РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнявидом документа
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (196)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (37)
Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)290-211.1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 310
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Солоха Д. В. Деякі аспекти організації інформаційних систем маркетингу на підприємствах України в сучасних умовах господарювання. — Луганськ, 2000 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво.
2.

Держак Н. А. Информационное обеспечение разработки элементов маркетинг-mix предприятия. — Луганськ, 2000 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т.
3.

Коршунов В. И. Маркетинг и вопросы управления конкурентоспособностью и материалоемкостью продукции. — Х.: Основа, 1999
4.

Лисовина Е. Н. Маркетинг как целостная система планирования деятельности предприятия. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
5.

Бревнов А. А. Маркетинг малого предприятия. — К.: ВИРА-Р, 1998
6.

Жарлінська Р. Г. Маркетингова інформаційна система як інформаційна база стратегічного планування в умовах ринку. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
7.
Маркетинговая товарная политика : Учеб.-метод. разраб. — К., 1998
8.

Примак Т. О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. — К.: ООО "Експерт", 2001
9.

Гузь Н. Г. Моделирование маркетинговых решений в управлении производством. — Донецк, 1998
10.

Кнышук И. П. Организационная структура управления предприятием, ориентированная на маркетинг. — 2001 // Коммун. хоз-во городов. Сер. Экон. науки.
11.

Бойко И. И. Основы аналитического маркетинга. — К.: КМ Akademia, 1999
12.

Аксенов И. М. Основы маркетинга услуг в сфере пассажирских перевозок. — К.: Изд-во КМУГА, 1998
13.

Дубограй В.  Проблеми маркетингової діяльності підприємств в умовах економічної перебудови. — 1999 // Торгівля і ринок України.
14.

Присяжнюк С. В. Роль стратегії маркетингу в підвищенні ефективності діяльності підприємств. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
15.

Степанова Е. М. Стадии и содержание работ по планированию и управлению маркетинговой деятельностью предприятия. — Луганськ, 2000 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т.
16.

Тимонин А. М. Стратегии маркетинга : Учеб. пособие к курсу "Маркетинг". — Х.: ОКО, 1999
17.

Морозов М. А. Стратегия и тактика продвижения товара на рынок. — Х.: Основа, 1998
18.

Решетникова И. Л. Стратегия маркетинга: особенности формирования на отечественных предприятиях. — Луганск, 1998
19.

Тимошенков И. В. Экономическая безопасность в контексте современной концепции маркетинга. — 2000 // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.".
20.

Ніколаєнко Ю. В. Маркетинговий підхід до управління оновленням продукції. — 2005 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
...
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського