Пошуковий запит: (<.>A=Журавська Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 85
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Журавська Н. С. Особливості методики навчання спеціальних дисциплін [Електронний ресурс] / Н. С. Журавська // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 2. - С. 93-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_2_25
|
2. |
Журавська Н. В. Повість Сейфа ар-Рахбі "Зупинки на першому кроці”: проблематика та поетика [Електронний ресурс] / Н. В. Журавська // Східний світ. - 2013. - № 1. - С. 29-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2013_1_7
|
3. |
Журавська Н. В. Національний вимір поезії Сейфа Ар-Рахбі: тема війни [Електронний ресурс] / Н. В. Журавська // Східний світ. - 2012. - № 3. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2012_3_11
|
4. |
Городинець О. В. Методи навчання дисципліни безпека життєдіяльності [Електронний ресурс] / О. В. Городинець, Н. С. Журавська, І. В. Вінник // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2013. - Вип. 192(2). - С. 326-331. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2013_192(2)__48
|
5. |
Шемчук Н. К. Методика проведення практичних занять з дисципліни "Топографічне і землевпорядне креслення" [Електронний ресурс] / Н. К. Шемчук, Н. С. Журавська // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2013. - Вип. 192(2). - С. 388-393. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2013_192(2)__58
|
6. |
Журавська Н. С. Активізація навчально-пізнавальної діяльності студентів під час проведення практичних занять у вищих аграрних навчальних закладах і – іі рівня акредитації при навчанні спеціальних дисциплін [Електронний ресурс] / Н. С. Журавська, Н. М. Шерембей, О.Ф. Попова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2014. - Вип. 199(2). - С. 112-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2014_199(2)__19
|
7. |
Журавська Н. С. Технологія проблемного навчання у підготовці молодших спеціалістів - агротехніків [Електронний ресурс] / Н. С. Журавська, М. В. Івасик, Н. О. Берник // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2014. - Вип. 199(2). - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2014_199(2)__21
|
8. |
Рожков Ю. Г. Формування професійної компетентності студентів аграрних ВНЗ [Електронний ресурс] / Ю. Г. Рожков, Н. С. Журавська // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2014. - Вип. 199(2). - С. 257-263. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2014_199(2)__39
|
9. |
Журавська Н. С. Активізація діяльності студентів на заняттях зі спеціальних дисциплін [Електронний ресурс] / Н. С. Журавська, О. В. Шелевер, Ю. С. Ісечко // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2013. - Вип. 192(1). - С. 156-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2013_192(1)__27
|
10. |
Журавська Н. В. "Чоловік із Руб-аль-Халі" - творчий портрет сучасного оманського поета Сейфа Ар-Рахбі [Електронний ресурс] / Н. В. Журавська // Східний світ. - 2010. - № 2. - С. 166-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2010_2_18
|
11. |
Журавська Н. В. "Шукаю тінь жінки, що тіні не має” - інтимна лірика Сейфа Ар-Рахбі [Електронний ресурс] / Н. В. Журавська // Східний світ. - 2010. - № 3. - С. 173-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2010_3_19
|
12. |
Журавська Н. В. Граматичні та лексичні трансформації як засіб перекладу сучасної арабської поезії (на прикладі творів Сейфа Ар-Рахбі) [Електронний ресурс] / Н. В. Журавська // Східний світ. - 2010. - № 1. - С. 106-112. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/SkhS_2010_1_13
|
13. |
Журавська Н. Реформування підходів у відборі змісту аграрної вищої освіти країн європейського союзу: порівняльний аспект [Електронний ресурс] / Н. Журавська // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2009. - Вип. 1. - С. 193-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OD_2009_1_26 Проаналізовано принципи вибору змісту освіти у країнах Європейського Союзу (ЄС). Здійснено порівняння підходів щодо вибору змісту вищої аграрної освіти країн ЄС початкового етапу західноєвропейської інтеграції (Франції, Італії, Німеччини, Нідерландів, Бельгії, Люксембургу) і Великобританії.Рассмотрены принципы выбора содержания образования в странах ЕС. Осуществлено сравнение подходов при выборе содержания аграрного высшего образования стран ЕС начального этапа западноевропейской интеграции (Франции, Италии, Германии, Нидерландов, Бельгии, Люксембурга) и Великобритании.Principles of a choice of the contents of education in the countries of EU are considered. Comparison of approaches at a choice of the contents of agrarian higher education of the countries of EU of the initial stage of the West-European integration (France, Italy, Germany, Netherlands, Belgium, Luxembourg), Great Britain.
|
14. |
Журавська Н. С. Методика організації курсового проектування на прикладі дисципліни "Проектування об’єктів зеленого будівництва" [Електронний ресурс] / Н. С. Журавська, Р. Я. Татарчук // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 102. - С. 91-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_102_17
|
15. |
Журавська Н. С. Особливості методики навчання дисципліни "Лісництво" [Електронний ресурс] / Н. С. Журавська, Л. П. Степаненко // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 102. - С. 96-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_102_18
|
16. |
Журавська Н. С. Методика самостійної роботи з дисципліни "Контроль та безпека якості сільськогосподарської продукції" для майбутніх екологів на прикладі ВП НУБіП України "Боярський коледж екології і природних ресурсів" [Електронний ресурс] / Н. С. Журавська, Л. Д. Ященко // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2012. - Вип. 107. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2012_107_11
|
17. |
Журавська Н. Реформа стандартів вищої освіти [Електронний ресурс] / Н. Журавська // Молодь і ринок. - 2011. - № 8. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_8_7
|
18. |
Журавська Н. Удосконалення системи акредитації вищих навчальних закладів [Електронний ресурс] / Н. Журавська // Молодь і ринок. - 2011. - № 9. - С. 9-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_9_4
|
19. |
Журавська Н. Сталий розвиток суспільства як передумова розвитку аграрної освіти [Електронний ресурс] / Н. Журавська // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_10_6 Обговорено важливість сталого розвитку суспільства як передумови розвитку аграрної освіти. Підсумовано, що поняття сталого розвитку має цілий ряд значень і застосувань, які несуть у собі різне значення і часто відповідають різним ідеологіям. Зауважено, що його цінність залежить від способу поведінки людей і того простору, який вони можуть виділити йому для наповнення цього поняття реальним значенням у їх власному контексті.Розглянуто важливість сталого розвитку суспільства як передумови розвитку аграрної освіти. Підсумовано, що поняття сталого розвитку має цілий ряд значень і застосувань, які несуть у собі різне значення і часто відповідають різним ідеологіям.
|
20. |
Журавська Н. Кваліфікаційні вимоги до професійної діяльності фахівців аграрного виробництва [Електронний ресурс] / Н. Журавська // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_12_4 Обгрунтовано кваліфікаційні вимоги до професійної діяльності фахівців аграрного виробництва. Підсумовано, що від умілого розпорядження потенціалом людських ресурсів залежить прогрес усієї світової спільноти, який, у свою чергу, залежить від безлічі чинників макро- і мікросередовища, зокрема, від вибору навчальних дисциплін, рівня викладацької майстерності, якісного перетворення системи освіти й орієнтації людини на уміння засвоєння та практичного застосування одержаних знань.
|
| |