Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж69683:Пед./2016/270/258<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"] : наук. журн..- Миколаїв. Серія, Педагогіка- Титул.
- Зміст.
- Мещанінов О. П. Єдність дистанційних форм навчання і наукових досліджень: розширення можливостей сучасної університетської системи освіти. - C. 7-11.
- Сапожников С. В. Сучасні педагогічні технології професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері освіти в країнах Чорноморського регіону. - C. 12-16.
- Кірей К. О. Методичні підходи щодо підготовки майбутніх фахівців з інформаційних технологій. - C. 17-20.
- Болюбаш Н. М. Визначення критеріїв та рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх фахівців при вивченні дисциплін комп’ютерного циклу. - C. 21-26.
- Гусенко А. А. Поняття та сутність правової культури студентів. - C. 27-30.
- Трибулькевич К. Г. Тенденції розвитку студентського самоврядування у 1964–1979 рр.. - C. 31-36.
- Бухнієва О. А. Професійна самопідготовка особистості в якості суб’єкта інноваційної діяльності через аспірантуру. - C. 37-40.
- Коваль Г. В., Мерненко І. М. Необхідність створення профілактичних та психокорекційних програм попередження проституції серед неповнолітніх. - C. 42-46.
- Костєва Т. Б. Особливості технології проектування в соціальній сфері. - C. 47-51.
- Сургова С. Ю. Обґрунтування педагогічних умов підготовки майбутніх соціальних працівників до превентивної діяльності. - C. 52-56.
- Ілларіонова Н. С., Стремецька В. О. Формування мотивації до працевлаштування у процесі професійної реабілітації чоловіків, звільнених з пенітенціарних установ. - C. 57-61.
- Сіпович Д. І., Стремецька В. О. Корекція психічних станів чоловіків, звільнених з місць позбавлення волі, в умовах недержавної організації. - C. 62-66.
- Клименюк Н .В., Курбат А. Г. Концептуальний розвиток сфери зайнятості сільської молоді: педагогічний аспект. - C. 67-72.
- Клименюк Н. В., Високос А. І. Проблема працевлаштування випускників вищих навчальних закладів. - C. 73-77.
- Стремецька В. О., Паскарь Ю. Є. Досвід розвитку фостерингу у зарубіжних країнах. - C. 78-82.
- Дзюбан О. В., Ісаєнко М. В., Конопляник О. В. Оптимізація навчального процесу з фізичного виховання у ВНЗ за допомогою нових оздоровчо-рекреаційних засобів. - C. 84-87.
- Вей Чже Юань. Виховний вплив музики на формування особистості студента: теоретичний аспект. - C. 88-93.
- Дербак О. А. Основні підходи навчального процесу під час підготовки вчителів в університетах Республіки Молдова. - C. 94-97.
- Ганніченко Т. А. Зміст навчання англійської мови студентів-аграріїв. - C. 98-102.
- Петренко Н. В. Розвиток педагогічної компетентності викладачів фізичного виховання у системі методичної роботи: аналіз базових понять. - C. 103-107.
- Гресь А. А., Фатєєва В. Г. Особливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивченні іноземної мови. - C. 108-111.
- Завізіон К. Г. Інтегрований підхід до формування комунікативної культури майбутніх перекладачів. - C. 112-115.
- Захар О. Г. Цілі та завдання підвищення кваліфікації вчителів інформатики в контексті неперервної освіти. - C. 117-121.
- Пугачов Д. Л. Комунікативні аспекти формування образу "Я" підлітків у віртуальному комп’ֹютерному світі. - C. 122-127.
- Компаній О. В. Уроки організації розвитку текстотворення молодших школярів. - C. 128-132.
| 2016 | Т. 270 | Вип. 258
|
|
|
|