Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Болюбаш Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Болюбаш Н. М. 
Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутніх економістів [Електронний ресурс] / Н. М. Болюбаш // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2009. - Т. 112, Вип. 99. - С. 88-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2009_112_99_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 571.543 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Болюбаш Н. М. 
Розробка дистанційного курсу засобами інформаційного середовища Moodle [Електронний ресурс] / Н. М. Болюбаш // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2010. - Т. 136, Вип. 123. - С. 19-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2010_136_123_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.572 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Болюбаш Н. М. 
Проблема формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами мережевих технологій у педагогічній теорії та практиці [Електронний ресурс] / Н. М. Болюбаш // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2012. - Т. 199, Вип. 187. - С. 48-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2012_199_187_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 617.992 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Болюбаш Н. М. 
Організаційно-методичні аспекти навчання на базі інформаційного середовища MOODLE [Електронний ресурс] / Н. М. Болюбаш // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка. - 2012. - Т. 199, Вип. 187. - С. 55-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2012_199_187_11
Висвітлено проблему впровадження інноваційних форм і методів навчання у традиційну професійну освіту, актуальність якої обумовлена зростанням соціального запиту на підготовку висококваліфікованих фахівців за умов інформатизації суспільства. Розглянуто використання проблемного методу, навчання в малих групах, методу проектів, портфоліо для формування професійної компетентності майбутніх фахівців з застосуванням мережевих освітніх технологій. Виявлено особливості реалізації контентних методів і мережевих форм навчання на базі інформаційного середовища Moodle з використанням розробленого для вивчення дисциплін комп’ютерного циклу навчально-методичного комплексу, зазначено про необхідність їх подальшої розробки для вивчення дисциплін професійного спрямування.Освещена проблема внедрения инновационных форм и методов обучения в традиционное профессиональное образование, актуальность которой обусловлена ростом социального запроса на подготовку высококвалифицированных специалистов в условиях информатизации общества. Рассмотрено использование проблемного метода, обучения в малых группах, метода проектов, портфолио для формирования профессиональной компетентности будущих специалистов в условиях применения сетевых образовательных технологий. Выявлены особенности реализации контентных методов и сетевых форм обучения на базе информационной среды Moodle с использованием разработанного для изучения дисциплин компьютерного цикла учебно-методического комплекса, указана необходимость их дальнейшей разработки при изучении дисциплин профессионального направления.The article is devoted to an actual problem of introduction of innovational forms and methods of training in traditional vocational training. The urgency of it is caused by social need for preparation of highly skilled experts in conditions of information of a society. It is considered uses of a problem method, training in small groups, a method of projects, a portfolio for formation of professional competence of the future experts in conditions of application of network educational technologies. Features of realization active methods and network forms of training are revealed at studying disciplines of a computer cycle on the basis of information environment Moodle. Necessity of their further development for disciplines of a professional direction is specified.
Попередній перегляд:   Завантажити - 597.424 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Болюбаш Н. М. 
Формування професійної компетентності державних службовців у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / Н. М. Болюбаш // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Державне управління. - 2012. - Т. 194, Вип. 182. - С. 31-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdu_2012_194_182_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 537.859 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Болюбаш Н. М. 
Упровадження дистанційних технологій у професійну підготовку державних службовців [Електронний ресурс] / Н. М. Болюбаш, В. М. Ємельянов // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Державне управління. - 2012. - Т. 202, Вип. 190. - С. 116-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdu_2012_202_190_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 439.297 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Болюбаш Н. М. 
Формування і розвиток професійних компетенцій майбутніх економістів при вивченні дисциплін комп’ютерного циклу [Електронний ресурс] / Н. М. Болюбаш // Теорія і практика управління соціальними системами. - 2010. - № 2. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tipuss_2010_2_14
Виокремлено значимі для професійного становлення майбутніх економістів ключові компетенції, які формуються під час вивчення дисциплін комп'ютерного циклу. Серед них - особистісно-індивідуальні (впевненість у собі, здатність до самовизначення в ситуаціях вибору на основі власних позицій, уміння брати на себе відповідальність, досягати поставленої мети, здатність до неперервного професійного навчання, до самокритики, мобільність), системно-інструментальні (здатність до аналізу, синтезу, уміння знаходити причинно-наслідкові зв'язки між явищами, виявляти гнучкість, здатність до критичного мислення, до самоорганізації пізнавальної діяльності, уміння ставити мету та оргазізовувати її досягнення, розпізнавати проблеми; застосовувати знання на практиці, креативність тощо), інформаційні (здатність знаходити необхідну інформацію, систематизувати її), компетенції міжособистісної та соціальної взаємодії (здатність до міжособистісних відносин, уміння визначати своє місце в колективі, діяти у сфері трудових відносин відповідно до особистої та суспільної користі, до письмового та усного спілкування, вести перемови, знаходити компроміс тощо). Резюмовано, що установлення переліку інформаційних компетенцій є одним із перших кроків в оновленні змісту освіти у термінах компетенцій.В рамках компетентностного подхода осуществлено выделение наиболее значимых для профессионального становления будущих экономистов ключевых компетенций и установлен перечень информационных компетенций, которые формируются в процессе изучения дисциплин компьютерного цикла.The article is based on competence approach to vocational training the future economists. In article is allocated key competences and is established the list of information competences that are formed at studying of disciplines of the computer cycle.
Попередній перегляд:   Завантажити - 251.489 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Болюбаш Н. М. 
Визначення критеріїв та рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх фахівців при вивченні дисциплін комп’ютерного циклу [Електронний ресурс] / Н. М. Болюбаш // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Педагогіка. - 2016. - Т. 270, Вип. 258. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2016_270_258_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 329.842 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Болюбаш Н. М. 
Педагогічне тестування в системі LMS Moodle [Електронний ресурс] / Н. М. Болюбаш // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2017. - Т. 60, вип. 4. - С. 116-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2017_60_4_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 586.583 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Болюбаш Н. М. 
Формування педагогічної компетентності магістрантів IT-спеціальностей засобами освітніх інформаційних технологій [Електронний ресурс] / Н. М. Болюбаш // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2019. - Т. 71, № 3. - С. 70-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2019_71_3_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 726.661 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Болюбаш Н. М. 
Learning analytics у закладах вищої освіти: сутність та проблеми впровадження [Електронний ресурс] / Н. М. Болюбаш // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 32(2). - С. 157-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_32(2)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.072 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Болюбаш Н. М. 
Організаційно-методичні аспекти навчання дисциплін комп’ютерного циклу засобами цифрових технологій в умовах карантину [Електронний ресурс] / Н. М. Болюбаш // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 47. - С. 296-308. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_47_60
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.643 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського