Пошуковий запит: (<.>U=У9(4Укр)290-211.1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 310
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Солоха Д. В. Деякі аспекти організації інформаційних систем маркетингу на підприємствах України в сучасних умовах господарювання. — Луганськ, 2000 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво.
|
2. |
Держак Н. А. Информационное обеспечение разработки элементов маркетинг-mix предприятия. — Луганськ, 2000 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т.
|
3. |
Коршунов В. И. Маркетинг и вопросы управления конкурентоспособностью и материалоемкостью продукции. — Х.: Основа, 1999
|
4. |
Лисовина Е. Н. Маркетинг как целостная система планирования деятельности предприятия. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
|
5. |
Бревнов А. А. Маркетинг малого предприятия. — К.: ВИРА-Р, 1998
|
6. |
Жарлінська Р. Г. Маркетингова інформаційна система як інформаційна база стратегічного планування в умовах ринку. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
|
7. | Маркетинговая товарная политика : Учеб.-метод. разраб. — К., 1998
|
8. |
Примак Т. О. Маркетингові комунікації в системі управління підприємством. — К.: ООО "Експерт", 2001
|
9. |
Гузь Н. Г. Моделирование маркетинговых решений в управлении производством. — Донецк, 1998
|
10. |
Кнышук И. П. Организационная структура управления предприятием, ориентированная на маркетинг. — 2001 // Коммун. хоз-во городов. Сер. Экон. науки.
|
11. |
Бойко И. И. Основы аналитического маркетинга. — К.: КМ Akademia, 1999
|
12. |
Аксенов И. М. Основы маркетинга услуг в сфере пассажирских перевозок. — К.: Изд-во КМУГА, 1998
|
13. |
Дубограй В. Проблеми маркетингової діяльності підприємств в умовах економічної перебудови. — 1999 // Торгівля і ринок України.
|
14. |
Присяжнюк С. В. Роль стратегії маркетингу в підвищенні ефективності діяльності підприємств. — Хмельницький, 2000 // Вісн. Технол. ун-ту Поділля. Екон. науки.
|
15. |
Степанова Е. М. Стадии и содержание работ по планированию и управлению маркетинговой деятельностью предприятия. — Луганськ, 2000 // Економіка. Менеджмент. Підприємництво / Східноукр. держ. ун-т.
|
16. |
Тимонин А. М. Стратегии маркетинга : Учеб. пособие к курсу "Маркетинг". — Х.: ОКО, 1999
|
17. |
Морозов М. А. Стратегия и тактика продвижения товара на рынок. — Х.: Основа, 1998
|
18. |
Решетникова И. Л. Стратегия маркетинга: особенности формирования на отечественных предприятиях. — Луганск, 1998
|
19. |
Тимошенков И. В. Экономическая безопасность в контексте современной концепции маркетинга. — 2000 // Вч. зап. Харк. гуманіт. ін-ту "Нар. укр. акад.".
|
20. |
Ніколаєнко Ю. В. Маркетинговий підхід до управління оновленням продукції. — 2005 // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період.
|
| |