичної компоненти професійної підготовки майбутнього учителя [Електронний ресурс] / О. М. Кочерга // Молодий вчений. - 2014. - № 2(05). - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2014_2(05)__28
|
14. |
Кочерга О. Виховання моральної культури майбутнього вчителя засобами української етнопедагогіки [Електронний ресурс] / О. Кочерга // Витоки педагогічної майстерності. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 13. - С. 172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpm_2014_13_36
|
15. |
Кочерга О. В. Динаміка зміни діяльності психофізіологічних механізмів чутливості людини [Електронний ресурс] / О. В. Кочерга // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 68-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_18 Висвітлено питання зміни чутливості в діяльності психофізіологічних систем людини. Уточнено визначення поняття «чутливість», розглянуто особливості роботи вестибулярного апарату та його взаємодії з психофізіологічними системами організму дитини. На основі проведеного експерименту зроблено висновки про вплив стану роботи вестибулярного апарату дитини на дію психічних систем і психофізіологічних механізмів адаптації до навчальної діяльності. Обгрунтовано необхідність впровадження у навчальний процес комплексів вправ для покращення психомоторної сфери дитини, що допомагає стабілізації психофізіологічних механізмів. Освещены вопросы изменения чувствительности в деятельности психофизиологических систем человека. Уточнено определение понятия «чувствительность», рассмотрены особенности работы вестибулярного аппарата и его взаимодействия с психофизиологическими системами организма ребенка. На основании проведенного эксперимента сформулированы выводы о влиянии состояния работы вестибулярного аппарата ребенка на действие психических систем и психофизиологических механизмов адаптации к учебной деятельности. Обоснована необходимость внедрения в учебный процесс комплексов упражнений для улучшения психомоторной сферы ребенка, что помогает стабилизации психофизиологических механизмов. This article is devoted to the problem of changes in the sensitivity of human psycho-physiological systems. The author clarifies the definition of the concept “sensitivity”, presents peculiarities of the vestibular system and its interaction with the child’s psycho-physiological systems of the body. Based on the experiment the author makes conclusions about the impact of the child’s vestibular apparatus on the mental performance and physiological mechanisms of adaptation to training activities; justifies necessity for implementation in the study process sets of exercises for improving psychomotor sphere of the child helping to stabilize the physiological mechanisms.
|
16. |
Кочерга О. Віддієслівні прикметники в науковому мовленні [Електронний ресурс] / О. Кочерга, Пілецький. Володимир // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. - 2012. - Вип. 57. - С. 48-53. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_fil_2012_57_8
|
17. |
Кочерга О. Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи [Електронний ресурс] / О. Кочерга // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rsh_2013_11_11 Розглянуто поняття компетентності педагога. Зазначено про важливість володіння вчителем знаннями психіки школяра. Акцентовано увагу на тому, що психологічна складова педагогічної діяльності охоплює міжособистісне оцінювання, стереотепізацію, класифікацію, порівняння, зіставлення, аналіз, рефлексію. Наведено концептуальну модель розвитку психологічної культури вчителя перших класів. Розкрито три виміри цієї моделі, яка діє за умови їх єдності: змістовно-особистісний, діяльнісний та генетично-віковий. Запропоновано глосарій особливостей розвитку дитини й організації навчального процесу за умов початкової школи. Рассмотрено понятие компетентности педагога. Отмечена значимость владения учителем знаниями психики школьника. Акцентировано внимание на том, что психологическая составляющая педагогической деятельности охватывает межличностное оценивание, стереотепизацию, классификацию, сравнение, сопоставление, анализ, рефлексию. Представлена концептуальная модель развития психологической культуры учителя первых классов. Раскрыты три измерения данной модели, которая действует при условии их единства: содержательно-личностный, деятельностный и генетически возрастной. Предложен глоссарий особенностей развития ребенка и организации учебного процесса в условиях начальной школы.The notion of competence of the teacher. Noted the importance of teacher knowledge ownership mentality schoolboy. The attention is focused on the fact that the psychological component of pedagogical activity covers interpersonal evaluation, stereotyping, classification, comparison, comparison, analysis, reflection. The conceptual model of the development of psychological culture of the teacher of the first classes. Revealed three dimensions of the model, which operates under the condition of their unity: content-personal, activity and genetically age. Proposed features a glossary of child development and organization of the educational process in terms of primary school.
|
18. |
Кочерга О. І. Феномен Станіслава Оріховського у контексті українського літературного відродження [Електронний ресурс] / О. І. Кочерга // Літературознавчі студії. - 2014. - Вип. 42(2). - С. 52-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lits_2014_42(2)__9
|
19. |
Кочерга О. Розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / О. Кочерга // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 123(1). - С. 172-176. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2013_123(1)__45
|
20. |
Святенко Т. В. Акариазы кожи: описание редкого случая зерновой чесотки у пациента 69 лет [Електронний ресурс] / Т. В. Святенко, О. Е. Кочерга, О. Л. Статкевич, Е. Г. Мизина, В. С. Привалов, В. А. Татаровский, Е. В. Кондратьева, Т. В. Руденок // Журнал дерматовенерології та косметології ім. М. О. Торсуєва. - 2013. - № 1-2. - С. 96-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/jdkit_2013_1-2_20
|
| |