Пошуковий запит: (<.>A=Жерновникова О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Жерновникова О. А. Використання методу проектів при вивченні елементарної математики студентами педагогічних ВНЗ [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 42. - С. 81-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_42_14
|
2. |
Жерновникова О. А. Особливості сучасного уроку математики [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова // Педагогіка та психологія. - 2013. - Вип. 43. - С. 27-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2013_43_7
|
3. |
Жерновникова О.А. Дидактична підготовка майбутнього вчителя математики [Електронний ресурс] / О.А. Жерновникова // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2013. - Вип. 2. - С. 253-258. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2013_2_53
|
4. |
Жерновникова О. А. Застосування принципу наочності при дидактичній підготовці студентів-математиків [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 35. - С. 164-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_35_24
|
5. |
Жерновникова О. А. Особливості підготовки студентів педагогічних ВНЗ до професійної діяльності в гімназіях та ліцеях [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 36. - С. 549-554. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_36_79
|
6. |
Жерновникова О. А. Специфіка дидактичної підготовки студентів-математиків педагогічних ВНЗ до роботи у коледжах та професійних ліцеях [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 45. - С. 97-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_45_12 Проаналізовано, спираючись на основні завдання модернізації вищої освіти, специфіку й особливості дидактичної підготовки студентів педагогічних ВНЗ до роботи у коледжах та професійних ліцеях, які відносять до середніх професійних навчальних закладів. Вказано відмінності між коледжем та професійним ліцеєм у порівнянні зі звичайною школою, розкрито основні поняття "коледж" та "професійний ліцей" в контексті аксіологічної освітньої парадигми. Узагальнено, що дидактична підготовка студентів-математиків до роботи у нових типах навчальних закладів середньої професійної освіти включає в себе знання про застосування математичного апарату в тій або іншій професії, про побудову математичних моделей в економіці, соціології, екології тощо, а також має вміти наповнювати зміст свого предмету матеріалом, тісно пов'язаним з майбутньою професією.Проанализированы, опираясь на основные задачи модернизации высшего образования, специфика и особенности дидактической подготовки студентов педагогических ВУЗ к работе в колледжах и профессиональных лицеях, относящихся к средним профессиональным учебным заведениям. Указаны отличия между колледжем и профессиональным лицеем в сравнении с обычной школой, раскрыты основные понятия "колледж", "профессиональный лицей" в контексте аксиологической образовательной парадигмы. Обобщено, что дидактическая подготовка студентов-математиков к работе в новых типах учебных заведений профессионального образования включает в себя знания о применении математического аппарата в той или иной профессии, об устройстве математических моделей в экономике, социологии, экологии, а также умения наполнять содержание своего предмета материалом, тесно связанным с будущей профессией.Analyzed, based on the basic tasks of modernization of higher education, the specific features and didactic training future teachers to work in colleges and vocational schools, related to the secondary vocational schools.
|
7. |
Жерновникова О. А. Психолого-педагогічна готовність особистості в структурі підготовки майбутнього вчителя [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології. - 2014. - Вип. 1. - С. 84-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apdyptp_2014_1_30
|
8. |
Жерновникова О. А. Реалізація комплексу професійно-педагогічних функцій при підготовці студентів-математики [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова // Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 46. - С. 55-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2014_46_9
|
9. |
Жерновникова О. А. Проблема створення індивідуальних освітніх маршрутів старшокласників у навчальних закладах нового типу [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 47. - С. 25-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_47_5
|
10. |
Жерновникова О. А. Становлення та розвиток ідеї індивідуалізації навчання старшокласників у навчальних закладах нового типу [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2015. - Вип. 42. - С. 459-467. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2015_42_63
|
11. |
Жерновникова О. A. Підготовка майбутнього вчителя до проектування навчальної діяльності учнів як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / О. A. Жерновникова // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 49. - С. 193-202. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_49_22
|
12. |
Жерновникова О. А. Застосування хмарниx теxнологiй при підготовцi майбутнix учителiв математики до проектувaння нaвчaльної діяльностi стaршокласникiв [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова // Таврійський вісник освіти. - 2015. - № 3. - С. 98-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tvo_2015_3_19
|
13. |
Жерновникова О. А. Суть і особливості підготовки майбутніх учителів математики до проектувальної діяльності [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 51. - С. 151-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_51_18
|
14. |
Жерновникова О. А. Педагогічний процес навчання математики та його закономірності [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського. - 2014. - № 3-4. - С. 8-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/punpu_2014_3-4_4
|
15. |
Жерновникова О. А. Методологічні підходи як підгрунтя дидактичної підготовки майбутніх учителів математики до проектування навчальної діяльності старшокласників [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова // Педагогічний альманах. - 2016. - Вип. 29. - С. 123-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2016_29_21
|
16. |
Жерновникова О. А. Психологічний аспект реалізації дистанційних освітніх технологій у навчальний процес майбутніх учителів математики [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 2. - С. 219-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nzbdpu_2017_2_34
|
17. |
Романовський О. Г. Формування цифрової компетентності майбутніх учителів математики: констатувальний етап [Електронний ресурс] / О. Г. Романовський, В. М. Гриньова, О. А. Жерновникова, Л. А. Штефан, В. В. Фазан // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 65, № 3. - С. 184-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_65_3_16
|
18. |
Жерновникова О. А. Дидактична система підготовки майбутніх учителів математики до проектування навчальної діяльності старшокласників [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 33. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_33_18
|
19. |
Жерновникова О. А. Формування готовності майбутніх учителів математики до навчального проектування [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова, Л. А. Штефан, В. В. Фазан // Наука і освіта. - 2017. - № 10. - С. 74-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_10_11
|
20. |
Жерновникова О. А. Формування та становлення особистості майбутнього педагога засобами музичного мистецтва [Електронний ресурс] / О. А. Жерновникова, Цзін І Ван // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 36. - С. 208-212. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_36_37
|
| |