Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69683:Пед./2009/112/99<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]
: наук. журн..- Миколаїв. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософія освіти

  4. Гавеля В. Л. Корреляция целей с культурными универсалиями в процессе реализации социальных задач и самореализации человека. - C. 6-14.
  5. Ханстантинов В. О. Вивчення релігії в школі і формування культури толерантності. - C. 15-19.
  6. Нєпєіна Г. В. Освіта для сталого розвитку: витоки та перспективи. - C. 20-24.
  7. Лебідь С. Г. Екологічна складова змісту освіти для сталого розвитку. - C. 25-29.
  8. Освіта за кордоном

  9. Баско Л., Коте Ф., Харченко Т.Г. L’étudiante est une personne. - C. 31-34.
  10. Баско Л., Коте Ф., Харченко Т.Г. Студент – це особистість. - C. 35-38.
  11. Ромакін В. В. Міжкультурні дослідження академічної чесності студентів. - C. 39-42.
  12. Карпуленко М. О. Модернізація системи управління вищою освітою в Польщі в контексті інтеграції до Європейського освітнього простору. - C. 43-47.
  13. Університетська освіта

  14. Дмитриченко Л. И. Наука и образование в аспекте развития национальной экономики. - C. 49-53.
  15. Бакатов В. Ю. Орієнтація системи тренування на досягнення оптимальної структури змагальної діяльності бар’єриста. - C. 54-64.
  16. Гончарук Ю. В. Педагогічна терміносистема: проблеми та шляхи їх розв’язання. - C. 65-72.
  17. Запорожець Я. В. Критерії, показники та рівні сформованості культури морально-ділових відносин у майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності. - C. 73-78.
  18. Борисенко Л. Л. Оптимальне співвідношення інноваційних та традиційних технологій навчання в процесі психолого-педагогічної підготовки викладачів економіки. - C. 79-83.
  19. Садовніков В. К., Левошко Н. В. Демографічні проблеми вищої освіти на сучасному етапі приєднання України до Болонської конвенції (на прикладі Полтавського регіону). - C. 84-87.
  20. Болюбаш Н. М. Теоретичні засади формування професійної компетентності майбутніх економістів. - C. 88-95.
  21. Малюченко І. О. Формування нового рівня свідомості особистості в університеті засобами інтерактивного освітнього середовища. - C. 96-103.
  22. Гриненко А. М. Соціальна справедливість як ключовий принцип у реалізації соціальної політики держави. - C. 104-107.
  23. Горащук О. С. Особливості інноваційного експерименту в рамках процесу впровадження нових технологій у практику роботи загальноосвітньої школи. - C. 108-110.
  24. Мартиненко В. В. Безперевна підготовка фахівців фізичного виховання і спорту. - C. 111-115.
  25. Полеся Т. Л. Досвід і проблеми запровадження кредитно-модульної системи освіти у вищі медичні навчальні заклади. - C. 116-120.
  26. Соціальна педагогіка та соціальна робота

  27. Коцан І. Я., Журавльов О. А. Особливості динаміки показників мозкової діяльності при виконанні інтелектуальних завдань підвищеної складності в осіб, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС. - C. 122-128.
  28. Букач М. М. Системний підхід як засіб організації адаптаційно-реабілітаційної роботи студентів з обмеженими можливостями в умовах університетської освіти. - C. 129-135.
  29. Бакатов В. Ю., Чорнобай Т. В. Науково-методичне обґрунтування спортивно-оздоровчого руху серед студентів з особливими потребами як нового напряму розвитку спорту в Україні. - C. 136-142.
  30. Стремецька В. О. Організація навчання сліпих та глухонімих дітей у ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 143-147.
  31. Клименюк Н. В. Інклюзія людей з особливими потребами до суспільного життя: історичний аспект. - C. 148-153.
  32. Богданцева І. П. Рівень сформованості емоційної сфери молодших школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 154-159.
  33. Гусак В. М. Структура психологічної культури майбутнього соціального працівника: теоретична модель. - C. 160-165.
  34. Бугеря Т. М. Сутність міжпредметних зв’язків у процесі навчання професійно орієнтованих дисциплін у фаховій підготовці майбутніх фізичних реабілітологів. - C. 166-172.
2009
Т. 112
Вип. 99
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського