Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (12)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Березан В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Березан В. М. 
Система суб’єктів забезпечення охорони громадського порядку та громадської безпеки під час проведення масових заходів [Електронний ресурс] / В. М. Березан // Південноукраїнський правничий часопис. - 2013. - № 2. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pupch_2013_2_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 437.249 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Березан В. М. 
Удосконалення адміністративно-правового механізму забезпечення охорони громадського порядку та громадської безпеки під час проведення масових заходів [Електронний ресурс] / В. М. Березан // Право і Безпека. - 2013. - № 4. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2013_4_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 147.516 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Березан В. М. 
Зарубіжних досвід забезпечення охорони громадського порядку й громадської безпеки під час проведення масових заходів [Електронний ресурс] / В. М. Березан // Південноукраїнський правничий часопис. - 2013. - № 3. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pupch_2013_3_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 446.865 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Березан В. 
Естетичний компонент інформаційно-комунікаційної компетентності соціального педагога [Електронний ресурс] / В. Березан // Естетика і етика педагогічної дії. - 2014. - Вип. 7. - С. 83-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2014_7_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 126.309 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Березан В. 
Взаємовплив неформальної та інформальної освіти жінок у період вагітності [Електронний ресурс] / В. Березан // Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 3. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2012_3_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 193.369 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Березан В. І. 
Підготовка соціального педагога до формування у дітей компетенцій грамотного і безпечного використання ресурсів віртуального простору [Електронний ресурс] / В. І. Березан // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 48. - С. 3-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_48_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.631 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Березан В. І. 
Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх соціальних педагогів засобами віртуального простору [Електронний ресурс] / В. І. Березан // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 2. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2015_2_24
Сьогодні неможливо уявити освітній простір соціального педагога без сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та засобів телекомунікації, що відкривають принципово інші можливості освіти, спілкування і володіють серйозним педагогічним потенціалом. Мета роботи - розкриття поняття інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх соціальних педагогів, її складових та особливостей їх формування засобами віртуального простору. Розкрито причини особливої уваги до розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього фахівця, вказані її відмінні особливості у підготовці майбутнього соціального педагога. Розглянуто інформаційно-комунікаційну компетентність як одну з компетентностей, що характеризує професійні якості сучасного соціального педагога, і розглядає у трьох аспектах: як властива кожній освіченій людині універсальна особистісна компетентність, яка формується впродовж усього життя і вимагає дотримання наступності її формування під час вступу студента до вищого навчального закладу; як загальнопрофесійна педагогічна компетентність, що властива кожному педагогу і вимагає міжпредметного формування через вивчення фундаментальних навчальних дисциплін в університеті на всіх освітньо-кваліфікаційних рівнях; як специфічна методична компетентність соціального педагога, яка формується через інтеграцію спеціальних інформаційних знань з предметами соціально-педагогічної підготовки. Наголошено на зміні ролі і функцій викладача в системі сучасної (відкритої) освіти.
Попередній перегляд:   Завантажити - 580.551 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
8.

Березан В. 
Підготовка соціального педагога до використання ІКТ у роботі з дітьми з особливими потребами [Електронний ресурс] / В. Березан // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(2). - С. 4-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(2)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 212.836 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Березан В. І. 
Використання феномену кіберсоціалізації студентської молоді в підготовці майбутнього соціального педагога [Електронний ресурс] / В. І. Березан // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 8. - С. 247-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_8_30
Попередній перегляд:   Завантажити - 648.194 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Березан В. І. 
Можливості використання ІКТ у роботі соціального педагога в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / В. І. Березан // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 69(3). - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_69(3)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 197.623 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Березан В. 
Практична підготовка майбутнього соціального педагога з використанням інформаційних і комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / В. Березан // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 31. - С. 14–24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2015_31_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 284.57 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Березан В. 
Підготовка студентів соціономічних спеціальностей до формування в молодших школярів грамотного й безпечного використання web-технологій [Електронний ресурс] / В. Березан // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 10. - С. 160-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_10_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 960.181 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Березан В. І. 
Соціально-виховний потенціал інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / В. І. Березан // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 1(2). - С. 12-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_1(2)__4
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.427 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Березан В. І. 
Цифрові можливості освітньої вебплатформи "Всеукраїнська школа онлайн" (ВШО) [Електронний ресурс] / В. І. Березан, Р. Л. Буклів, С. В. Буклів // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 54(1). - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_54(1)__21
Попередній перегляд:   Завантажити - 217.949 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського