Пошуковий запит: (<.>A=Березан В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
|
1. |
Березан В. М. Система суб’єктів забезпечення охорони громадського порядку та громадської безпеки під час проведення масових заходів [Електронний ресурс] / В. М. Березан // Південноукраїнський правничий часопис. - 2013. - № 2. - С. 92-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pupch_2013_2_32
|
2. |
Березан В. М. Удосконалення адміністративно-правового механізму забезпечення охорони громадського порядку та громадської безпеки під час проведення масових заходів [Електронний ресурс] / В. М. Березан // Право і Безпека. - 2013. - № 4. - С. 81-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pib_2013_4_17
|
3. |
Березан В. М. Зарубіжних досвід забезпечення охорони громадського порядку й громадської безпеки під час проведення масових заходів [Електронний ресурс] / В. М. Березан // Південноукраїнський правничий часопис. - 2013. - № 3. - С. 116-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pupch_2013_3_41
|
4. |
Березан В. Естетичний компонент інформаційно-комунікаційної компетентності соціального педагога [Електронний ресурс] / В. Березан // Естетика і етика педагогічної дії. - 2014. - Вип. 7. - С. 83-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eepd_2014_7_10
|
5. |
Березан В. Взаємовплив неформальної та інформальної освіти жінок у період вагітності [Електронний ресурс] / В. Березан // Педагогічні науки. - 2012. - Вип. 3. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pena_2012_3_6
|
6. |
Березан В. І. Підготовка соціального педагога до формування у дітей компетенцій грамотного і безпечного використання ресурсів віртуального простору [Електронний ресурс] / В. І. Березан // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 48. - С. 3-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_48_3
|
7. |
Березан В. І. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх соціальних педагогів засобами віртуального простору [Електронний ресурс] / В. І. Березан // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2015. - № 2. - С. 151-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2015_2_24 Сьогодні неможливо уявити освітній простір соціального педагога без сучасних інформаційно-комунікаційних технологій та засобів телекомунікації, що відкривають принципово інші можливості освіти, спілкування і володіють серйозним педагогічним потенціалом. Мета роботи - розкриття поняття інформаційно-комунікаційної компетентності майбутніх соціальних педагогів, її складових та особливостей їх формування засобами віртуального простору. Розкрито причини особливої уваги до розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності майбутнього фахівця, вказані її відмінні особливості у підготовці майбутнього соціального педагога. Розглянуто інформаційно-комунікаційну компетентність як одну з компетентностей, що характеризує професійні якості сучасного соціального педагога, і розглядає у трьох аспектах: як властива кожній освіченій людині універсальна особистісна компетентність, яка формується впродовж усього життя і вимагає дотримання наступності її формування під час вступу студента до вищого навчального закладу; як загальнопрофесійна педагогічна компетентність, що властива кожному педагогу і вимагає міжпредметного формування через вивчення фундаментальних навчальних дисциплін в університеті на всіх освітньо-кваліфікаційних рівнях; як специфічна методична компетентність соціального педагога, яка формується через інтеграцію спеціальних інформаційних знань з предметами соціально-педагогічної підготовки. Наголошено на зміні ролі і функцій викладача в системі сучасної (відкритої) освіти.
|
8. |
Березан В. Підготовка соціального педагога до використання ІКТ у роботі з дітьми з особливими потребами [Електронний ресурс] / В. Березан // Людинознавчі студії. Педагогіка. - 2014. - Вип. 29(2). - С. 4-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2014_29(2)__3
|
9. |
Березан В. І. Використання феномену кіберсоціалізації студентської молоді в підготовці майбутнього соціального педагога [Електронний ресурс] / В. І. Березан // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2015. - № 8. - С. 247-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_8_30
|
10. |
Березан В. І. Можливості використання ІКТ у роботі соціального педагога в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / В. І. Березан // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 69(3). - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_69(3)__6
|
11. |
Березан В. Практична підготовка майбутнього соціального педагога з використанням інформаційних і комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / В. Березан // Людинознавчі студії. Серія : Педагогіка. - 2015. - Вип. 31. - С. 14–24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Lstud_2015_31_4
|
12. |
Березан В. Підготовка студентів соціономічних спеціальностей до формування в молодших школярів грамотного й безпечного використання web-технологій [Електронний ресурс] / В. Березан // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2017. - № 10. - С. 160-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2017_10_17
|
13. |
Березан В. І. Соціально-виховний потенціал інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці майбутніх соціальних педагогів [Електронний ресурс] / В. І. Березан // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2016. - № 1(2). - С. 12-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2016_1(2)__4
|
14. |
Березан В. І. Цифрові можливості освітньої вебплатформи "Всеукраїнська школа онлайн" (ВШО) [Електронний ресурс] / В. І. Березан, Р. Л. Буклів, С. В. Буклів // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 54(1). - С. 91-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2022_54(1)__21
|